השחקן סקוט כהן ("בנות גילמור", "הפינגווין"), סיפר שהוא ואשתו אנסטסיה טריינה נקלעו לתאונת דרכים קשה – שנגרמה כשמצאו את עצמם בליבו של מרדף משטרתי. בני הזוג היו בדרכם לביתם שבברוקלין ניו יורק, כשהרכב החשוד התנגש בעוצמה בקדמת רכבם בזמן שניסה להימלט מהשוטרים.
"היינו בטוחים שאנחנו מתים", אמר כהן בפרמיירת "הפינגווין" (HBO) שנערכה לאחרונה בניו יורק. "הזרוע של אשתי התפרקה, עצם החזה שלי נשברה ואומרים שזה שבר שלא מחלים".
2 צפייה בגלריה
סקוט כהן
סקוט כהן
סקוט כהן
(צילום: Cindy Ord/WireImage)
האירוע המפחיד התרחש ב-29 ביוני, כששוטרים עצרו רכב לבדיקה שגרתית. במקום לעצור, הנהג האיץ וברח מהמקום והשוטרים דלקו בעקבותיו. במהלך המרדף, רכבו התנגש בזה של כהן ואשתו ועלה בלהבות, והחשוד נמלט מהמקום תוך כדי שמתפתח בינו ובין השוטרים קרב יריות. לא ברור מה עלה בגורלו.
לאחר התאונה, כהן שיתף באינסטגרם תמונות שלו מבית החולים ושל מכוניתו ההרוסה וכתב: "עם עצמות שבורות, גוף חבול, הרבה תרופות ופגיעה של מעשה אלימות רנדומלי, אנחנו ממשיכים הלאה. אני כועס מאוד על כך שאני צריך להתרכז כעת בלהחלים אבל אסיר תודה על כך שאני ואשתי כאן כדי לחוות את אהבתם ונדיבותם הנהדרת של חברינו ומשפחתנו. החיים שבריריים ויכולים להשתנות ברגע. לקחים שאנחנו לא רוצים ללמוד אבל לעתים חייבים".
כהן וטריינה התחתנו בשנת 1989 וזמן קצר לפני התאונה חגגו את יום נישואיהם ה-35. הם הורים לבן אחד.
כהן השתתף בעונות הראשונות של "בנות גילמור", שם גילם את מקס מדינה, המורה של רורי וארוסה של לורליי, שננטש רגע לפני החתונה. לאורך השנים הוא התארח בסדרות כמו "האישה הטובה", "מיליארדים", "האמריקאים", "עושות כותרות", "המתמחה" ו"גברת מייזל המופלאה" (מבית היוצרת של "בנות גילמור").
בשבוע שעבר עלתה לאוויר הסדרה החדשה והמדוברת "הפינגווין" (HBO), שבה הוא מככב לצידו של קולין פארל.
2 צפייה בגלריה
סקוט כהן
סקוט כהן
מותר להגיד שהעדפנו אותו על לוק? כהן ולורן גרהאם, מתוך "בנות גילמור"
(צילום: מתוך "בנות גילמור", נטפליקס)