הלילה (בין רביעי לחמישי) הזמר ליאם פיין, שהיה חבר בלהקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן, הלך לעולמו כשהוא בן 31 בלבד.
פיין נמצא ללא רוח חיים מחוץ למלון בבירת ארגנטינה. בהצהרה מטעם משרד הביטחון של בואנוס איירס לסוכנות AP, נמסר שהזמר בן ה-31 "קפץ ממרפסת חדרו" בקומה השלישית - אולם לא ברור באילו נסיבות.
הבשורה על מותו של פיין, אליל הבנות בתחילת שנות ה-2000, גרמה להלם בקרב המעריצות, שהציפו את הרשתות החברתיות בפוסטים ובתגובות קורעות לב.
1 צפייה בגלריה
ליאם פיין
ליאם פיין
ליאם פיין
(צילום: Kate Green/Getty Images)
"חיבוק גדול לכל האחיות שגדלו על וואן דיירקשן. אני ממש מפורקת, ורוצה להתעורר מהסיוט הזה", צייצה לואיסה, וצירפה גיפים של בכי.
"לעזאזל, החדשות האלה על ליאם פיין השאירו אותי ללא מילים. אתה באמת אף פעם לא יודע מתי הגיע הזמן שלך ללכת. תזכירו לחברים ולמשפחה שלכם שאתם אוהבים אותם היום ובכל יום", צייץ הזמר הצעיר קורבין בסון.
"כולנו מזועזעים בגלל מותו של ליאם פיין, שפעם היה חלק בלתי נפרד מאיתנו בני ה-13 ואנחנו לא יכולים לדמיין את החיים בלעדיו. כאילו, למה אני בעצם חסר מילים עכשיו? זה כל כך מוזר", צייץ מעריץ בשם ניקולס.
"ליאם פיין מת בארגנטינה כי הוא 'נפל' ממרפסת ביום רביעי אקראי בשנת 2024?!", צייצה ליז, וצירפה גיף של אישה מדליקה סיגריה כשהיא רועדת ובוכה - ואז ביתה מתפוצץ.
לצד כל שבורי ושבורות הלב ישנם גם לא מעט ציוצים הטוענים שפיין "לא נפל במקרה מהחלון" אלא פגע בעצמו, בעקבות האשמות חמורות על כך שהתעלל בבת זוגו לשעבר.
"לעזאזל עם ליאם פיין. הוא התאבד לאחר שהאקסית שלו סיפרה על כך שהוא התעלל בה. חבריה אמרו לה שאם יקרה לו משהו כל העולם יאשים אותה".
"ליאם פיין התאבד לאחר שנחשף כמתעלל", צייצה גרייס - והוסיפה גיף שהעביר את המסר היטב.