מאז שליידי גאגא (38) כבשה לראשונה את עולם המוזיקה ב-2008, היא זכתה להצלחה ענקית והרבה סיקור תקשורתי, שהביאו עמם גם צדדים פחות נעימים – כמו הרבה שמועות שבמרכזן היא עמדה.
אחת הבולטות והתמוהות שבהן, הייתה שהיא כלל לא אישה אלא גבר. באופן מפתיע ולמרות שהשמועה חזרה שוב ושוב היא מעולם לא הכחישה זאת, רק אמרה פעם אחת בריאיון בשנת 2011: "למה לעזאזל שאבזבז את זמני ואדבר על אם יש או אין לי פין? למעריצים שלי לא אכפת וגם לי לא".
למעריצים אולי היה אכפת יותר ממה שחשבה, ואם לא להם אז למדורי הרכילות, כי כאמור השמועה המשיכה לרדוף אותה לאורך השנים ולא התפוגגה. כעת היא סוף סוף הגיבה – ושמה לה קץ אחת ולתמיד.
2 צפייה בגלריה
ליידי גאגא
ליידי גאגא
סוף סוף מגיבה. ליידי גאגא
(צילום: Vianney Le Caer/Invision/AP)
בריאיון לביל גייטס בתוכנית What’s Next? The Future With Bill Gates (נטפליקס), היא אמרה: "כשהייתי בתחילת שנות העשרים המוקדמות שלי, הייתה שמועה שאני גבר. טיילתי ברחבי העולם, נסעתי לסיבובי הופעות וכדי לקדם את האלבומים שלי, וכמעט בכול ריאיון שעשיתי היו שואלים 'יש שמועה שאת גבר, מה יש לך להגיד על זה?'. הסיבה שלא עניתי היא שהשקר הזה מעולם לא גרם לי להרגיש כמו קורבן".
גאגא המשיכה: "מה לגבי ילד שיואשם בדבר כזה ויחשוב שמישהו מוכרת כמוני מתביישת בזה? הייתי במצבים שבהם הכחשת שמועה הייתה עלולה להזיק לאנשים אחרים. במקרה הזה, ניסיתי להשתמש במידע השגוי כדי ליצור דיון ולהדגיש רעיון אחר".
היא גם הבהירה שלקחה הכול בקלות: "אני רגילה שמספרים עליי שקרים מאז שהייתי בת 20. אני פרפורמרית. אני חושבת שזה די מצחיק".
גאגא נמצאת בימים אלו בשיא קריירה חדש: הדואט שלה עם ברונו מארס Die With a Smile מסתמן כאחד הלהיטים הגדולים בקריירה הארוכה שלה, ובתחילת אוקטובר ייצא לאקרנים הסרט "ג'וקר: טירוף בשניים", שבו היא מככבת לצד חואקין פיניקס.
2 צפייה בגלריה
ליידי גאגא
ליידי גאגא
ליידי גאגא
(צילום: Jordan Strauss/Invision/AP)