19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס
ג'ון סטאמוס
הגבר בן 60 - ולנו יש חום גבוה. ג'ון סטאמוס
(צילום: Jordan Strauss/AP)
זה היה בספטמבר 1987, בתקופה שלא הייתה לנו יותר מדי ברירה בין התכנים השונים ששודרו בטלוויזיה החינוכית. הוא נכנס לבית שבסן פרנסיסקו דרך הדלת האדומה, עם שיער שופע, חיוך מהפנט ושתי גומות שעד היום לא ידעו מתחרה ראוי - ובשתי מילים קנה את ליבנו. Have Mercy, הוא אמר, וזהו דוקטור, מאז אנחנו לא זוכרים שום דבר.
36 שנים חלפו מאז שודר הפרק הראשון של "צער גידול בנות", וג'ון סטאמוס, הלא הוא דוד ג'סי הלוהט, כבש את המסך ובאותה נשימה את הלב שלנו. 36 שנים עברו ורק לאלוהים הפתרונים איך סטאמוס, שחוגג היום (שבת) את יום הולדתו ה-60 - בקושי השתנה, בעיקר השתבח, ועדיין נשאר אחד הגברים הרותחים ביותר בתבל.
הרווק ההולל שבילה שעות מול המראה כדי לוודא שכל השערות במקום הפך לאבא, לבעל למופת ולרגל כניסתו לעשור השביעי לחייו - אנחנו כאן כדי להרים, להיזכר וגם לרייר. המלצת המדור - לא לפתוח את האלבומים המשפחתיים הישנים, זה סתם יבאס אתכם שדוד רמי מירוחם רחוק שנות אור מדוד ג'סי הלוהט.
19 צפייה בגלריה
Have Mercy
Have Mercy
Have Mercy
(צילום: gettyimages)

נעים להכיר, ג'ון סטאמוס - או ג'סי קטסופוליס בשבילכם

ג'ון פיליפ סטיימוס נולד באוגוסט 1963 בקליפורניה לביל סטאמוס - מסעדן ממוצא יווני, ולורטה פיליפס - דוגמנית בגדי ים ממוצא אנגלי-אירי-גרמני, סבה של אימו היה יהודי. לג'ון שתי אחיות צעירות - אלנה וג'יין.
בצעירותו ובעקבות ההתעקשות של אביו, ג'ון עבד במזללת המזון המהיר של משפחתו ואת שנות העשרה שלו בילה בהכנת המבורגרים למסעדות Duke's ו-Yellow Basket. במקביל היה חלק מלהקת התופים הצעירה של תיכון ג'ון פ. קנדי.
את קריירת המשחק שלו החל סטאמוס בשנת 1983, אז גילם את דמותו של בלאקי פאריש באופרת הסבון "בית חולים כללי" והוא אפילו היה מועמד לפרס אמי לבידור בשעות היום (פרס שהוענק לתוכניות שאינן בפריים טיים). בשנת 1984 עזב את הסדרה והמשיך לתפקיד הבא - הדמות הראשית בקומדיה Dreams.
הפריצה הגדולה של סטאמוס הגיעה בשנת 1987, כשנבחר לגלם את דמותו של ג'סי קטסופוליס בסדרה "צער גידול בנות", ששודרה עד שנת 1995. נראה שסטאמוס בהחלט שחקן מצוין, בכל זאת איש לא הצליח לדמיין לעצמו כי הוא ממש לא אהב, שלא לומר - שנא, את הסדרה בהתחלה. "שנאתי את התוכנית הזו. ג'ודי סוויטין, ששיחקה את סטפני טאנר, ישבה והקריאה את השורות שלה ואנשים מתו מצחוק. אפילו לא הצלחתי לשמוע את השורות שלי כי כולם צחקו כל כך חזק, עד שהתגנבתי החוצה כדי להתקשר לסוכן שלי וביקשתי ממנו שיוציא אותי מהתוכנית הזו". לשמחתנו, הקולגה בוב סאגט המנוח והסוכן של סטאמוס הצליחו לשכנע אותו לתת צ'אנס. "נלחמתי בעצמי המון עד שיום אחד אמרתי לעצמי 'מה אתה עושה? מדובר בתוכנית יפהפייה שנכתבה עם המון מתיקות וטוב לב. היינו הייצוג הטוב ביותר של משפחה אוהבת ולא רגילה, זה היה הנורמלי החדש".
למרות שעד היום סטאמוס מתחזק את קריירת המשחק ומאז הספיק לשחק בסרט "היעלמותה של כריסטינה", לגלם את דמותו של הפושע ג'וני בסדרה "גנבים" ואפילו להשתתף בעונה הראשונה של סדרת הלהיט של נטפליקס, "את", שם גילם את דמותו של ד"ר ניקי - הוא לנצח יישאר דוד ג'סי, וכנראה שהוא יודע את זה, אחרת אין הסבר לכך שלמרות הסלידה הראשונה בחר להמשיך גם לסדרת ההמשך של "צער גידול בנות" - Fuller House.
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס צער גידול בנות
ג'ון סטאמוס צער גידול בנות
דחוף בינג' של כל שמונה העונות!
(צילום: Fotos International/Getty Images)
בשנת 2016 הוחלט על איחוד של כוכבי הסדרה לטובת סדרת ההמשך, אך מהר מאוד נודע כי התאומות מרי קייט ואשלי אולסן לא ייקחו חלק, מה שהכעיס מאוד את סטאמוס. "לבוב תמיד היה חשוב לשמור על כולנו יחד", אמר מוקדם יותר השנה כשהתארח בפודקאסט של כוכבי Glee - קווין מקייל וג'נה אושקוויץ. "התאומות עברו לניו יורק אבל באמת שאחד הדברים הטובים שבוב עשה זה שהוא באמת שמר על כולם מאוחדים. את מרי קייט ואשלי לא ראינו הרבה, אבל בוב ממש הצליח בזה שכולנו שמרנו על קשר".
סטאמוס הוסיף ואמר כי לאורך כל השנים היו שמועות על כך שהתאומות אולסן לא אהבו את הסדרה. "היו שמועות, אמרו שהן שנאו את הדמות שלהן ושנאו להיות בתוכנית או מה שזה לא יהיה, וכשהן לא רצו להשתתף בסדרת ההמשך מאוד כעסתי". עם זאת, הוא לא שכח לציין כי בתחילת הצילומים, ממש אי שם באמצע שנות ה-80, היה לו מאוד קשה עם הבכי של התאומות שהיו תינוקות. "לא יכולתי להתמודד עם זה", הכריז.
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס
ג'ון סטאמוס
סטאמוס עם התאומות מרי קייט ואשלי אולסן
(צילום: אינסטגרם)

"לאבד את בוב ולראות את התפניות המוזרות של שאר הכוכבים"

למרות קשיי ההסתגלות ל"צער גידול בנות", מהר מאוד סטאמוס ושאר חברי הקאסט הפכו לחברים טובים מאוד - ברמה של משפחה. "ג'ון באמת האמין בערכים המתוקים של התוכנית והוא העריץ את שאר השחקנים. הייתה שם אווירה טובה, אווירה אוהבת", סיפר מקורב לשחקן בריאיון שפורסם באתר Radar Online.
האידיליה והאווירה המשפחתית החלה לחוות טלטלות בשנת 2020, אז הקולגה לורי לוקלין, ששחקה את דמותה של רבקה דונלדסון - אישתו של דוד ג'סי, הודתה כי היא ובעלה, מעצב האופנה מסימו ג'יאנולי, אשמים בהונאה לאחר ששילמו חצי מיליון דולר על מנת שבנותיהם יתקבלו לאוניברסיטת דרום קליפורניה. לוקלין ריצתה חודשיים מאסר.
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס לורי לוקלין
ג'ון סטאמוס לורי לוקלין
חטף אש. סטאמוס ולורי לוקלין
(צילום: Joe Scarnici/Getty Images)
שנה וחודש לאחר מכן, בינואר 2022, השחקן בוב סאגט הלך לעולמו במפתיע. סאגט נמצא מת בחדרו במלון ריץ קרלטון שבפלורידה, לאחר שהופיע באזור כחלק מסבב הופעות הסטנד-אפ שלו. בהצהרה מטעם משפחתו של בוב סאגט נכתב כי על פי הרשויות, חלקו האחורי של ראשו פגע במשהו, ולאחר שהניח כי לא מדובר במכה משמעותית הוא הלך לישון - ומת בשנתו.
"היום יהיה אחד הקשים בחיי. אלוהים, תן לי את היכולת לקבל את הדברים שאין ביכולתי לשנות, את האומץ לשנות את מה שאפשר ואת התבונה להבדיל ביניהם", צייץ סטאמוס שעות ספורות לפני מסע הלוויה. אלמנתו של סאגט, קלי ריזו, הגיבה לו: "אני אוהבת אותך, אח".
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס
ג'ון סטאמוס
החברים הכי טובים. בוב סאגט וסטאמוס
(צילום: אינסטגרם)
שערורייה נוספת שייכת לקנדיס קמרון ביור, מי ששיחקה את דמותה של האחות הגדולה די.ג'יי טאנר, שהואשמה בהכפשה של הומוסקסואלים וטרנסג'נדרים, כשהבטיחה שהשותפות החדשה שלה עם ערוץ Great American Family "תשמור על נישואים מסורתיים". ההתבטאות שלה הכעיסה את ג'ודי סוויטין, שהחליטה להפגין את תמיכתה בקהילת הלהט"ב בפומבי.
"לאבד את בוב ולראות את ההתפתחות בחייהם של שאר הכוכבים, שקיבלו תפנית מאוד מוזרה - זה היה קשה מאוד עבור ג'ון", סיפר חברו של השחקן, שהחליט לא להביע את דעתו על דבירה של קמרון ביור. "ג'וני אוהב את קנדיס אבל אחרי שהוא חטף אש לאחר שהגן על לורי - הוא החליט לשמור על השתיקה. הוא תמיד רצה שהכל יהיה מושלם עבור כל אחד מחבריו לסדרה - הוא הרוס מכך שזה התפוצץ".
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס קנדיס קמרון
ג'ון סטאמוס קנדיס קמרון
אוהב אותה - אבל לא יתערב לטובתה. קנדיס קמרון וסטאמוס
(צילום: Jeff Kravitz/ Getty images)

סקס, סמים ופלייבוי: השערוריות של סטאמוס

19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס
ג'ון סטאמוס
ג'ון סטאמוס
(צילום: אינסטגרם)
נהיגה תחת השפעת סמים
כמובן שלמרות ועם כל הקושי שלו סטאמוס לראות את חבריו לסדרה מאבדים את הצפון - גם לדוד ג'סי האהוב עלינו היו כמה שערוריות לא לעניין. הגדולה בהן הייתה בשנת 2015, אז נתפס כשהוא נוהג תחת השפעת סמים.
האירוע התרחש באזור בוורלי הילס, ועוברי אורח נתקלו בסטאמוס - שהתנהג לטענתם בצורה מאוד לא יציבה - מה שגרם להם להזעיק את המשטרה. סטאמוס פונה לבית החולים, שם עבר סדרת בדיקות וכך התגלה כי הוא נמצא תחת השפעת הסם GHB - סם פסיכואקטיבי המוכר כאחד מסמי האונס.
השחקן נידון לשלוש שנות מאסר על תנאי וכמו כן נשלח לגמילה למשך 30 יום - אותה הוא הגדיר כתקופה הקשה ביותר בחייו. "לקחתי כמה תרופות - תרופות נגד דיכאון וגם את האמביאן הארור הזה ואני ממש שמח שהפסקתי עם זה", אמר בריאיון להווארד סטרן כמה חודשים לאחר התקרית. "אבא שלי נפטר, אני התגרשתי, אמי נפטרה. זה שלח אותי לדרך לא טובה. איבדתי את עצמי, איבדתי את משמעות שלי, איבדתי את הדרך שאבא שלי לימד אותי - ופשוט הפכתי למישהו אחר. שקעתי במקום אפל וזה רק נעשה חשוך יותר ויותר".
סטאמוס הוסיף כי הוא משוכנע שזה מה שעיכב את הצמיחה שלו, את ההפיכה שלו לאיש משפחה, והוסיף שהוא מאוד נבוך. "יכולתי לפגוע במישהו, זה היה ממש טיפשי. שנאתי את עצמי על זה, זה היה נורא ואז אמרתי לעצמי שאני חייבת להפסיק את זה. נכנסתי למוסד גמילה וביקשתי שיגידו לי מה לעשות. אמרתי שאעשה כל מה שאני יכול".
בריאיון החשוף שיתף השחקן כי לאחר מות אימו, בשנת 2014, הוא הרגיש שהוא ירד לחלוטין מהפסים ולא הצליח לחזור למסלול. "חלק ממני פשוט מת. נעלם. המטרה הגדולה שלי במשך השנים הייתה להיות שם בשבילה, להיות בן טוב עבורה". סטרן ניצל את הפתיחות של סטאמוס כדי לשאול אותו האם הוא אי פעם הכניס מישהי להיריון, והשחקן השיב שכן - שזה קרה בשנות ה-20 לחייו. "זה היה פשוט עיתוי גרוע, זה באמת לא מה שרציתי והיא עברה הפלה. אני חושב שזו הייתה החלטה הדדית", הודה.
אגב, כמובן שסטאמוס לא למד את הלקח ובשנת 2007 הופיע בתוכנית האירוח האוסטרלית Mornings with Kerri-Anne - כשהוא שיכור. סטאמוס דיבר בצורה לא ברורה, תוך כדי שהוא מסביר למנחה שהוא סובל מג'ט לג ולקח כמה כדורי שינה. סטאמוס סיפר שצלם בשם ג'פרי דאוני צילם אותו לעיתון באותו היום, כשהוא נראה עייף, ושאל את המנחה האם היא יודעת למה הוא עשה זאת - ומיד ענה לעצמו על השאלה: "כי יש לו זין קטן". בהחלט מביך.
דיבורים על סקס ודפדוף בפלייבוי
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס
ג'ון סטאמוס
ג'ון סטאמוס
(צילום: Jim Smeal/Getty Images)
כידוע, "צער גידול בנות" הייתה סדרה שסבבה סביב האלמן דני טאנר ושלוש הבנות שלו, די.ג'יי, סטפני ומישל, שלעזרתם נחלצו הדוד ג'סי (הלא הוא סטאמוס) וחבר המשפחה ג'ואי (דייב קולייר), שעברו לביתם של הטאנרים כדי לסייע.
העובדה שהסט היה עמוס בילדות קטנות לא מנעה מסטאמוס להפגין התנהגות מפוקפקת ומאוד לא הולמת מול הילדים. על פי השמועות, בשנת 1992 נחשף כי שלושת "המבוגרים האחראיים" - סטאמוס, סאגט וקולייר, דיברו בשפה לא ראויה על הסט - כזו שכללה קללות והמון שיחות על סקס, וכמו כן נהגו לאחסן שלל מגזינים של פלייבוי, כך דיווח המגזין Radar.
ואם כבר התנהגות לא הולמת - בספר אוטוביוגרפי שכתבה סוויטין חשפה כי בשנת 2004 חגגה אצל סטאמוס בבית ובסופו של דבר התעוררה במיטה יחד עם ג'ון ואשלי אולסן. בהתחשב בהפרש הגילים הבולט והנסיבות של אותו מקרה - המעריצים לא ריחמו על סטאמוס והאשימו אותו בהתנהגות בלתי הולמת. סווטין מצידה הדגישה כי לא קרה ביניהם כלום - אף פעם, ואף הוסיפה כי הוא תמיד דאג לה ולשאר כוכבי הסדרה.
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס
ג'ון סטאמוס
קשר תמים לחלוטין. ג'ודי סוויטין וסטאמוס
(צילום: Paul Archuleta/Getty Images)

סטאמוס כמאהב:

כמובן שהתהילה, הבאז והעובדה שמדובר באחד הגברים הלוהטים בהוליווד והסביבה - תרמו רבות לחיי האהבה של סטאמוס, שהרפרטואר הרומנטי שלו עמוס בשמות - אבל לפרקי זמן קצרים מאוד.
נתחיל עם הקולגה לוקלין, שהייתה אישתו על המסך ואי שם בתחילת שנות ה-90 ניסו השניים להחיות את הזוגיות הטלוויזיונית ויצאו יחד לדייט בדיסנילנד. מקורבים מספרים כי הדייט היה נחמד אך לא הצליח להתרומם והשניים נשארו חברים טובים ולא מעבר.
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס לורי לוקלין
ג'ון סטאמוס לורי לוקלין
פחות זוגיים - יותר חברים
(צילום מסך)
ועכשיו נעבור לקשרים הרציניים יותר. בערך
בשנת 1983 ניהל סטאמוס רומן עם השחקנית ג'ולי רוני, השניים יצאו יחד שנה, נפרדו וסטאמוס עבר לבת הזוג הבאה - טרי קופלי, דוגמנית ושחקנית אמריקנית ונערת השער של פלייבוי לגיליון נובמבר 1990. השניים יצאו יחד במשך שנה עד שנפרדו.
בשנת 1988 השחקנית צ'לסי נובל הופיע בשני פרקים של "צער גידול בנות", והקליק עם סטאמוס היה מידי. הם יצאו יחד מספר פעמים אבל הקשר לא הבשיל.
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס  צ'לסי
ג'ון סטאמוס  צ'לסי
"ניפש אחרי הצילומים?" סטאמוס וצ'לסי
(צילום מסך)
סוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 היה רומן לוהט במיוחד מעבר לים - ואנחנו כמובן מדברים על זה של סטאמוס עם הכוכבת האגדית פאולה עבדול. השניים החלו לצאת יחד והעניינים התחילו להתחמם. מקורות יודעי דבר מספרים כי עבדול סיפרה כי השניים החלו לדבר על החתונה שלהם ואף סיפרה זאת בהתרגשות לחבריה - עד שיום אחד, בלי שום אזהרה מוקדמת, סטאמוס החליט לנתק את הקשר ולהיעלם. "זה היה חוסר רגישות מוחלט", הבהירה מקורבת לעבדול.
ואם חשבתם שזה הכי גרוע שסטאמוס עשה בכל הנוגע לעבדול - אז חכו לזה: בשנת 2009 התארח סטאמוס בתוכנית של אלן דג'נרס, ששאלה אותו על הזוגיות עם עבדול והראתה לו את התמונה המשותפת שלהם. סטאמוס בתגובה אמר שהוא הספיק לשכוח שזה בכלל קרה. "היא הייתה מקסימה, היא הייתה הסוויטהארט של אמריקה", אמר. "אני הייתי בתחילת הדרך שלי בסדרה והיא כבר הייתה הכוכבת הכי גדולה בעולם".
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס פאולה עבדול
ג'ון סטאמוס פאולה עבדול
הספיק לשכוח. סטאמוס ופאולה עבדול
(צילום: אינסטגרם)
בשנת 1994 פגש סטאמווס את השחקנית רבקה רומיין מאחורי הקלעים בתצוגה האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט. השניים החלו לצאת ושלוש שנים מאוחר יותר, בערב חג המולד, סטאמוס כרע ברך והציע לרומיין נישואים. שנה לאחר מכן, בספטמבר 1998 השניים החליפו נדרים ונישאו. בשנת 2003 הגיעו השניים יחד להקרנת הבכורה של הסרט X-Men 2, אך מאוחר יותר נודע כי באותו הזמן השניים היו כבר בהליכי פרידה. "הגענו יחד כזוג אבל כבר היינו פרודים חצי שנה", סיפר סטאמוס בריאיון להווארד סטרן בשנת 2006, והוסיף כי לא היה יכול לומר כלום.
בשנת 2004 השניים הגישו בקשה רשמית לגירושים ולאורך כל הדרך הכחישו בתוקף את השמועות על כך שמה שהוביל לפרידה הייתה בגידה. "היינו יחד 10 שנים, זה שבר את הלב", אמר סטאמוס בשנת 2009. "לעבור פרידה זה נורא", אמרה רומיין בריאיון ל-The Talk בשנת 2022.
רומיין מצידה המשיכה הלאה די מהר ונישאה לשחקן ג'רי אוקונל. בשנת 2008 הביאו השניים לעולם את התאומות דולי וצ'רלי, שמהר מאוד הפכו למעריצות של הסדרה "צער גידול בנות". רומיין סיפרה בעבר כי הבנות שלה ממש החלו לפתח רגשות לדמות של דוד ג'סי, מה שגרם לה להודות בפניהן שהם היו נשואים. "אמרתי להן 'אתן יודעות בנות, אני חייבת לומר לכן משהו וזה הולך להיות מטורף'". סיפרה. "הבנות שלי באמת רוצה לדעת למה אמא שלהם כבר לא עם דוד ג'סי. הן טוענות עשיתי טעות".
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס רבקה רומין
ג'ון סטאמוס רבקה רומין
ג'ון סטאמוס ורבקה רומין
(צילום: Kevin Winte/Getty Images)
לאחר הגירושים מרומיין, סטאמוס המשיך לקפוץ מאחת לאחת. תחילה יצא עם הדוגמנית לאה מארש, בין השנים 2007 ל-2010. השניים ניסו לשמור על מערכת היחסים שלהם כמה שיותר מחוץ לרדאר אך מקורות יודעי דבר סיפרו כי הם היו די רציניים ואף עברו לגור יחד.
אחרי הפרידה ממארש המשיך סטאמוס הלאה, הפעם לשחקנית דניס ריצ'רדס, איתה הוא יצא חודשים ספורים. בריאיון להווארד סטרן סיפר כי הסיבה לכך שהזוגיות לא הצליחה היא מכיוון שהיא בדיוק נפרדה מצ'רלי שין, מה שהשאיר אותה עם שני ילדים שהוא לא היה מוכן להתמודד באותה התקופה.
נמשיך: לאחר הפרידה מריצ'רדס החלו לצוץ שמועות בדבר רומן מעניין בין סטאמוס לרנה זלווגר. האישור מעולם לא הגיע אך השניים נצפו יחד מספר פעמים ואך יצאו לדייט רומנטי בדיסנילנד. בשנת 2011 נקשר שמו של סטאמוס עם השחקנית איימי פוהלר והשניים יצאו למספר דייטים שלא הבשילו למערכת יחסים. מזלווגר (לכאורה) סטאמוס המשיך הלאה היישר לזרועותיה של ניקולט נובל, איתה יצא במשך שלוש שנים עד שהכיר את אשתו הנוכחית קייטלין מקיו.
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס של ניקולט נובל
ג'ון סטאמוס של ניקולט נובל
עם האקסית ניקולט נובל
(צילום: אינסטגרם)
בשנת 2011 פגש סטאמוס לראשונה את מקיו על הסט של "חוק וסדר", הרבה לפני שהפכו לזוג. "שיחקתי בחור כל כך אגואיסט שהיה בטוח שכל מה שהוא צריך זה להפיץ את הצאצאים שלו וקייטלין, למרבה האירוניה, הייתה אחת מהבנות שניסיתי להפיל בפח". למרות ההיכרות המוקדמות, הזוגיות של השניים החלה רק שנים מאוחר יותר, מכיוון ששניהם היו במערכות יחסים אחרות.
"השותפה של קייטלין שיחקה בפרק של Fuller House, והיא הייתה בקהל. שאלתי אותה בצחוק אם היא עוקבת אחריי והיא ענתה שהיא בכלל לא חשבה עליי", סיפר בריאיון למגזין People.
באוקטובר 2017 סטאמוס הבין שחבל על כל רגע, כרע ברך, שלף טבעת והציע למקיו נישואים. השחקן העלה לחשבון האינסטגרם שלו איור היסטרי שלו ושל בת הזוג וכתב: "אני הצעתי... היא אמרה כן! ואנחנו חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה". סטאמוס תייג את דיסנילנד כלוקיישן ומסתבר שזה המקום האהוב ביותר על הזוג.
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס קייטלין מקיו
ג'ון סטאמוס קייטלין מקיו
הוא הציע - היא אמרה כן. סטאמוס ומקיו
(צילום: אינסטגרם)
חודשיים לאחר מכן בישרו השניים כי הם מצפים לילד ראשון. "אני אהיה אבא כיפי", הכריז השחקן כשאישר את הפרטים לגבי ההיריון, והוסיף: "אני מתאמן לקראת זה כבר המון זמן".
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס קייטלין מקיו
ג'ון סטאמוס קייטלין מקיו
התאמן לקראת הרגע הזה שנים
(צילום: Frazer Harrison/Getty Images)
באפריל 2018 הביאו השניים לעולם את בנם הבכור בילי סטאמוס. "מעכשיו, החלק הכי טוב שלי תמיד יהיה אשתי ובני בילי, שנקרא כך על שמו של אבי", והוסיף את התיוג המשעשע: "כבר לא רק דוד". פייר, לקחת לנו את שורת הסיום.
19 צפייה בגלריה
ג'ון סטאמוס קייטלין מקיו
ג'ון סטאמוס קייטלין מקיו
משפחה שכזו!
(צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images)
19 צפייה בגלריה
משתבחים עם השנים
משתבחים עם השנים
כבר לא רק דוד
(צילום: אינסטגרם)