בדיוק כמו אנה ווינטור - ג'וני דפ מקפיד שלא לחייך בציבור. בשונה מאנה ווינטור - הסיבה של דפ היא שיניים רקובות ומוזנחות.
במאי 2023, דפ הגיע לפסטיבל הסרטים של קאן ובצעד מפתיע ושלא כהרגלו - חייך חיוך רחב לצלמים הרבים שהיו שם, שמיד זיהו שמשהו לא נראה כשורה ועשו זום אין לשיניים שלו.
כמו כל דבר בעידן הנוכחי, התמונות של דפ, או יותר נכון של השיניים שלו, הפכו לוויראליות והרשתות החברתיות הוצפו בעקיצות אכזריות. "השיניים של ג'וני ממש רקובות", צייץ מעריץ אחד, ואחר הוסיף: "זה נראה כאילו צבעו לו את השיניים בשחור".
3 צפייה בגלריה
ג'וני דפ
ג'וני דפ
ג'וני דפ מציג שיניים בעייתיות
(צילום: Guillaume Horcajuelo/Pool/Getty Images)
נראה שכוכב סרטי "שודדי הקריביים" לקחת לתשומת ליבו את הביקורות הקשות והשבוע חשף חיוך רחב עם שיניים ישרות, לבנות ובריאות במיוחד.
דפ בן ה-61 נמצא בימים אלה באיי בהאמה וכחלק מהחופשה קפץ לביקור בבר מקומי. ברמן בר מזל המכונה ברשת killerbartender מיהר להצטלם עם דפ לסרטון שבמהלכו חשף השחקן ההוליוודי חיוך רחב שיניים שהציג שיניים לבנות דנדשות - ותוך דקות הסרטון הפך לוויראלי וגרף איתו שלל תגובות.
"הוא נראה כל כך שמח ובריא, הוא סידר את השיניים שלו", צייץ מעריץ נלהב, ואחרת הוסיפה: "עכשיו לא יהיה מישהו אחד שיוכל להגיד משהו רע על השיניים שלו. יש לו חיוך יפה ובריא מאוד". מעריץ שלישי צייץ: "השיניים של הפיראט נעלמו והוחלפו בפנינים", ורביעי סיכם" "מישהו עשה עבודה מדהימה על השיניים שלו, החיוך שלו אפילו יותר מהמם ממה שהיה קודם".
3 צפייה בגלריה
ג'וני דפ
ג'וני דפ
ועכשיו תמונת תקריב
(צילום: John Phillips/Getty Images, אינסטגרם)
נושא השיניים של דפ עלה כבר לפני שלושה עשורים במהלך ריאיון שלו למגזין Premiere, אז סיפר שיש לו המון חורים בשיניים. "עשיתי טיפול שורש לפני שמונה שנים שלא נגמר", סיפר בשנת 1995. "כשאני רואה אנשים עם שיניים מושלמות זה מערער אותי. אני מעדיף לבלוע קרצייה מאשר להתמודד עם זה".
3 צפייה בגלריה
ג'וני דפ
ג'וני דפ
מזכרת מהשיניים הרקובות
(צילום: John Phillips/Getty Images)