בתם בת ה-15 של בן אפלק וג'ניפר גארנר, שנקרא.ה עד לא מזמן סרפינה רוז, הציג.ה לראשונה את השם החדש שלו.ה - פין (Fin). הנער.ה חשף.ה את השם הנבחר במהלך טקס האזכרה לאביה של גארנר בסוף השבוע האחרון, כשעלה.תה לבמה לספוד לו, לבוש.ה בחליפה שחורה, חולצה לבנה מכופתרת ועניבה.
פין, בעל.ת השיער הקצוץ, הציג.ה את עצמו.ה בשם החדש לפני שהקריא.ה פסוק מהתנ"ך בפני הקהילה ב-Christ Church United Methodist בצ'רלסטון שבמערב וירג'יניה. "שלום, שמי פין אפלק", פתח.ה את דבריו.ה, וציטט.ה את פסוק ח' בפרק טז' מתוך ספר משלי: "טוֹב-מְעַט, בִּצְדָקָה - מֵרֹב תְּבוּאוֹת, בְּלֹא מִשְׁפָּט".
3 צפייה בגלריה
פין אפלק
פין אפלק
נעים לנו מאוד! פין אפלק
(צילום: פייסבוק)
מוקדם יותר השנה הנער.ה נתפס.ה בעדשת הפפראצי ביחד עם אפלק, אז צולם.ה עם שיער קצוץ ורוד ולבוש רחב, אך בטקס הלוויה הייתה זו הפעם הראשונה שבה הציג.ה את עצמו.ה בשם החדש. לאפלק וגארנר שלושה ילדים, ויולט (18), פין וסמואל בן ה-12. לאורך השנים פין נהג.ה ללבוש בגדים רחבים ולשמור על תספורת קצרה יחסית.
3 צפייה בגלריה
פין אפלק ג'ניפר גארנר
פין אפלק ג'ניפר גארנר
תמונה ישנה של פין עם אמא ג'ניפר
(צילום: ENT/Splashnews)
אפלק וגארנר נפרדו בשנת 2015 והתגרשו רשמית שלוש שנים לאחר מכן. בשנת 2022 הוא נישא לאקסית המיתולוגית שלו ג'ניפר לופז. ללופז יש תאומים מנישואיה הקודמים למארק אנתוני, מקס ואמה בני ה-16, כשגם אמה משתמש.ת בכינויים נטרליים מגדרית ולאחרונה נמצא.ת בקשר טוב עם פין.
לופז חשפה לראשונה כי אמה א-בינארי.ת במהלך הופעה בגאלה Blue Diamond של קרן LA Dodgers, שם הופיעו ביחד. "הפעם האחרונה שהופענו ביחד הייתה באיצטדיון גדול כמו זה וביקשתי ממנה.ו לשיר איתי כל הזמן אבל זה לא קרה. אז זה אירוע מיוחד מאוד כי אמה מאוד עסוק.ה, תפוס.ה ויקר.ה", אמרה לופז ובכך חשפה את ההחלטה של אמה להשתמש בכינויים ניטרליים.
3 צפייה בגלריה
פין אפלק אמה אפלק
פין אפלק אמה אפלק
בסטיז! אמה לופז ופין אפלק
(צילום: broadimage/Splashnews)