בשורות משמחות מגיעות מהוליווד: השחקנית מרגו רובי (34) ובעלה מפיק הקולנוע טום אקרלי (34) מצפים לילד ראשון, כך מדווח אתר People. האתר מציין שבני הזוג לא הגיבו בעצמם על הידיעה, אך מקורות יודעי דבר אישרו זאת.
שמועות על הסטטוס החדש של רובי החלו מוקדם יותר היום (א'), לאחר שתמונות פפראצי של בני הזוג, שנמצאים בימים אלה בחופשה באגם קומו באיטליה, הציגו את הכוכבת לבושה בחולצת בטן שרמזה על היריון.
עם פרסום התמונות, אתרי הרכילות נזהרו מלהניח הנחות שעלולות להיות שגויות (בניגוד לכמה מהגולשים שמיהרו לאחל מזל טוב), אך כעת כאמור, People מאשר את העניין.
רובי הביעה בעבר את מורת רוחה מהתעניינות המוגזמת של התקשורת בתכנונים המשפחתיים שלה: "התחתנתי והדבר הראשון ששואלים אותי בכל ריאיון היא מתי יהיה לי תינוק. מכעיס אותי שזה נחשב לחוזה חברתי - את נשואה אז תיכנסי להיריון. אל תניחו הנחות, אני אעשה מה שאעשה".
ההורים לעתיד הכירו בשנת 2013, על סט צילומי הסרט "סוויטה צרפתית", שבו רובי שיחקה ואקרלי היה עוזר במאי. הם התחתנו שלוש שנים לאחר מכן בעיירה ביירון ביי שבאוסטרליה, ארץ מולדתה של הכוכבת.
במהלך נישואיהם הם הקימו חברת הפקות, שעמדה מאחורי סרטיה המצליחים של רובי: "אני, טניה", "ציפורי טרף" וכמובן "ברבי". אקלנד אמר לאחרונה בריאיון שהעובדה שהשניים עובדים ביחד לא מקשה על הזוגיות: "זה עובד בצורה חלקה, אין לנו מתג כיבוי ומתג הפעלה, הכול הולך ביחד".
1 צפייה בגלריה
מרגו רובי
מרגו רובי
מזל טוב לאמא לעתיד! מרגו רובי
(צילום: Amy Sussman\Getty Images )