תוכניות ה"רוסט" (Rost), או "הצלייה" בתרגום חופשי לעברית, הן מסורת טלוויזיונית ארוכת שנים שבמרכזן עומד בכל פעם כוכב ידוע אחר, לרוב שנוי במחלוקת, שחבריו, קולגות ולעיתים גם כמה מאויביו מתאחדים על במה אחת כדי לעשות מונולוגים שמוקדשים לבדיחות ועקיצות על חשבונו – לרוב ברוח טובה וכסוג של מחווה והבעת הערכה וכבוד, ועל הדרך גם מתבדחים זה על זה.
אתמול (א') היה זה כוכב הפוטבול לשעבר טום בריידי שעמד במרכז הספיישל ששודר בנטפליקס, לראשונה בשידור חי, אבל מי שבאופן לא צפוי חטפה את האש האמיתית והכואבת באמת הייתה דווקא קים קרדשיאן. הכוכבת עלתה לפודיום במטרה לעשות את חלקה בערב, רק שמשהו מנע ממנה לעשות זאת: הקהל, שבמשך שניות ארוכות צעק לה "בוז".
היושבים בקהל החלו להביע את מורת רוחם מנוכחותה כבר כשהתחילה לדבר, וקרדשיאן ניסתה להתעלם ולהתחיל את המונולוג כשפנתה אל מנחה הערב קווין הארט ואמרה: "אני יודעת שהרבה צוחקים על הגובה שלך...". אל הפאנץ' היא לא הצליחה להגיע מכיוון שצעקות הבוז לא נרגעו ואף התגברו, עד שהארט עצמו נאלץ לנסות ולהרגיע את הרוחות.
קרדשיאן כבר ותיקה בעסק ומנוסה בהתמודדות עם קהל לא אוהד במיוחד, כך שלפחות על פני השטח לא נראה שהיא נפגעה מדי ואפילו גיחכה מעט בזמן שהסתכלה על הקהל ואמרה: "בסדר, בסדר".
בסופו של דבר הקהל, או לפחות חלק ממנו, הבין שקצת הגזים וצעקות הבוז התחלפו במחיאות כפיים מעודדות וקרדשיאן הצליחה סוף סוף להתחיל במונולוג.
בין היתר התלוצצה קרדשיאן על חשבון עצמה, כשאמרה לבריידי: "אני יודעת שהיו שמועות על כך שהיינו ביחד, ולעולם לא אספר אם הן נכונות או לא. אני פשוט אוציא קלטת" (זו כמובן התייחסות לקלטת הסקס שבזכותה התפרסמה).
היא המשיכה והשוותה בין בריידי לקייטלין ג'נר, שבעברה הייתה ספורטאית אולימפית: "אני יודעת שזה לעולם לא יעבוד בינינו. אתה ספורטאי לשעבר, עם עצמות לחיים גבוהות ושיער שופע. אתה מזכיר לי יותר מדי את האבא החורג שלי. אני אחשוד שאתה רוצה להוריד ממני את הבגדים רק כדי למדוד אותם בעצמך. אני יודעת שלעזוב את ה-NFL היה קשה עבורך אבל אני חושבת שהאבא החורג שלי היא דוגמה טובה עבורך, היא אחת מהאתלטיות הטובות ביותר בעולם אשר הוכיחה שאפשר לעשות כל מה שתרצה בפרק הבא בחייך, בין אם זה להיות פרשן, רפובליקני ימני קיצוני או אפילו אישה חזקה ובטוחה בעצמה".
היא גם הזכירה את העובדה שאביה המנוח, עורך הדין רוברט קרדשיאן, הגן על או ג'יי סימפסון במשפט המפורסם שבו הואשם ברצח אשתו ובן זוגה: "למען האמת קשה לי לראות אנשים מתבדחים עליך. אבל אני חושב שהיו לי כבר מספיק בני משפחה שהגנו על שחקני פוטבול לשעבר".
כשבריידי עלה בתורו לבמה, היא השיב לה בעקיצה, שכוונה יותר לבעלה לשעבר קניה ווסט: "אני יודע שקים חששה להיות כאן הערב, לא בגלל זה אלא בגלל שהילדים נשארו בבית עם אבא שלהם".
2 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
מצולה הפכה לנצלית. קים קרדשיאן
(צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images for Netflix)
מסורת הרוסט היא ארוכת שנים, שהחלה במועדוני הסטנד אפ בניו יורק בשנות הארבעים של המאה הקודמת ובהמשך עברה לטלוויזיה, לרוב בערוץ קומדי סנטרל.
בין הכוכבים שקיבלו את הכבוד לקבל רוסט שמוקדש להם היו לוסיל בול, בטי ווייט, פרנק סינטרה, יו הפנר, פמלה אנדרסון, וויליאם שטנר, בוב סאגט, ג'ואן ריברס, דייויד הסלהוף, צ'ארלי שין, רוזאן באר, ג'יימס פרנקו, ג'סטין ביבר, רוב לאו, ברוס וויליס ואלק בולדווין. מה שמפתיע באמת זו העובדה שקרדשיאן לא קיבלה עדיין ספיישל משלה – וברור שמדובר רק בעניין של זמן עד שזה יקרה.
2 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן
קים קרדשיאן
בקרוב אצלה?
(צילום: Matt Winkelmeyer/Getty Images for Netflix)