3 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה דלטון גומז
אריאנה גרנדה דלטון גומז
נגמר? אריאנה גרנדה ודלטון גומז
(צילום: אינסטגרם)
ט"ו באב מעבר לפינה אבל נראה שאריאנה גרנדה (30) תחגוג אותו לבד, בנפרד מבעלה דלטון גומז (27). אתרי הרכילות בחו"ל מדווחים הערב (ב') שהשניים עומדים להתגרש אחרי שנתיים של נישואים, ויותר מכך - שהם פרודים מאז חודש ינואר.
חשדות לגבי טיב היחסים בין השניים החלו לעלות בקרב הגולשים ומדורי הרכילות בסוף השבוע האחרון, כשגרנדה נצפתה בווימבלדון ללא טבעת הנישואים שלה, אותה לפי הדיווחים לא ענדה אותה כבר במשך תקופה. כעת מאשרים מקורביהם לאתרי הבידור השונים שלחשדות אכן היה בסיס.
לפי המקורבים, השניים נפרדו לאחר תקופה ארוכה בה התמודדו עם בעיות בזוגיות שלא הצליחו לפתור. "הם ניסו, אבל זה לא עבד", סיפר מקורב לאתר TMZ. אתר Page Six מוסיף: "זו הייתה החלטה משותפת. היו להם בעיות במשך זמן רב, אבל הם נחושים להישאר חברים קרובים ושמרו על יחסים טובים במשך כל הזמן הזה".
אחת הסיבות שבזכותן השניים הצליחו להסתיר את הפרידה מהציבור במשך זמן רב כל כך, היא שגרנדה הייתה עסוקה בצילומי סרטה "וויקד", שאילצו אותה לשהות הרחק מביתם המשותף מאז חודש דצמבר. בחודש אפריל גומז ביקר את הכוכבת על סט הצילומים במטרה לעבוד על הקשר ובתקווה לשקם את היחסים – אך ללא הצלחה, כך מספר אתר People. המקורבים מספרים שהשניים משוחחים בטלפון באופן קבוע - אבל לשניהם ברור שהנישואים תמו.
3 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה דלטון גומז
אריאנה גרנדה דלטון גומז
"שמרו על יחסים טובים"
(צילום: אינסטגרם)
גרנדה וגומז נצפו ביחד לראשונה בתחילת שנת 2020, בדייט לוהט במסעדה שבמהלכו לא ממש הצליחו להוריד אחד מהשנייה את הידיים והשפתיים – ותועדו על ידי מצלמות הפפראצי. "אריאנה רואה בדלטון משהו אחר, משהו שמעולם לא ראתה אצל בני זוג קודמים", סיפר מקור יודע דבר למגזין Us Weekly והוסיף: "הוא בדיוק הבחור שהיא חיפשה, הוא מגן עליה ועושה עבורה דברים קטנים בעלי משמעות". חודשיים לאחר מכן הם כיכבו יחד בקליפ ללהיט המשותף של הזמרת וג'סטין ביבר, Stuck With You.
השניים התארסו בסוף שנת 2020 והתחתנו במאי 2021 בביתה של הזמרת, בטקס מצומצם שכלל 20 אורחים בלבד. למרות שהפרידה התרחשה כאמור לפני זמן רב, במאי האחרון גרנדה ציינה את יום נישואיהם על ידי פוסט באינסטגרם עם תמונה מיום החתונה. יחד עם זאת, הפעם האחרונה שבה היא פרסמה תמונה עדכנית שלה ושל גומז הייתה בחודש נובמבר, זמן קצר לפני שעזבה לצילומי הסרט.
אלו היו נישואיה הראשונים של גרנדה, שלפני כן גם הייתה מאורסת לקומיקאי פיט דייוידסון, ממנו נפרדה בשנת 2018 אחרי חמישה חודשי זוגיות.
עד כה, אף אחד מהצדדים לא הגיב לדברים.
3 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה דלטון גומז
אריאנה גרנדה דלטון גומז
חשבתם על טיפול זוגי? גרנדה וגומז ביום החתונה
(צילום: אינסטגרם)