7 צפייה בגלריה
סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
בימים יפים ופוטוגניים. סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
(צילום: Lionel Hahn/Getty Images)
48 שעות לאחר שהודיעו כי הם נפרדים, ג'ו מנגניילו (46) הגיש בקשה רשמית לגירושים מהשחקנית סופיה ורגרה (51) בטענה של "פערים בלתי ניתנים לגישור", על רקע הטענות כי השניים חלוקים בדעותיהם וברצונם בנוגע להבאת ילדים לעולם. אתר הרכילות TMZ מדווח כי מנגניילו רצה להביא ילדים משותפים עם ורגרה, לה יש בן אחד, מנולו (31) מנישואיה הראשונים לבן זוגה מימי התיכון ג'ו גונזלס.
במסמכי הגירושים שהגיעו לידיהם של עורכי ה"דיילי מייל" נכתב כי לשניים יש הסכם ממון בשווי של 100 מיליון דולר - ומקורות מקרובים לוורגרה סיפרו כי השחקנית לא מתכוונת לערער על ההסכם עליו חתמה לפני חתונתם של השניים בנובמבר 2015.
למרות הניסיונות של ורגרה לשמור את המידע לעצמה, השחקנית הבהירה לא פעם כי השניים שמרו על הכספים שלהם בנפרד, מה שלמעשה מבטיח פרידה חלקה. בריאיון להווארד סטרן בשנת 2015 סיפרה כי למנגניילו לא הייתה בעיה עם הסכם ממון, ואמרה: "הוא אמר לי - תעשי מה שאת רוצה, אני אחתום על מה שתרצי".

הצד שלה: 180 מיליון דולר

7 צפייה בגלריה
סופיה ורגרה
סופיה ורגרה
נוטפת סקס אפיל ודולרים. ורגרה
(צילום: GettyImages)
הונה האישי של ורגרה עומד על סכום של 180 מיליון דולר, כשאת רובו צברה מהשתתפותה בסדרה הקומית "משפחה מודרנית", בה גילמה את גלוריה, אשתו השנייה של אב המשפחה ג'יי פריצ'ט (בגילומו של אד אוניל).
בנוסף, לשחקנית הקולומביאנית-אמריקנית יש ליין בשמים בשם 'סופיה' כשהניחוח הראשון יצא לאוויר העולם בשנת 2014 ומאז יצאו עוד ארבעה ניחוחות אחרים, זאת לצד ליין ג'ינסים, איפור ובגדים תחת שמה. בחודש יוני האחרון השיקה ורגרה את מותג היופי שלה Toty המציע מוצרי טיפוח מרובים.
בשנת 2020 הצטרפה ורגרה לצוות השופטים בתוכנית הריאליטי America's Got Talent, שהייתה אז בעונה ה-15 - כשהעונה ה-18 נמצאת בימים אלה בעיצומה. על פי הדיווחים השכר שמקבלת ורגרה עבור התוכנית עומד על 70 אלף דולר לפרק.

הצד שלו: 40 מיליון דולר

7 צפייה בגלריה
ג'ו מנגניילו
ג'ו מנגניילו
כל מה שהוא רצה זה ילדים. מנגניילו
(צילום: GettyImages)
הונו האישי של מנגניילו מסתכם ב-40 מיליון דולר, כשהרווח העיקרי הגיע מתפקידו בסרט "מג'יק מייק", בו גילם את דמותו של ריצ'י. בשנת 2015 חזר שוב לסט של "מג'יק מייק XXL", וכמו כן כיכב במספר סרטים נוספים בהם "ספיידרמן", "ספיידרמן 3", "ליגת הצדק: גרסת סניידר" ועוד.
לצד תפקידי המשחק מנגניילו עבד גם מאחורי המצלמה כבמאי, מפיק וכותב.

מה יעלה בגורלו של באבלס?

7 צפייה בגלריה
באבלס
באבלס
מעניין במי היית בוחר. באבלס
(צילום: אינסטגרם)
כאמור, לשניים אין ילדים משותפים אך יש להם את באבלס, הצ'יוואווה האהוב שלהם. נכון לכתיבת שורות אלה לא ברור מי מהשניים יזכה במשמורת על הכלב, אך ישנן השערות הטוענות כי המאבק עליו עלול להיות מכוער.
סופיה וג'ו נהגו להתבדח ברשתות החברתיות על כך שבאבלס אוהב יותר את ג'ו - אך על פי החוק בקליפורניה מי שיקבע אצל מי יישאר הכלב הוא שופט לענייני גירושים. על השופט יהיה להחליט מי מבין השניים יטפל וידאג טוב יותר לבאבלס.

חלוקת הכספים:

7 צפייה בגלריה
סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
מה ששלו שלו - ולהפך
(צילום: Steve Granitz/Getty Images)
עורך הדין פרדריק ג'יי סיגל המתמחה בגירושים והסכמי ממון - ושאין לו שום קשר לשניים התראיין לאתר Page Six ונתן את חוות דעתו המקצועית. לדבריו, מה שצפוי לקרות זה שכל אחד מהצדדים ישמור על הנכסים שלו ומה שהוא הרוויח. "יש להם הסכם ממון ואין להם ילדים - זה הופך את הגירשים להרבה יותר פשוטים", אמר.
סיגל הוסיף כי להערכתו השניים נמצאים כבר בשלב מתקדם מאוד בגירושים והסביר כי "בדרך כלל כשזוגות מפורסמים מפרסמים את הפרידה - הם כבר עשו חלק גדול מהתהליך עצמו". עוד אמר עורך הדין כי נראה שהפרידה תעבור חלק, לפחות מהפן הכספי. "סופיה וג'ו יודעים שאם הגירושים יהפכו למכוערים הקריירה שלהם עלולה להיות בסכנה".

הקרב על העוברים בעברה:

7 צפייה בגלריה
עם האקס שלא מוותר. ורגרה וניק לוב
עם האקס שלא מוותר. ורגרה וניק לוב
עם האקס שלא מוותר. ורגרה וניק לוב
(gettyimages)
לזכותה של ורגרה ייאמר שהיא הייתה גלויה לאורך השנים בחוסר הרצון שלה להביא עוד ילדים לעולם. למעשה, בשנת 2014 ולאחר הפרידה מהארוס לשעבר ניק לוב, האחרון תבע את ורגרה ודרש ממנה לא להשמיד את העוברים שהשניים הקפיאו יחד.
הפרידה של השניים הפכה לפומבית ומכוערת מאוד - היות שבשנת 2013, שלוש שנים לאחר שהחלו לצאת, השניים החליטו לעשות הפריה חוץ גופית כדי ליצור שני עוברים, אותם החליטו להקפיא. באותה התקופה ורגרה הבהירה כי היא לא מוכנה עדיין להקים משפחה עם לוב והוסיפה שכשיגיע הזמן הם ייאלצו להשתמש באם פונדקאית מכיוון שהיא עברה טיפולים פולשניים בעברה.
לאחר הפרידה לוב טען כי התהילה עניינה את ורגרה הרבה יותר מהקמת משפחה ועל העוברים החל להתפתח מאבק שנמשך במשך שנים רבות כשלוב רצה להשתמש בעוברים ואילו סופיה טענה כי הוא חתם על חוזה לפיו הוא לא יכול להביא אותם לעולם ללא הסכמת שני הצדדים וכי אין באפשרות אף אחד מהצדדים להביא לעולם ילד במידה והשניים לא יהיו יחד.
בנוסף לכך ורגרה האשימה את לוב בניסיון נואש להשיק קריירה על חשבונה ולזכות בתהילה לאחר שהוא טען כי היא "התעללה בו פיזית ונפשית" במשך שש שנות הזוגיות שלהם. "התרגיל של מר לוב הוא לא יותר מניסיון נואש להישאר באור הזרקורים, על ידי קשירת שמו בזה של הגברת ורגרה. לוב חושב שהוא יצליח לסחוט סימפטיה מהציבור ובית המשפט, אבל לדעתנו זה יסתיים בכישלון. זה מצער שהוא מרגיש צורך לקשור את עצמו לסופיה, שנשואה באושר, על ידי בזבוז זמן ומשאבים של מערכת המשפט. מר לוב מונע מהשופטים להתעסק בעניינים חשובים באמת, ואם הוא באמת רוצה להקים משפחה הוא יכול לקחת פונדקאית ותרומת ביצית ולעשות את זה בלי לגרור את הגברת ורגרה לעוד מאבק משפטי מיותר".
לוב אכן נלחם בכל הכוח והגיש תביעה אחר תביעה - גם לאחר שנאלץ לבטל את התביעה המקורית לאחר שנודע כי שתי נשים שהכניס בעבר להיריון עברו הפלה - דבר שסתר את הצהרותיו לפיהן לעוברים יש זכות לחיות כי "החיים מתחילים בהתעברות". בסופו של דבר ולאחר מאבק ארוך ומייגע בית המשפט פסק לטובתה של ורגרה, אך לוב עדיין לא ויתר ובימים אלה הוא בעיצומה של תביעה חדשה - הפעם נגד מרפאת הפוריות אליה הלכו.
7 צפייה בגלריה
חזרה לשוק הפנויים פנויות!
חזרה לשוק הפנויים פנויות!
חזרה לשוק הפנויים פנויות!
(צילום: אינסטגגרם)