מותו של ליאם פיין, חבר לשעבר בלהקת וואן דיירקשן, שנמצא הלילה (בין רביעי לחמישי) ללא רוח חיים עורר הלם רב בקרב המעריצים.
בהצהרה מטעם משרד הביטחון של בואנוס איירס לסוכנות AP, נמסר שהזמר בן ה-31 "קפץ ממרפסת חדרו" בקומה השלישית - אולם לא ברור באילו נסיבות. על פי הדיווח, ערב לפני כן משטרה הגיעה לבית המלון בעקבות קריאה שקיבלו, לפיה "אדם במקום מתנהג באגרסיביות, ועלול להיות תחת השפעה של סמים או אלכוהול".
מוקדם יותר השבוע ארוסתו לשעבר של הזמר, הדוגמנית הטקסנית מאיה הנרי (23), הורתה לעורכי הדין שלה להוציא צו מניעה לפיין והאשימה אותו שהוא מטריד אותה. עוד האשימה הנרי את פיין בכך שהוא יוצר קשר בצורה אובססיבית עם חבריה ובני משפחתה. "מאיה הנרי הוציאה בשבוע שעבר בקשה לצו מניעה בעקבות מידע חדש ומדאיג", כך מסרו עורכי דינה ל"מייל אונליין".
2 צפייה בגלריה
ליאם פיין
ליאם פיין
ליאם פיין ובת הזוג לשעבר מאיה הנרי
(צילום: John Phillips/Getty Images for BFI)
מאיה, בתו של עורך הדין המולטי מיליונר תומס ג'יי הנרי, שיתפה בשבוע שעבר את עוקביה בטיקטוק שפיין עושה מאמצים יוצאי דופן כדי לנסות ליצור איתה קשר, ואמרה: "מאז שנפרדנו הוא שולח לי הודעות, הוא מפציץ לי את הטלפון - ולא רק מהטלפון שלו, זה תמיד מגיע גם ממספרי טלפון שונים. אני פעם לא יודעת מאיפה זה יבוא", אמרה. במקביל, האשימה הנרי את פיין בכך ששיחק על נאמנותם של מעריציו כדי לפגוע בה.
הנרי ופיין החלו לצאת ביחד בשנת 2019 והתארסו שנתיים מאוחר יותר. שנה אחרי, בשנת 2022, הם נפרדו וביטלו את האירוסים. מאז הספיק פיין להמשיך הלאה והלך לצאת עם קייט קאסידי, והנרי החליטה להשקיע את זמנה בקידום ספרה Looking Forward - שעוסק בנערה שמתאהבת בכוכב פופ. לדבריה של הנרי הספר הוא רומן בדיוני המבוסס על כמה אירועים אמיתיים מחייה. "חלק מהדברים בספר מוצאים - כמו זה שבספר כתוב שאני מטנסי אבל במקור אני מטקסס", אמרה. שעות ספורות לאחר שנודע על מותו של פיין הגיבה הנרי ואמרה שהיא "כמובן בהלם".
לפני הנרי, פיין היה במערכת יחסים עם הזמרת שריל קול ולשניים ילד משותף בשם Bear.
2 צפייה בגלריה
ליאם פיין
ליאם פיין
הגישה בקשה לצו מניעה. פיין והנרי
(צילום: Amy Sussman/Getty Images for Elton John AIDS Foundation)