מוקדם יותר החודש הסרט החדש בכיכובה של בלייק לייבלי "איתנו זה נגמר" יצא לאקרנים, ונראה שעמוק בפנים - לייבלי עדיין אותה סרינה ואן דר וודסן מסדרת הלהיט "אחת שיודעת". אתם יודעים - מבחוץ יפה ושקטה, מבפנים תככנית, מניפולטיבית ואכזרית. לכאורה.
עם יציאתו של הסרט, דרמה עסיסית נחשפה בין לייבלי לכוכב הראשי והבמאי של הסרט ג'סטין בלדוני ("ג'יין הבתולה"). כמו כל סיפור רכילותי חם, גם הפעם הסכסוך נחשף על ידי מעריצים שהציפו את הטיק טוק בפרטים הקטנים - בין אם זה ריחוק על הסט, התחמקות של לייבלי מלדבר על הקולגה בראיונות וגרוע מכל - הסרת עוקב באינסטגרם, שזהו כידוע השלב החריף ביותר בכול סכסוך מתוקשר.
5 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי ג'סטין בלדוני
בלייק לייבלי ג'סטין בלדוני
מסוכסכים בע"מ. בלייק לייבלי וג'סטין בלדוני
(צילום: Christopher Peterson)
עובדות חד משמעיות על הסכסוך ההוליוודי טרם התקבלו, אך השמועות טוענות שאחד המשברים הגדולים היה כשבעלה של לייבלי, השחקן ריאן ריינולדס, השתלט בגסות על אחת הסצנות ושכתב אותה מחדש. "סצנת הגג האייקונית, בעלי כתב אותה", אמרה לייבלי במהלך הקרנת הבכורה ל-E!. "אף אחד לא ידע את זה - עד עכשיו. הוא חלק מכול מה שאני עושה ואני חלק מכול מה שהוא עושה".
בין אם השמועות בדבר קרע ביחסים בין שני הכוכבים הראשיים של הסרט נכונות - או שאולי מדובר בתעלול יחצ"ני שנתן בוסט רציתי לקידום הסרט - זו לא הפעם הראשונה שלייבלי, איך נאמר זאת בעדינות, לא מסתדרת עם שאר חברי הקאסט שלה. וכיאה לסכסכנים שאנחנו - החלטנו לנבור בעברה הלא קולגיאלי של אחת השחקניות היפות ביותר שידעה הוליווד. הנה, אנחנו גם יודעים להחמיא!
5 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי
בלייק לייבלי
לנצח סרינה ואן דר וודסן. בלייק לייבלי
(צילום: Eric Charbonneau/Getty Images)
אי אפשר לומר את שמה של לייבלי בלי להיזכר בדמותה האגדית של סרינה ואן דר וודסן מהסדרה "אחת שיודעת" וגם שם, למקרה שהיה למישהו ספק, היה לה ביף רציני עם לא אחרת מאשר לייטון מיסטר, שגילמה את דמותה של בלייר וולדורף - חברתה הטובה ביותר של סרינה.
בדיוק כמו סרינה ובלייר, גם לבלייק ולייטון הייתה מערכת יחסים מאוד מאוד מורכבת. על פי מקורות יודעי דבר, השתיים בהחלט לא הסתדרו על הסט ובשנת 2017, עם סיומה של הסדרה, ג'ושוע ספרן - המפיק הראשי של הסדרה אישר למגזין "ווניטי פייר" שהן לא היו חברות. "הן ממש לא היו חברות כמו סרינה ובלייר", אמר. באותה התקופה השתיים לא היו חברות גם ברשתות החברתיות.
"לא היה סכסוך גדול ומשמעותי שהוביל לזה", הסביר ספרן. "בלייר הייתה מאוד פתוחה ושיתפה בחייה, בעוד שלייטון הייתה מאוד מרוחקת ושקטה".
אגב, זה הזמן לציין שלמרות דבריו של ספרן, מקורבים לשתיים שהיו איתן על הסט סיפרו ש"הן התרחקו אחת מהשנייה כמו מגיפה", ואף הוסיפו שהרגישו שהיו צריכים לבחור צד באותה תקופה.
5 צפייה בגלריה
בתמונה - מגיפה. לייבלי ולייטור מיסטר
בתמונה - מגיפה. לייבלי ולייטור מיסטר
בתמונה - מגיפה. לייבלי ולייטור מיסטר
(צילום: Gettyimages)
מיסטר לא הייתה היחידה בסדרה שהסתכסכה עם לייבלי, גם הקניבל - סליחה, השחקן ארמי האמר נקלע לסיטואציה לא נעימה איתה כשהתארח למשך ארבעה פרקים בעונה השנייה.
האמר הצטרף לקאסט בתור גבריאל אדוארדס - מושא אהבתה החדש של לייבלי. התפקיד שלו, כאמור, נמשך רק ארבעה פרקים מכיוון שהוא פוטר לאחר שנקלע למריבה איתה. על פי בלוגר הרכילות DeuxMoi, האמר כינה את לייבלי "כלבה בלתי נסבלת" במהלך סצנת ארוחת ערב - מול כל השחקנים.
בשנת 2017, כשהאמר התארח בתוכנית Watch What Happens Live, הוא נשאל מי הייתה הדיווה הגדולה ביותר ב"אחת שיודעת", וענה בכעס: "תן לי רק לומר שזו הייתה תוכנית שקשה לצלם ולא צילמתי את כל מה שהייתי אמור לצלם מכיוון שזה היה כל כך קשה".
5 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי ארמי האמר
בלייק לייבלי ארמי האמר
במקרה הזה אנחנו אוטומטית בצד של בלייק. לייבלי וארמי האמר
(צילום: מתוך "אחת שיודעת")
הסכסוך הבא של לייבלי היה עם השחקנית אנה קנדריק בשנת 2018, אז צילמו השתיים את הסרט "בקשה מסתורית". על פי הדיווחים, הריב בין השתיים התפתח מכיוון שקנדריק עקצה את טיילור סוויפט, הבסטי של לייבלי.
העקיצה, יש לציין, הייתה בכלל בשנת 2016 - במהלך ריאיון של קנדריק ל-Net-A-Porter, אז אמרה שהיא תהיה "נוראית בלהיות כמו טיילור סוויפט - הגרסה המושלמת של מיס אמריקה לאינטראקציה עם מעריצים ולוודא שיש להם חוויה טובה".
המתח בין השתיים הורגש היטב במהלך הראיונות שלהן לטובת הסרט, אז נהגו לעקוץ אחת את השנייה - ספק בהומור וספק עם מלא הכוונה. עוד סיפרו מקורבים כי השתיים לא דיברו בכלל כשהמצלמות כבו. "הם שנאו אחת את השנייה. הייתה ממש תחרות ביניהן, אנה ביקשה כל הזמן לוודא שהיא מקבלת יותר קידום מבלייק ואפילו גרמה לנו להבטיח שהמחשוף שלה בפוסט יהיה גדול ועמוק יותר מזה של בלייק".
השתיים מעולם לא התייחסו לשמועות על הריב ביניהן, אך חבר טוב שלהן, הנרי גולדינג, דאג להכחיש: "אין שום ריב ששמתי לב אליו", התעקש כשהתארח בתוכנית Watch What Happens Live בשנת 2022.
לייבלי היא לא בדיוק אהודת הקהל בימים אלו, וברשתות החברתיות מתפרסמות עוד ועוד עדויות להתנהגויות פחות חביבות שלה, במיוחד כלפי התקשורת. היא אולי יכולה להתנחם בכך שהגולשים החסרי-רחמים אוהבים להשמיץ ולעבור לקורבן אחר, בדיוק כפי שעשו לאחרונה עם ג'ניפר לופז, לפני שלייבלי תפסה את מקומה.
5 צפייה בגלריה
בלייק לייבלי אנה קנדריק
בלייק לייבלי אנה קנדריק
מסוכסכות? בלייק לייבלי ואנה קנדריק
(צילום: Jeff Spicer/Getty Images)