שנה אחרי שגירושיהם הושלמו אחרי מאבק משפטי של שמונה שנים - האלי בארי והגרוש אוליבייה מרטינז יוצאים לקרב חדש שבמרכזו עומד בנם, מקאו בן ה-10.
לפי אתר TMZ, בארי פנתה לבית המשפט בדרישה לקבל משמורת בלעדית בכל הנוגע להחלטות הקשורות להשכלה ובריאותו של בנם מכיוון שלטענתה מרטינז מתנהג בחוסר אחריות ומעדיף לשלוח את מקאו לאימוני כדורגל מאשר לבית הספר, מה שגורם לו לפגר בלימודים.
עוד היא טוענת שמרטינז מסרב לאפשר לה לקחת למקאו מורה פרטי, מכיוון שהוא חושב שזה יפריע לו באימונים. בארי גם מתלוננת על כך שמרטינז מספר לבנם על הריבים וחילוקי הדעות ביניהם ואף ומשמיץ אותה בפניו, מה שגורם למקאו לחזור הביתה אחרי שבילה עם אביו, כשהוא כועס ובמצב רוח לוחמני.
2 צפייה בגלריה
חוזרים לבית המשפט. האלי בארי ואוליבייה מרטינז
חוזרים לבית המשפט. האלי בארי ואוליבייה מרטינז
חוזרים לבית המשפט. האלי בארי ואוליבייה מרטינז
(צילום: Gettyimages)
בני הזוג לשעבר החלו לצאת ביחד בשנת 2010, זמן קצר אחרי שבארי נפרדה מהדוגמן גבריאל אוברי, איתו יש לה בת, נלה (16).
בארי ומרטינז התחתנו בשנת 2013 ומקאו נולד שנה לאחר מכן. הנישואים לא שרדו זמן רב והשניים נפרדו ב-2015, אך הגירושים הושלמו סופית רק לפני שנה לאחר שהסדירו את תנאי המשמורת על מקאו. מרטינז יצא מהסכסוך עם ידו על העליונה, לאחר שבית המשפט קבע שבארי תשלם לו דמי מזונות חודשיים בסך 8,000 דולר וגם תתן לו 4.3 אחוז מכל משכורת שלה שתעלה על שני מיליון דולר. בארי היא גם זו שמשלמת את כל ההוצאות הרפואיות, ביטוח הבריאות, דמי השכלה והחוגים של מקאו. עוד סיכמו אז שמקאו יקבל טיפולים נפשי באופן פרטי וגם משפחתי.
כפי שאפשר לראות, עד כה בית המשפט לא ממש נטה לטובתה של הכוכבת. בנוסף לכל האמור, לפני חודש נדחתה בקשתה לאלץ את מרטינז לקחת חלק בגישור הורי על מנת לנסות לפתור את מחלוקותיהם בכל הנוגע לבנם. בחודש מאי, השניים הסכימו לערוך שישה מפגשים ולסיים את כולם עד ה-14 ביוני - אך לפי בארי, מרטינז דחה את כולם לספטמבר "על מנת שיוכל לצאת לחופשת קיץ", ולא התייעץ איתה או עם המטפל שלהם על כך מראש. השופט דחה את בקשתה מכיוון ש"לא הצליחה להוכיח שהעניין הכרחי".
מטעמו של מרטיז נמסר שבארי מנסה "לשלוט בו בעזרת כספה ובאמצעים המשפטיים שיש ברשותה". עורך דינו טוען שלמקאו "לא נשקפת סכנה" ושבארי פנתה לבית המשפט במכוון בזמן שידעה שמרטינז מטייל, ושבקשתה לא מצריכה דיון חירום.
2 צפייה בגלריה
האלי בארי אוליבייה מרטינז
האלי בארי אוליבייה מרטינז
בימים חביבים יותר
(צילום: Joshua Blanchard/Getty Images for Treats! Magazine)