7 צפייה בגלריה
דייויד בקהאם ויקטוריה בקהאם
דייויד בקהאם ויקטוריה בקהאם
גם הם בטרנד המשפחתי. ויקטוריה ודייויד בקהאם
(צילום: AP)
סדרות דוקו משפחתיות הן ממש לא עניין חדש - החל מהריאליטי הבלתי נגמר של הקרדשיאנז ועד הסדרה של הנסיך הארי ומייגן מרקל שבוטלה אחרי עונה אחת. נראה שכבר ראינו ושמענו הכול ולכן כשמשפחה חדשה מצטרפת לטרנד – כדאי מאוד שהיא תהיה מספיק מעניינת כדי לסקרן את הצופים השבעים. קבלו את משפחת בקהאם.
דייויד, ויקטוריה וארבעת ילדיהם הם הרכש הטרי של נטפליקס, והיום (ד') עולה סדרת הדוקו החדשה שלהם שנקראת בפשטות "בקהאם" (אבל באותיות גדולות - BECKHAM, כדי שחלילה לא נמעיט ממידת החשיבות).
אתמול (ג') נערכה בכורת הסדרה בלונדון בנוכחות כל בני המשפחה: דייויד, ויקטוריה, ברוקלין (24), רומיאו (21) קרוז (18) והארפר (12), וגם אשתו של ברוקלין, ניקולה פלץ, ובת זוגו של רומיאו, מיה רגאן. בין האורחים היו אנה וינטור וג'יימס קורדן - ולמרבה האכזבה אמה בנטון הייתה הנציגה היחידה מהספייס גירלז.
7 צפייה בגלריה
משפחת בקהאם עם ניקולה פלץ ומיה רגאן
משפחת בקהאם עם ניקולה פלץ ומיה רגאן
משפחת בקהאם עם ניקולה פלץ ומיה רגאן
(צילום: AP)
כאמור, טרנד הסדרות המשפחתיות כבר ותיק, שלא לומר על סף מיצוי (ויסלחו לנו משפחות בוזגלו, רפאלי ולוי-שדה), כך שברור שאת הגלגל כבר קשה להמציא ולכן כדאי לחפור בארון המשפחתי ולהוציא ממנו כל שלד אפשרי (או לפחות משהו שיכול להיחשב לאחד כזה).
אחד הנושאים היותר מעניינים הוא השמועות על רומן שהיה לדייויד עם אישה בשם רבקה לוס בשנת 2003, בזמן שהתגורר בספרד ושיחק בקבוצת ריאל מדריד בעוד שוויקטוריה נשארה בלונדון עם ילדיהם ברוקלין ורומיאו.
אז היה רומן או לא היה רומן? ובכן, את התשובה אנחנו לא מקבלים – אבל בני הזוג מקדישים כמות זמן נרחבת כדי לדבר על ההתמודדות שלהם עם המרחק והשמועות. ויקטוריה מספרת שזו הייתה "התקופה הקשה ביותר בחיינו, הרגשנו שכל העולם נגדנו". בקהאם מצידו, מדבר על הדיכאון העמוק שהיה שרוי בו בעקבות הבדידות והמרחק הגדול ממשפחתו, ושהרגיש שהוא "טובע" בזמן שנישואיהם כיכבו בכותרות הצהובונים במשך חודשים ארוכים. "היו ימים שהייתי מתעורר וחושב, 'איך אלך לעבודה? איך אתאמן על המגרש? איך אעמיד פנים שהכל בסדר?' הרגשתי חולה פיזית בכל פעם שפתחתי את העיניים, שאלתי את עצמי איך אעשה את זה".
בסופו של דבר ויקטוריה ושני הבנים עברו להתגורר עם דייויד בספרד ושם גם הביאו לעולם את בנם השלישי קרוז – אבל הזמנים הקשים לא חלפו: "האם נטרתי טינה לדייויד? אם אהיה כנה לחלוטין , אז כן", אומרת ויקטוריה. "זו כנראה הייתה התקופה הכי לא מאושרת בחיי". היא מוסיפה: "לפני מדריד הרגשתי לפעמים שאלו אנחנו נגד כולם אבל היינו ביחד, היינו מחוברים. בספרד כבר לא הרגשתי שיש לנו זה את זו וזה היה עצוב. היינו אחד נגד השנייה. אני לא יכולה לתאר אפילו כמה קשה זה היה וכמה זה השפיע עליי".
דייויד מספר: "בכל פעם שהתעוררנו היה משהו אחר. שנינו הרגשנו לא רק שאנחנו מאבדים זה את זו, אלא שאנחנו טובעים. אני לא יודע איך שרדנו את זה. ויקטוריה היא הכל בשבילי ולראות אותה כואבת היה קשה מאוד. אבל נלחמנו עבורנו ועבור משפחתנו והיה שווה להילחם על זה".
7 צפייה בגלריה
מתוך "בקהאם"
מתוך "בקהאם"
"נלחמנו עבורנו ועבור משפחתנו". מתוך "בקהאם"
(צילום מסך)
כוכב הכדורגל מדבר על עוד רגעים קשים בחייו, כמו אחרי הכישלון שלו עם נבחרת אנגליה במשחקי גביע העולם בכדורגל בשנת 1998, כשחזר לבריטניה וספג שנאה ובוז מהאוהדים. "הרגשתי מאוד פגיע ובודד" הוא אומר. "קשה לי לדבר על זה כי זה היה כל כך קיצוני. כל המדינה שנאה אותי, תקפו אותי בכל מקום שאליו הגעתי. ללכת ברחוב ולראות אנשים מסתכלים עליך בצורה מסוימת, יורקים עליך, תוקפים אותך, מתקרבים ואומרים לך בפנים מה הם חושבים, זה היה קשה. לא אכלתי, לא ישנתי, הייתי מפורק".
שנה לאחר מכן דיוויד הציל את המוניטין שלו כשהוביל את קבוצתו לניצחון בליגת האלופות, אבל מאחורי הקלעים התרחש אחד המשברים הזוגיים הראשונים שלו ושל ויקטוריה, שעמדה ללדת את בנם הראשון בבריטניה בזמן שהאב לעתיד היה בספרד שם נערך המשחק. חברו לקבוצה גארי נוויל מספר: "שמעתי אותם רבים בטלפון, ויקטוריה אמרה לו 'אם אתה לא כאן, אם תפספס את הלידה, אם אתה לא חוזר...' אמרתי לו לכבות את הטלפון, אחרת הוא יהיה גמור בזמן המשחק".
סוף טוב הכל טוב: הקבוצה ניצחה - ובקהאם הספיק לחזור כדי להיות לצידה של ויקטוריה בזמן שילדה את בנם הבכור.
7 צפייה בגלריה
מתוך "בקהאם"
מתוך "בקהאם"
הוא הגיע! מתוך "בקהאם"
(צילום מסך)
כמה שנים לאחר מכן היה חשש למשבר דומה - כשהתברר שלבקהאם נקבעו צילומי פרסומת עם ביונסה וג'ניפר לופז בדיוק בתאריך שבו ויקטוריה הייתה אמורה ללדת בניתוח קיסרי את ילדם השלישי.
ויקטורה מספרת: "אמרתי לו, אתה רציני? אני עומדת להתפוצץ, אני כבולה למיטה. יש לך צילומים עם ג'ניפר לופז שהיא מהממת ולא עומדת ללדת?'".
בסופו של דבר, גם הפעם בקהאם היה נוכח בלידה אבל הצילומים עם שתי הכוכבות רדפו את השניים עד לחדר ההתאוששות: "עברתי את הניתוח הקיסרי, שכבתי במיטה ולא הרגשתי הכי מדהימה, נגיד זאת כך. ואני זוכרת שמישהו הראה לי את העמוד הראשי של העיתון, שהופיעה בו תמונה של דיוויד עומד בין ביונסה וג'ניפר לופז, עם הכותרת 'מה פוש תגיד?'. אני אגיד לכם מה פוש תגיד, פוש הייתה עצבנית!".
7 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם
ויקטוריה בקהאם
"פוש הייתה עצבנית!" ויקטוריה בקהאם
(צילום: AP)
7 צפייה בגלריה
ברוקלין בקהאם רומיאו בקהאם קרוז בקהאם
ברוקלין בקהאם רומיאו בקהאם קרוז בקהאם
האחים למשפחת בקהאם: ברוקלין, רומיאו וקרוז בקהאם
(צילום: AP)
7 צפייה בגלריה
דייויד בקהאם
דייויד בקהאם
אז היה רומן או לא היה רומן? דייויד בקהאם
(צילום: AP)