5 צפייה בגלריה
הארי ג'וזי
הארי ג'וזי
"שאלו אותי כמה עולה השעון שלי!". הארי ג'וזי
(צילום: אינסטגרם)
בשנים האחרונות הפכה אפליקציית Only Fans לשם נרדף לאתר זימה שמספק למנוייו הרבה תכנים כחלחלים של עירום ומין. למרות שהפלטפורמה כוללת גם תכנים סולידיים יותר משלל ז'אנרים ותחומים, החל ממוזיקה ועד בישול וכושר, דווקא הפן האירוטי שבה משך מן הסתם את רוב תשומת הלב, ואכן היא פופולרית בעיקר בקטגוריה הפורנוגרפית.
גם בישראל היו סלבס שהתנסו באפליקציה ויצרו לעצמם ערוצים משלהם, כמו עדן פינס ומייקל לואיס, שמקפיד לחשוף מעצמו כמה שיותר להנאת מנוייו. ונראה שזה בהחלט משתלם מבחינה כלכלית: כוכב הרשת האוסטרלי הארי ג'וזי (25) סיפר היום (ב') בריאיון לתחנת הרדיו KIIS 106.5 שהרוויח ממוצע של 200 אלף דולר בחודש, שהצטברו עד כמה לסכום של יותר מ-3 מיליון דולר.
"הייתה תקופה שבה הייתי הגבר שהרוויח הכי הרבה", סיפר על הצלחת הערוץ שלו, והוסיף: "אני יודע שאשמע שחצן, אבל שעון הרולקס שאני עונד עלה 23 אף דולר, ויש לי אחד אחר שעלה 55 אלף דולר, אחד שעלה 50 אלף ועוד אחד שעלה 60 אלף".
5 צפייה בגלריה
הארי ג'וזי
הארי ג'וזי
הפך למיליונר
(צילום: אינסטגרם)
כדי להפוך לאחד מיוצרי התוכן המצליחים ביותר באפליקציה צריך מן הסתם לעשות לא מעט, שלא לומר – ללכת עד הסוף, וג'וזי מודה שאכן עשה סקס לעיני המצלמות: "עשיתי את זה פעם אחת, כי כל כך הרבה אנשים ביקשו את זה. אבל זה היה יותר כמו מקלחת לוהטת". ולא מן הנמנע שהוא יחליט לעשות זאת שוב: "פשוט לא מצאתי את הבחורה הנכונה לעשות את זה איתה". סרטון המקלחת הניב לו כצפוי את יום הרווחים הגדול ביותר שלו – 100 אלף דולר ב-24 שעות.
לאחרונה הבטיח ג'וזי בריאיון אחר שהתכנים שיעלה בהמשך יהיו אפילו נועזים יותר, למרות שלא יחצו את הגבול לפורנו ברור. הוא גם אמר שהשאיפה שלו היא להיכנס לתחום המשחק – אבל לאו דווקא בסרטים כחולים. "אני לוקח שיעורי משחק ויש אנשים שמנהלים את הכספים שלי. אני רוצה לבנות לעצמי קהל מעריצים אמיתי", אמר.
5 צפייה בגלריה
הארי ג'וזי
הארי ג'וזי
מסתבר שמשתלם לצלם את עצמך עושה סקס במקלחת
(צילום: אינסטגרם)
ג'וזי התפרסם כשהשתתף לפני כשנתיים בעונה הראשונה של הריאליטי "חם, לוהט, רותח!" בנטפליקס. הצופים בהחלט אהבו את מה שראו ממנו שם והמשיכו לעקוב אחריו גם בהמשך - חשבון האינסטגרם שלו מונה 4.2 מיליון עוקבים. הוא הבין במהרה מה מעריציו מצפים ורוצים לראות: "אמרתי שבסדר, אני אהיה הגבר החרמן, אני אבין איך לעשות את זה. אני באמת חרמן, אבל לא עד כדי כך כמו שחושבים שאני". יחד עם זאת הוא סיפר שעד כה שכב עם יותר מ-200 נשים.
בריאליטי שבו התפרסם, ג'וזי הכיר את פרנצ'סקה פארגו, שהפכה לבת זוגו ובהמשך גם לארוסתו. הם יצאו ביחד במשך שנה, אך נפרדו זמן קצר לאחר שהעונה שלהם שודרה. פארגו סיפרה אז בלייב עוקביה: "הארי ואני לא ביחד יותר. הוא החליט להיפרד ממני כי הוא לא רצה לנהל יותר קשר בלונג דיסטנס, אני כמובן שבורת לב. עשיתי כל מה שיכולתי". היא גם רמזה שהזוגיות הייתה אמיתית מהצד שלה, אבל פחות מצידו של ג'וזי: "יש דברים שלמען הבריאות הנפשית שלי אני לא מוכנה לסבול, אני לא מוכנה לזייף מערכת יחסים".
5 צפייה בגלריה
"לא מוכנה לזייף מערכת יחסים". ג'וזי ופרנצ'סקה פארגו
"לא מוכנה לזייף מערכת יחסים". ג'וזי ופרנצ'סקה פארגו
"לא מוכנה לזייף מערכת יחסים". ג'וזי ופרנצ'סקה פארגו
(צילום: אינסטגרם)
פלטפורמת Only Fans היא כאמור אפליקציה שמתבססת על יוצרי תוכן שמרוויחים כסף ממשתמשים המנויים לערוצים שלהם, ועל ידי כך נחשפים לתכנים האקסקלוסיביים שהם מעלים. עלות המנוי משתנה ונקבעת לפי ראות עיניו של יוצר התוכן. בין היוצרים יש גם כוכבים מוכרים מאוד שמשלימים הכנסה בעזרת הפלטפורמה, ובראשם עומדת כוכבת הריאליטי בלאק צ'יינה, שאחריה עוקבים יותר מ-16 מיליון גולשים, אשר כל אחד מהם משלם לה 19.99 דולר לחודש. לפי ההערכות, היא מרוויחה 20 מיליון דולר מדי חודש.
אחריה ברשימה נמצאים הזמרת קארדי בי, עם רווחים של 9.43 בחודש מ-81 מיליון מנויים שמשלמים 4.99 דולר מדי חודש, והראפר טייגה – אחריו עוקבים 21.8 מיליון משתמשים, שמשלמים לו סכום לא זול של 20 דולר אשר מניבים לו 7.69 מיליון דולר כל חודש. יש לציין ששניהם מיצו את האפליקציה די מהר וכבר לא מתפעלים את הערוץ שלהם, אבל בזמן שבו היו פעילים – הרוויחו מספיק כדי לקפוץ לראש טבלת הרווחים.
5 צפייה בגלריה
נמצאת בפסגה. בלאק צ'יינה
נמצאת בפסגה. בלאק צ'יינה
נמצאת בפסגה. בלאק צ'יינה
(צילום: Gettyimage)