8 צפייה בגלריה
חג ההודיה
חג ההודיה
מת'יו פרי, אנחנו מתגעגעים!
(צילום: אינסטגרם)
בסוף השבוע האחרון חגגו ברחבי העולם את חג ההודיה, או בשמו הלועזי והקליט יותר - Thanksgiving. למרות שמדובר במסורת מאוד לא ישראלית, זה בדיוק הזמן לציין שגם לנו במדינה הקטנה שלנו, היו 42 סיבות לשמוח בסוף השבוע בזכות חזרתם של חלק קטן מהשבויים שלנו מרצועת עזה. מתוך 42 האזרחים שחזרו מדובר ב-26 ישראלים ומתוכם 12 ילדים.
אז בתקווה שחגיגות ההודיה האישיות שלנו ימשיכו בימים הקרובים ועד שכל החטופים שלנו שנמצאים בשבי החמאס יחזרו הביתה, בריאים ושלמים, אנחנו מרשים לעצמנו לקפוץ מעבר לים לכמה רגעים ולגלות איך כוכבי הוליווד חגגו את החג.

אפתה לגדוד: מרתה סטיוארט

8 צפייה בגלריה
חג ההודיה
חג ההודיה
תארזי לנו בבקשה אחד מכל דבר. מרתה סטיוארט
(צילום: אינסטגרם)
"סוף סוף סיימתי מרתון אפייה של יומיים", כתבה מרתה סטיוארט בחשבון האינסטגרם שלה. "אפיתי שלושים פשטידות לימון, פקאן, שוקולד פקאן, דלעת וחמוציות. עוד לא טעמתי אף אחת מהן".
את כל הפשטידות ארזה סטיוארט בצלופן חגיגי וחילקה לצוות העובדים שלה ומשפחותיהם לכבוד החג.

במקרה הכינותי מראש: מישל פייפר

8 צפייה בגלריה
חג ההודיה
חג ההודיה
מריחים את זה עד פה. מישל פייפר
(צילום: אינסטגרם)
"החשיפה הגדולה", כתבה השחקנית האייקונית מישל פייפר לצד תמונה מאוד מוצלחת של תרנגול ההודו שהכינה. "חג הודיה שמח לכולם, מקווה שהיום שלכם עבר כמו שלי - מלא באוכל טוב והמון אהבה".

"אמא, מתי זה מוכן?": קרלי קלוס

8 צפייה בגלריה
חג ההודיה
חג ההודיה
השעה 09:00 ואנחנו כבר רעבים
(צילום: אינסטגרם)

גם השנה תמונה לא עדכנית: משפחת אובמה

8 צפייה בגלריה
חג ההודיה
חג ההודיה
חג ההודיה
(צילום: אינסטגרם)
"בחג ההודיה הזה יש לנו הרבה על מה להודות", כתבה מישל אובמה לצד תמונה משפחתית עם בעלה, נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה, ושתי בנותיהם - מלפני לא מעט שנים. "המשפחה שלנו, הבריאות שלנו ועוד הרבה יותר. כשאנחנו מתכנסים כאן היום בואו נודה גם לכל אלה המשרתים באומץ את ארצנו הרחק מהבית והרחק ממשפחותיהם. מאחלת לכולכם חג הודיה נפלא!".

שרפה את הרשת: סופיה ורגרה

לא מוותרת על היין: כריסטי ברינקלי

8 צפייה בגלריה
חג ההודיה
חג ההודיה
ניצחה את החג. כריסטי ברינקלי
(צילום: אינסטגרם)
"השולחן כבר ערוך לקראת החגיגה שלי", כתבה דוגמנית העבר כריסטי ברינקלי לצד תמונת ניצחון. "כבר הכנתי את המלית הטבעונית שלי, תבשיל פירה, פשטידת דלעת ועוד כל כך הרבה. מאחלת לכולם חג הודיה ביתי, חמים ונעים".

חגיגה מורחבת: דמי מור, ברוס וויליס ושאר המשפחה

8 צפייה בגלריה
חג ההודיה
חג ההודיה
משפחתיות למופת
(צילום: אינסטגרם)
אמה המינג ודמי מור, אשתו הנוכחית ואשתו לשעבר של ברוס וויליס, ממשיכות להציג משפחתיות למופת כשגם הפעם התאחדו יחד עם השחקן שסובל מדמנציה ושאר המשפחה לחגיגות משותפות של חג ההודיה. "אני אסירת תודה על האהבה הזו", כתבה המינג בעמוד האינסטגרם שלה לצד התמונה המשפחתית.

משחזרת את הריקוד האייקוני: קורטני קוקס

חג הודיה שמח לכולם, אני מקווה שעובר עליכם יום נהדר", אמרה כוכבת "חברים" קורטני קוקס בטון שלא מרמז על המשך הסרטון והקללות שהגיעו איתו: "בנוסף, אם אקבל עוד גיף אחד ארור עם תרנגול ההודו על הראש שלי, רוקדת כמו פאקינג טיפשה, אני אתפוצץ. בכל מקרה, בגלל שאני הסמל של חג ההודיה, הנה לכם - מקווה שזה ישמח אתכם", אמרה, הכניסה את הראש שלה (שוב) לתוך הישבן של התרנגול ההודי ורקדה את הריקוד המסורתי. מוניקה, אם צ'נדלר היה פה הוא היה מתאהב בך שוב מחדש.

לא מפספסת הזדמנות לתוכן ממומן: ג'ניפר לופז

הרחיבו את התא המשפחתי: פריס הילטון וראום קרטר

8 צפייה בגלריה
חג ההודיה
חג ההודיה
לונדון חסרה בתמונה
(צילום: אינסטגרם)
"כל כך אסירת תודה בחג ההודיה הזה", כתבה יורשת העצר פריס הילטון לצד תמונה משותפת עם בעלה ראום קרטר ובנם פניקס. לטובת מי שלא עקב אחר התפתחויות הסופ"ש נציין כי הילטון ניצלה את מוד ההודיה כדי לבשר ל-25.6 מיליון העוקבים שלה כי היא ובעלה הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם בת נוספת, לונדון, בעזרת אם פונדקאית. "הנסיכה שלי הגיעה", הכריזה.

משתבחים עם השנים: ג'ון סטאמוס ומייק לאב

"מייק ואני רוצים להזכיר שחג ההודיה הוא יותר מסתם חג, זו תזכורת להוקיר ולהעריך את הברכות בחיינו, הגדולות והקטנות כאחד", כתב השחקן ג'ון סטאמוס לצד סרטון משותף עם הזמר מייק לאב. "אז כשאנחנו מתאספים יחד, בואו נשתף סיפורים, נשיר יחד עם השיר האהוב עלינו של הביץ' בויז ונודה על הצחוק, הדמעות וכל מה שביניהם".