הדוגמנית קארה דלווין (31) דיברה בשנים האחרונות לא פעם על ההתמודדות שלה עם ההתמכרויות לאלכוהול ולסמים, ועל המסע שעשתה עד שנגמלה לפני כשנתיים. בריאיון חדש, למגזין The Sunday Times, היא חושפת כמה פרטים מטרידים על מה שהוביל אותה להתמכרות ההרסנית הזאת.
דלווין מספרת שהפעם הראשונה שהשתכרה הייתה בשנת 2001 – כלומר כשהייתה בת שמונה בלבד, בחתונה של דודה שלה: "השתכרתי באותו יום, הייתי רק בת שמונה. איזה גיל משוגע זה להשתכר בו".
אמה של דלווין פנדורה התמודדה בזמנו עם בעיות משלה, של התמכרויות לסמים ומחלת נפש שהשפיעו על תפקודה בבית. היא סיפרה בעבר שלפעמים הייתה עוזבת את הבית כדי שבנותיה לא יראו אותה במצבי השפל שלה.
3 צפייה בגלריה
קארה דלווין
קארה דלווין
קארה דלווין
(צילום: Gettyimages, Arnold Jerocki)
דלווין נכנסה למכון גמילה בשנת 2022, ומצהירה שמאז נגמלה לחלוטין. היא מספרת שאחת הסיבות שבגללן החליטה להיגמל, היו תמונות פפראצי מדאיגות שלה, מכמה מקומות שונים – היא צולמה למשל מסתובבת שיכורה ברחובות לוס אנג'לס ובפעם אחרת, בפסטיבל "ברנינג מן", נראתה עומדת כפופה וכמעט מחוסרת הכרה.
היא מסבירה: "זו הייתה החלטה טיפשית לנסוע לפסטיבל היישר מהעבודה. הייתי צריכה להמתין יום. אבל זה היה קורה בכל מקרה, היו הרבה תמונות שלי שבהן נראיתי גמורה". דלווין מספרת שהתמונות האלו שכנעו אותה סופית שהיא צריכה לקחת את עצמה בידיים: "בלי התמונות האלה, האם הייתי פיכחת עכשיו? לא הייתי משחקת בווסט אנד. אני מאוד גאה בזה".
3 צפייה בגלריה
קארה דלווין
קארה דלווין
"היו הרבה תמונות שלי שבהן נראיתי גמורה"
(צילום: RSUS7)
ועדיין – הגולשים לא משוכנעים שהיא נגמלה לחלוטין. במט גאלה לפני כחודשיים טענו כמה גולשים שהיא הגיעה מסוממת לאירוע – ודלווין הגיבה להם: "פיכחת כמעט שנתיים! תודה על התמיכה".
יחד עם זאת, המזל הרע פקד אותה בחודש מרץ האחרון, כשביתה בלוס אנג'לס, המוערך בשווי של שבעה מיליון דולר נשרף כמעט עד היסוד בזמן שהייתה בלונדון, שם היא כיכבה בהצגה "קברט".
לפי הדיווחים, קרוב למאה מכבי אש נלחמו בשריפה במשך יותר משעתיים עד שהצליחו לכבות אותה. למרבה המזל, לא היו נפגעים וגם בעלי החיים שלה חולצו בשלום. כעת היא אומרת: "ברור שזה השפיע עליי, זה מאוד עצוב. אבל אני לא משתמשת בזה כסיבה להישאר עצובה. זה מבאס אבל כולם יצאו בשלום. אם לא הייתי פיכחת, עדיין הייתי שקועה בזה". המשטרה קבעה שהשריפה התחילה ככל הנראה מקצר חשמלי, ולא בגלל מעשה עבירה.
עכשיו היא גם מוציאה משקה פרוסקו נטול אלכוהול, Della Vite Zero ומסבירה שההסיבה העיקרית שבגללה רצתה להשיק משקה כזה – הוא ההאנגאוברים שהייתה מקבלת, דווקא אחרי שנגמלה - ממשקאות מלאי סוכר שנהגה לשתות. "אחרי שנגמלתי חשבתי שבטח לא אצא לבלות יותר ושהחיים שלי ישתנו. למען האמת, אני יוצאת הרבה יותר שזה נהדר, חוץ מהעובדה שכשיוצאים – שותים הרבה משקאות עם סוכר. הייתי קמה בבוקר עם כאב ראש נוראי. נגמלתי כדי להיות בריאה ומאושרת, ובמקום – נשארתי עם הכאב".
לכן היא החליטה ליצור משקה נטול אלכוהול עם כמות נמוכה של סוכר וקלוריות. "אני אוהבת להחזיק משהו ביד. עבורי, זה מעולם לא היה סביב האלכוהול. בין אם זו חתונה או שמישהו עובר פרידה, אתם נפגשים עם כוס של משהו". היא מוסיפה: "העניין הוא לא להיות פיכחת אלא להיות עצמך. כשאני רוצה לצאת ולהנות, אני רוצה לחגוג".
היא סיכמה: "חשבתי שסמים ואלכוהול עוזרים לי להתמודד, אבל זה לא היה נכון, הם גרמו לי להיות עצובה ומאוד מדוכאת. עכשיו אני מרגישה שקיבלתי בחזרה את הכוח, ואני לא נשלטת על ידי דברים אחרים".
3 צפייה בגלריה
קארה דלווין
קארה דלווין
"אני מרגישה שקיבלתי בחזרה את הכוח"
(צילום: Gettyimages, Matt Winkelmeyer)