2 צפייה בגלריה
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג
אלוף העולם הבא בלחימה? מארק צוקרברג
(צילום: GettyImages)

מייסד "פייסבוק" ומנכ"ל חברת "מטא" מארק צוקרברג כבר כבש את העולם הטכנולוגי, הוא בין האנשים העשירים בעולם – וכעת יש לו מטרה חדשה: לכבוש גם את ענף ה-MMA (אומנויות לחימה משולבות).
צוקרברג פרסם אתמול (שבת) סרטון שבו הוא נראה מתאמן עם המאמן שלו קאי וו, המכונה "הצל". אנחנו לא ממש מבינים בענף הלחימה הזה, אבל בתור כאלו שמגדירים את עצמנו כחובבי ספורט נלהבים (אבל רק כשיש אולימפיאדה או אליפות עולם בשחייה ואתלטיקה קלה) בהחלט נראה שהוא עושה עבודה טובה. קונור מקגרגור, אלוף העולם לשעבר באליפות הלחימה האולטימטיבית פירגן לצוקרברג והגיב לו: "היי, נהדר מארק!".
גם הסטנדאפיסט ופרשן הספורט ג'ו רוגן כתב: "זה נהדר! אני כל כך שמח לראות את זה. נראה גם שהאימונים מתקדמים יפה". צוקרברג התראיין לאחרונה בפודקאסט של רוגן וסיפר על אימוני הלחימה שלו: "ההיאבקות עוזרת לי לשמור על אנרגיה גבוהה וריכוז. יש לי חיבור מיוחד לזה, אחרי הקורונה התחלתי לגלוש הרבה ואז ממש נכנסתי לתחום של אומנויות לחימה משולבות. אני מכיר הרבה אנשים שעושים את זה".



צוקרברג סיפר אז גם למה הוא אוהב את הענף הזה כל כך: "זה מושלם, כי אם אתה מאבד ריכוז לשנייה אחת אתה תסיים למטה. אחרי שעה או שעתיים של כושר ואימונים עם חברים או אנשים אחרים, אתה מרגיש שאתה יכול לפתור את כל הבעיות שיצוצו היום".
כשנשאל מה הוביל אותו להתחיל עם הספורט הזה, ענה צוקרברג: "השאלה היא לא איך הגעתי לזה אלא איך לא ידעתי עליו עד עכשיו. מהאימון הראשון שעשיתי, כבר אחרי 5 דקות, שאלתי 'איפה זה היה כל חיי?'". צוקרברג סיפר שבתיכון התחרה בסיף, וכעת הוא מתחרט שלא בחר להתאבק במקום. "מאז שהתחלתי עם זה, הכנסתי לעניין גם כמה חברים שלי ואנחנו מתאמנים ביחד. להיאבק בחברים זה נהדר", אמר.
סרטון הלחימה של צוקרברג גרף עד כה 245 אלף לייקים ותגובות אוהדות מהגולשים, לצד כאלו שאיתגרו את המילארדר להילחם בהם גם ואחרים שפחות התרשמו וטענו שהמאמן של צוקרברג מרחם עליו.

2 צפייה בגלריה
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג
מארק צוקרברג
(צילום: GettyImages)