מדונה סיימה לאחרונה את אחד מסיבובי ההופעות המצליחים ביותר שלה, אבל הוא לא עבר על מי מנוחות וליתר דיוק: הסתיים עם לפחות שתי תביעות שהוגשו נגדה על ידי כמה מעריצים כועסים.
העניין הוא שמדונה כהרגלה שוברת מוסכמות – ואם חשבתם שאנשים בעשור השביעי לחייהם כבר עברו את השלב שבו הם פרפרי לילה, הכוכבת בת ה-65 דווקא פורחת בשעות המאוחרות ולכן גם נוהגת להתחיל את הופעותיה באיחור ניכר מהשעה שמצוינת על הכרטיסים.
בעוד שרוב הצופים השלימו עם המצב, כמה מהם בחרו להילחם: מייקל פלוז וג'ונתן האדן תבעו אותה אחרי שבדצמבר האחרון היא התחילה את שלוש ההופעות שלה בברוקלין באיחור של שעתיים, ועלתה לבמה רק בשעה 22:30. בכתב התביעה מאשימים התובעים את מדונה ב"פרסום שגוי, הטעיה רשלנית ומכירה לא הוגנת ומטעה", וגם מציינים שיש לה היסטוריה ארוכת שנים של איחורים בהופעותיה.
2 צפייה בגלריה
מפורסמים שהפכו לקורס
מפורסמים שהפכו לקורס
תמיד מאחרת. מדונה
(צילום: Gettyimages)
כעת מדונה משיבה לתביעה ומבקשת מבית המשפט לבטל אותה לגמרי. לפי מסמכי התביעה שהגיעו לידי אתר TMZ, מדונה טוענת שמעריצים אמיתיים אמורים לדעת שהיא תמיד מאחרת, ושהשעה הרשמית שבה המופע אמור להתחיל היא רק בגדר המלצה עבורה: "כשאנשים הולכים להופעה, ובטח אם הם מעריצים של מדונה, הם לא מצפים שהמופע הראשי יתחיל בזמן הנקוב. המעריצים קיבלו את מה שהם שילמו עבורו: מופע באורך מלא, באיכות גבוהה של מלכת הפופ. אם מעריץ בקיא מספיק בהיסטוריית ההופעות של מדונה כדי לדעת שההופעה שלה נמשכת שעתיים ו-15 דקות, אז אותו מעריץ גם אמור לדעת שמדונה בדרך כלל עולה לבמה הרבה אחרי השעה שמצוינת על הכרטיס ומופיעה אל תוך הלילה".
עורכי דינה של הכוכבת אף הצביעו על פוסט שכתב האדן לאחר ההופעה, ובו שיבח אותה והוסיף שמעולם לא החמיץ סיבוב הופעות של הזמרת.
יש לציין שזו לא התביעה היחידה שהוגשה נגדה בנושא הזה – לפני כחודש תבעו אותה שלושה אנשים נוספים מכיוון שהתחילה הופעה בוושינגטון באיחור של שעתיים. הם סיפרו שהיא ניסתה להתנצל ואמרה: "אני מצטערת על האיחור. בעצם אני לא מצטערת, זו מי שאני. אני תמיד מאחרת". הם גם טענו שהאצטדיון שבו נערכה ההופעה היה חם ומחניק, והאשימו אותה ששרה את רוב השירים עם פלייבק. לטענתם, מדובר ב"התנשאות וזלזול של מדונה ברוכשי הכרטיסים", והוסיפו: "מדונה היא הסיוט הגרוע ביותר של הצרכנים". על התביעה הזו מדונה עדיין לא הגיבה, אך יש לשער שתגובתה תהיה זהה.
למרות שבהופעותיה בישראל מדונה התחילה פחות או יותר בזמן, בסיבובי ההופעות האחרונים שלה היא אכן הקפידה לעלות לבמה באיחור ניכר. בערים כמו לונדון, שבהן ההופעות חייבות להסתיים עד שעה 23:00, היא עלתה יחסית בזמן אבל גם אז לעיתים לא הספיקה לסיים את כל ההופעה במלואה בגלל שעת העוצר שנכנסה לתוקף.
2 צפייה בגלריה
תשתדלי לעלות בזמן, אנחנו כבר ישנים בשעות האלה
תשתדלי לעלות בזמן, אנחנו כבר ישנים בשעות האלה
תשתדלי לעלות בזמן, אנחנו כבר ישנים בשעות האלה
(צילום: Getty Images)