הרבה דברים אפשר לספר על המלכה אליזבת המנוחה - מחוש ההומור המפותח שלה ועד האובססיה לשוקולד, אבל הודות לראפר סנופ דוג כעת אפשר לצרף לקורות החיים שלה דבר נוסף: העובדה שגם הייתה מעריצה גדולה שלו. או כך לפחות הוא טוען.
"היא הייתה הבחורה שלי", אמר הראפר כשהתארח בתוכנית הרדיו הבריטית של ג'ורדן נורת'.
3 צפייה בגלריה
המלכה אליזבת
המלכה אליזבת
מעריצה של סנופ דוג? המלכה אליזבת
(צילום: GettyImages)
סנופ דוג הוא מעריץ גדול של המשחקים האולימפיים ואפילו הגיע לפריז כדי לצפות בהם מהשורות הראשונות. לצלמים הרבים שתיעדו את הקהל, הוא סיפק אסקפיזם נפלא עם שלל פרצופים המומים, מרוצים ומשועשעים.
כעת, כאמור, הוא קפץ לביקור קצר בבריטניה, וכשנשאל על ידי המנחה מה התוכניות שלו לימים הקרובים, ענה הראפר: "אני אלך לכיוון ארמון בקינגהאם, נראה אם יתנו לי להיכנס".
סנופ דוג לא בונה על הנחמדות של השומרים הרבים שמקיפים את הארמון, אלא מקווה שההערצה של בני המלוכה תסייע לו. "שמעתי שהמלך לעתיד וויליאם הוא מעריץ של סנופ", אמר נורת' והראפר הפתיע כשהשיב: "גם המלכה הייתה מעריצה. נוחי על משכבך בשלום, היא הייתה הבחורה שלי. אז אולי אלך לשם רק כדי לבדוק מה קורה".
3 צפייה בגלריה
אולימפיאדה סנופ דוג
אולימפיאדה סנופ דוג
שלל פרצופים. סנופ דוג באולימפיאדת פריז
(צילום: Arturo Holmes/Getty Images)
נציין כי זו לא הפעם הראשונה שסנופ דוג מדבר על הקשר המיוחד עם אליזבת המנוחה. בעבר הוא סיפר שהמלכה נחלצה לעזרתו כשנאסר עליו להיכנס לבריטניה בשנת 1994 מכיוון שהואשם ברצח מדרגה ראשונה ושנייה, ובבריטניה רצו למנוע ממנו לבקר ולהופיע במדינה. "נחש מי יצאה להגנתי? רק תנחש", אמר במהלך הריאיון. "המלכה! המלכה אמרה 'האיש הזה לא עשה כלום בארצנו והוא יכול לבוא".
אגב, סנופ דוג מאוד לא כפוי טובה והוא זכר לטובה את המלכה אליזבת שסייעה לו, לדבריו. כדי לגמול בחזרה הוא כתב שיר לכבוד מסיבת הרווקים של וויליאם - WET (רטוב). "ידעתי שאני חייב לתת להם משהו. WET הוא ההמנון המושלם עבור הנסיך וויליאם כדי להוציא עשן מהמועדון".
3 צפייה בגלריה
סנופ דוג מסיבות גראמי
סנופ דוג מסיבות גראמי
בא להרים!
(צילום: GettyImages)