4 צפייה בגלריה
נטליה בראיינט
נטליה בראיינט
התלוננה נגד מטרידן. נטליה בראיינט
(צילום: GettyImages)
נטליה בראיינט, בתו של שחקן הכדורסל המנוח קובי בראיינט, מצאה את עצמה במרכזה של סיטואציה מטרידה ומתמשכת. בראיינט בת ה-19 הגישה אתמול (ב'), לבית המשפט המחוזי בלוס אנג'לס בקשה לקבלת צו הרחקה נגד גבר בן 32, שלטענתה עוקב אחריה ומטריד אותה בשנתיים האחרונות, מאז שעוד שהייתה קטינה.
בראיינט טוענת שהגבר, דוויין קמפ, החל לשלוח לה בדצמבר 2020 הודעות ברשתות החברתיות, בהן "הביע בפניה את אהבתו" וכתב "כאילו אנחנו במערכת יחסים רומנטית, או כאילו הוא רוצה להתחיל אחת כזאת". לאחת ההודעות המטרידות ששלח לה, הוא צירף את תמונתו של אביה וכתב: "אני אסיר תודה על כך שהוא ילד אותך. אני מקווה שנצליח ללדת אותו, את קובי". לפי המסמכים קמפ הביע תקווה שהוא ובראיינט יוכלו להביא ביחד לעולם ילד שיהיה דומה לאביה.
בנוסף, לפני כחודש הוא כתב לה: "אני אוהב אותך ואני מצטער. נוכל לדבר ולהתפייס כדי חזור להיות חברים שוב?" בראיינט הבהירה שאיננה מכירה את קמפ ושמעולם לא פגשה או דיברה איתו לפני כן.
נטליה בראיינט ואביה המנוח קובי בראיינט
אתרים בחו"ל שהשיגו גישה למסמכים המשפטיים שהוגשו על ידי עורכי דינה של בראיינט, מספרים שלטענתה קמפ אף הגיע לאוניברסיטת דרום קליפורניה, בה היא לומדת, בניסיון לאתר אותה. לפי המסמכים, התרחשו לפחות שני מקרים בהם הוא ניסה לפגוש את בראיינט באופן אישי וכי הביע בפניה את כוונותיו לרכוש כלי נשק שאינם חוקיים לשימוש בארה"ב.
עוד נטען במסמכים שקמפ הוא "חובב רובים" ושנעצר לפחות ארבע פעמים בעבר, חלקן "בגין עבירות שבהן היו מעורבים כלי נשק". בראיינט טוענת שהיא "איננה מרגישה בטוחה" ושהיא "מבועתת" מכך שהוא מנסה להגיע אליה.
בראיינט מבקשת מבית המשפט להורות לקמפ לשמור על מרחק של לפחות 182 מטר מביתה, מקום עבודתה, האוניברסיטה שלה, בית האחווה שלה והרכב שלה. נכון לכתיבת שורות אלה, עדיין לא התקבלה החלטה במקרה וגם קמפ לא הגיב להאשמות.
4 צפייה בגלריה
נטליה בראיינט
נטליה בראיינט
מבקשת צו הרחקה של לפחות 182 מטר
(צילום: GettyImages)
למרבה הצער, המקרה של בראיינט אינו יוצא דופן. לאורך השנים לא מעט מפורסמים נאלצו ונאלצים להתמודד עם מטרידנים וסיטואציות מלחיצות ואף מעוררות אימה. ג'ון לנון, סלינה ומעצב האופנה ג'יאני ורסאצ'ה נרצחו על ידי מעריצים, ורק לפני כמה שנים עלתה לכותרות הזמרת כריסטינה גרימי לאחר שאחד ממעריציה ניגש אליה במהלך מפגש מעריצים וביקש להתחבק איתה. כשהיא נענתה לבקשתו, הוא שלף אקדח וירה בה למוות.
בשנה שעברה נעצרו שני גברים שניסו לפרוץ לבתיה השונים של טיילור סוויפט. אחד מהם אף הגיע לביתה שבבוורלי הילס עם סכין ומסכה על פניו ואיים לרצוח אותה. סוויפט הוציאה נגדו צו הרחקה והוא נידון ל-30 חודשים בכלא.
סנדרה בולוק הייתה בחדר השינה שלה בזמן שגבר שעקב אחריה תקופה ארוכה לפני כן הצליח לפרוץ לביתה. היא התחבאה בארון והתקשרה למשטרה. למרבה המזל, השוטרים הגיעו ועצרו אותו לפני שהצליח לתפוס את הכוכבת.
4 צפייה בגלריה
הייתה בחדר השינה בזמן שפורץ חמוש נכנס לביתה. סנדרה בולוק
הייתה בחדר השינה בזמן שפורץ חמוש נכנס לביתה. סנדרה בולוק
הייתה בחדר השינה בזמן שפורץ חמוש נכנס לביתה. סנדרה בולוק
(צילום: Getty Images)
קנדל ג'נר סיפרה על גבר שהמתין לה בחניית ביתה בזמן שהייתה מחוץ לבית. כשחזרה ועמדה לצאת מהרכב, הוא התנפל עליה: "הוא צעק שהוא צריך לדבר איתי. התקשרתי בבכי לחברה ואמרתי לה שהוא דופק על החלון שלי וצורח עליי", סיפרה.
קירה נייטלי סיפרה על גבר בן 50 שנהג לעמוד מחוץ לביתה שבלונדון וליילל וסימן בגיר חיצים שהופנו אל דלת ביתה. הוא נעצר ואושפז בבית חולים פסיכיאטרי. ב-2013 נעצרו שני גברים שתכננו לחטוף את ג'סטין ביבר, לסרס ולרצוח אותו ובשנת 2020 הקים גבר אוהל מחוץ לביתה של ווילו סמית. ומדובר כמובן ברשימה חלקית ביותר, רק מהשנים האחרונות.
והייתה מטרידנית אחת שדווקא קיבלה את מבוקשה. רוברט פטינסון סיפר שיצא לדייט עם אישה שעקבה אחריו בזמן שצילם סרט בספרד. "הייתי כל כך משועמם ובודד, אז יצאתי איתה לארוחת ערב. התלוננתי בפניה על כל דבר אפשרי בחיי, והיא מעולם לא חזרה". כנראה שגם זו דרך להתמודד עם מטרידנים.
4 צפייה בגלריה
רוברט פטינסון
רוברט פטינסון
יצא לדייט כושל עם הסטוקרית שלו. רוברט פטינסון
(צילום: Getty Images)