כסף מייצר כסף: כדורגלן העבר דייויד בקהאם זכה ב-240 מיליון ליש"ט אחרי מאבק משפטי ארוך שניהל נגד "רמאים" שמכרו זיופים של המותג שלו DB Ventures ברשת.
על פי הפרסומים בקהאם, שנחשף לאותם זייפנים שהדביקו את שמו על מוצרים שונים בהם ביגוד, בשמים ואקססוריז, ראה בכך איום אמיתי על עסקיו ולאחר מאבק משפטי ממושך בית המשפט פסק לטובתו ונתן צו מניעה והקפאת נכסים לזייפנים.
"המכירה של אותם מוצרים מהווה איום ממשי על המותג של דייויד בקהאם, DB Ventures. זה משפיע גם על אנשים פרטיים וכמו כן על חברות שרוכשות את המוצרים", נכתב בתלונה שהוגשה - וחלקים ממנה פורסמו ב"סאן".
עורך הדין של בקהאם, ג'פרי סלדקוס, הוסיף והסביר כי קשה מאוד לעקוב אחרי אותם זייפנים מאחר והם מפרסמים כתובות ומספרי טלפון שגויים.
ונסיים עם קצת מספרים, בכל זאת - לא בכל יום כדורגלן עבר לוהט מגדיל את חשבון העובר ושב שלו ב-240 מיליון ליש"ט. על פי נתונים שפורסמו בחודש אוקטובר האחרון באתר Celebrity Net Worth - חשבון הבנק המנופח של דיוויד ואשתו, מעצבת האופנה וכוכבת להקת ספייס גירלז ויקטוריה בקהאם, עומד על 450 מיליון דולר. שמנו לעצמו תזכורת לרענן את הנתונים בעוד מספר חודשים - בעקבות הזכייה, כמובן.
1 צפייה בגלריה
דיוויד בקהאם ויקטוריה בקהאם
דיוויד בקהאם ויקטוריה בקהאם
מה רע להם? ויקטוריה ודייויד בקהאם
(צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)