3 צפייה בגלריה
אלינה מארי סקוט מאט מולר
אלינה מארי סקוט מאט מולר
קול ששון וקול שמחה. אלינה מארי סקוט ומאט מולר
(צילום: אינסטגרם)
בתו המאומצת של אמינם, אלינה מארי סקוט (30), נישאה בסוף השבוע האחרון לבחיר ליבה בתשע השנים האחרונות, מאט מולר, כך חשפה ברשתות החברתיות.
"9 ביוני 2023 - אחד הימים הטובים בחיי", כתבה הכלה המאושרת לצד מבחר תמונות מהחתונה והוסיפה: "בגלגול הזה וגם בגלגול הבא - הנשמה שלי תמיד תמצא את שלך". בין התמונות שפרסמה סקוט הייתה גם תמונה עם אחותה החורגת היילי ג'ייד, בתו הביולוגית של הראפר, שהייתה אחת השושבינות באירוע המשמח. סקוט ומולר התארסו בדצמבר 2021.
אלינה היא האחיינית של קימברלי אן סקוט, אשתו לשעבר של הראפר. היא אומצה על ידי אמינם בתחילת שנות ה-2000, כשאמה, דון סקוט, נאבקה בהתמכרות לסמים. דון הלכה לעולמה בשנת 2016 וקימברלי, אחותה התאומה, כתבה: "דון הייתה אחותי המתוקה והיפה שאיבדה את דרכה. התפללתי שהיא תמצא את דרכה חזרה אליי. אני מתגעגעת אליה ואוהבת אותה יותר ממה שאפשר לתאר במילים".
בשנת 2004 התייחס אמינם לאימוץ של אלינה בריאיון ל"רולינג סטון", בו אמר: "יש לי משמורת מלאה על האחיינית שלי. היא הייתה חלק מהחיים שלי מאז שהיא נולדה. קים ואני גידלנו אותה והיא גרה איתנו בכל בית שעברנו אליו". הראפר, שמכנה את אלינה "לייני", הזכיר אותה לא פעם בשיריו, ומאז ומתמיד אמר כי "היא כמו בת" עבורו.
3 צפייה בגלריה
אלינה מארי סקוט מאט מולר
אלינה מארי סקוט מאט מולר
מאוהבים. אלינה ומאט
(צילום: אינסטגרם)
נציין כי בנוסף להיילי, בתו מנישואיו לקימברלי, ולאלינה, האחיינית שאימץ - אמינם אימץ גם את וויטני, בתה של קימברלי מנישואיה הקודמים. כמו כן, הוא גם האפוטרופוס החוקי של אחיו למחצה נייתן.
3 צפייה בגלריה
האבא של כולם. אמינם
האבא של כולם. אמינם
האבא של כולם. אמינם
(Gettyimages)