4 צפייה בגלריה
רומי, בתם של סופיה קופולה ותומס מארס
רומי, בתם של סופיה קופולה ותומס מארס
סיבה לגיטימית לקבל עונש מההורים. רומי, בתם של סופיה קופולה ותומס מארס
(צילום מסך)
רומי, בתם בת ה-16 של סופיה קופולה והזמר תומס מארס, ניסתה לשכור מסוק בעזרת כרטיס האשראי של אביה – וקורקעה, כך סיפרה בסרטון טיקטוק שפרסמה ומחקה זמן קצר לאחר מכן.
רומי פתחה לאחרונה חשבון טיקטוק והעלתה סרטון שבו הזמינה את עוקביה להכין איתה פסטה ברוטב וודקה וציינה כבדרך אגב: "תכינו איתי רוטב וודקה לפסטה כי אני מקורקעת", כך היא אומרת בתחילת הסרטון בן ה-49 שניות.
צפו:
למה הבת של סופיה קופולה מקורקעת?
(טיק טוק)
יש ילדים שהוריהם מענישים אותם כי התחצפו או חזרו מאוחר מדי הביתה. את רומי קרקעו בגלל סיבה קצת פחות שגרתית: "ניסיתי לשכור הליקופטר מניו יורק למרילנד על חשבון האשראי של אבא שלי בגלל שרציתי לצאת לאכול ארוחת ערב עם חברה מהמחנה", אמרה, ממש כאילו זה משהו שכל אחד עושה ויכול להזדהות איתו, ומיד העבירה נושא: "אוקיי, בואו נתחיל!".
ואם את כבר בעונש וההורים כועסים עלייך, אז למה לא לשבור עוד חוק או שניים? רומי המשיכה וסיפרה למה החליטה לעשות את סרטון הטיקטוק הראשון שלה: "חשבתי לעשות את זה, אם אני בכל מקרה מקורקעת, כי הכלל הכי גדול של ההורים שלי הוא שאסור לי להיות ברשתות החברתיות, כי הם לא רוצים שאהפוך להיות 'ילדת נפוטיזם'. אבל טיקטוק לא יהפוך אותי למפורסמת אז זה לא ממש משנה". היי, ספרי את זה לכל כוכבי הרשת שם בחוץ!
למרות שהסיבה הרשמית לצילום הסרטון היה הכנת רוטב, רומי הודתה שהיא לא ממש בקיאה לגבי המצרכים הדרושים: "אני לא יודעת מה ההבדל בין שום ובצל אז נאלצתי לחפש בגוגל תמונות של בצלים. אני נבוכה". בהמשך היא שאלה את עוקביה: "זה בצל? כי אני לא חושבת שזה נראה כמו בצל".
ואם כל זה לא מספיק – היא סיימה בעקיצה מוחצת לעבר הוריה כשהראתה למצלמה את ארי, בן הזוג של הבייביסיטר שלה (הבחורה כבר בת 16, להזכירכם) ואמרה: "ההורים שלי אף פעם לא בבית אז הם ההורים החלופיים שלי".
4 צפייה בגלריה
רומי, בתם של סופיה קופולה ותומס מארס
רומי, בתם של סופיה קופולה ותומס מארס
נפוטיזם? לא בבית שלנו!
(צילום מסך)
רומי שלחה את ארי לקנות עבורה מצרכים והודיעה לגולשים שהיא תחזור בחלק שני כדי להכין את הרוטב – אך סרט ההמשך כנראה כבר לא ייצא לפועל מכיוון שזמן קצר לאחר שהסרטון פורסם – היא נאלצה למחוק אותו והפכה את חשבון הטיקטוק הטרי שלה לפרטי.
נותר לנו רק לשער שהוריה צפו בו ולא היו משועשעים כמונו, או כמו הגולשים שמיהרו להגיב בהתלהבות: "אני אשמח לצפות בסדרה שלמה עם הבת של סופיה קופולה, הבייביסיטר שלה והחבר של הבייביסיטר שלה (סופיה לא צריכה להשתתף)", כתב אחד הגולשים. גולשת נוספת כתבה: "זה הדבר הכי מצחיק שראיתי השנה" ואחר צייץ: "אני מבטל את הקרקוע של הבת של סופיה". אחר התאכזב שהסרטון נמחק: "למה היא מחקה את זה? זו אומנות!", ואחרת הצהירה: "הבת של סופיה קופולה יודעת איך לעשות נפוטיזם כמו שצריך".
גולשים אחרים תהו אם מדובר בבדיחה, אבל העובדה שנמחק די מהר כנראה רומזת שרומי הייתה רצינית לגמרי.
4 צפייה בגלריה
רומי, בתם של סופיה קופולה ותומס מארס
רומי, בתם של סופיה קופולה ותומס מארס
דחוף שיעורים פרטיים אצל אסף גרניט, ותניחי את הסכין הזו בבקשה
(צילום מסך)
סופיה קופולה (51) ותומס מארס (46) הפכו לזוג בשנת 2006 והביאו לעולם את רומי זמן קצר לאחר מכן. הם התחתנו בשנת 2011, ויש להם בת נוספת: קוסימה בת ה-12.
אגב, הסרטון בהחלט מעלה גיחוך אך במהותו הוא די עצוב – לא רק בגלל שרומי מדברת ברצינות לגמרי על הניסיון הכושל שלה לשכור מסוק על חשבון אביה, ללא ידיעתו, כדי ללכת לבקר חברה – אלא גם מכיוון שהיא אומרת בפירוש לכל העולם שהוריה לא ממש נוכחים בחייה ושהיא מבלה יותר זמן עם החבר של הבייביסיטר שלה מאשר איתם. אולי ההורים העסוקים ייקחו זאת לתשומת ליבם.
4 צפייה בגלריה
רומי קופולה סופיה קופולה
רומי קופולה סופיה קופולה
בילוי משותף נדיר? רומי וסופיה קופולה
(צילום: backgrid)