הזמרת קלי רולנד לא הייתה מרוצה מחדר ההלבשה שלה – ועזבה תוכנית שהייתה אמורה להנחות, רגע לפני תחילת השידור חי.
ביום חמישי שעבר, רולנד (חברת להקת דסטני'ז צ'יילד) הייתה אמורה להתראיין במהלך השעה הראשונה של התוכנית Today, ולהנחות את השעה הרביעית שלה לצד המגישה הקבועה הודה קוטבי. אך כשהכוכבת הגיעה לאולפן וגילתה שחדר ההלבשה שקיבלה אינו לרוחה – הסתובבה והלכה, זמן קצר לפני שהשידור היה אמור להתחיל.
2 צפייה בגלריה
קלי רולנד
קלי רולנד
קלי רולנד
(צילום: Getty Images)
"קלי והצוות שלה לא היו מרוצים. הם לא אהבו את חדר ההלבשה אז הם החליטו לבטל את ההשתתפות שלה בתוכנית והשאירו את הודה בלי מנחה אורחת", אמר מקור מהתוכנית לאתר Page Six. עזיבתה הפתאומית של רולנד, שהייתה אמורה לקדם את סרטה החדש, השאירה את צוות התוכנית מבולבל, שכן "מאוד אוהבים אותה אצלנו והיא הייתה אמורה לקבל שעה שלמה לצד הודה, שהיא האישה הכי מפרגנת בעולם. לא היה בזה היגיון".
מקורב נוסף סיפר שרולנד מצאה חדר אחר שכן היה לרוחה, אך הוא כבר היה תפוס – על ידי ג'ניפר לופז, שהתארחה גם היא בתוכנית. עם זאת המקורב הודה: "חדרי ההלבשה בתוכנית לא נחמדים. הם מהקטנים שבתעשייה, הם יותר כמו ארונות גדולים. מדובר בבניין הכי ישן שיש, עם הרבה מגבלות מקום והחדרים לא זוהרים. אין בהם פרחים יפים, נרות ואוכל טוב. זה פחות או יותר קופסה לבנה".
לפי הדיווחים, הצוות הציע לרולנד חדרי הלבשה אחרים ואפילו חדרי איפור ועיצוב שיער גדולים יותר – אך ללא הועיל. "הם לא רצו את זה. התוכנית הציעה לה כל מה שאפשר אבל הם לא היו מרוצים, אז הם הלכו".
ההברזה הפתאומית של רולנד הכניסה את הצוות לבעיה, אך למזלם אורחת אחרת בתוכנית זיהתה הזדמנות ומיהרה לנצל אותה: ריטה אורה שהייתה אמורה להתארח גם היא באותו יום, שמעה על הבלגן והתנדבה להחליף את רולנד. "ריטה הסכימה להחליף אותה ברגע האחרון. הרבה אנשים התרשמו מכמה שהיא עשתה עבודה טובה", סיפר מקורב לאתר People.
אורה כתבה לאחר מכן באינסטגרם: "ובכן, זה קרה! היו לנו שתי דקות להתכונן, ותודה להודה שביקשה ממני להנחות לצידה. כולם היו נהדרים ונחמדים, והיה לי כיף גדול לעשות את זה. אולי נעשה את זה שוב?"
כמובן שהסיפור עורר סערה ברשת וגרר הרבה ביקורת כלפי רולנד, בעוד שמעריציה נחלצו להגנתה. בין הנוזפות הייתה כוכבת הריאליטי בת'אני פרנקל, שגם לה הזדמן להנחות את אחת התוכניות לצידה של קוטבי. פרנקל אמרה שהחדרים באולפן אכן קטנים ועם זאת: "זה כבוד להיות שם ולשבת לצידה של הודה. זה לא הזמן לציפיות של דיווה".
ומה יש לרולנד להגיד על העניין? לא יותר מדי – עד כה היא לא הגיבה על הנושא.
לביונסה זה לא היה קורה, וכנראה גם לא למישל וויליאמס.
2 צפייה בגלריה
מישל וויליאמס קלי רולנד
מישל וויליאמס קלי רולנד
למישל זה לא היה קורה. מישל וויליאמס וקלי רולנד
(צילום: Getty Images)