טימותי שאלאמה (28) הוא אחד הכוכבים המצליחים והאהובים ביותר בהוליווד כרגע – אבל עדויות של אנשים שעבדו איתו לאחרונה מאיימות לנפץ את הבועה הנוצצת סביבו.
אתר Daily Mail פרסם אתמול (שבת) תחקיר שזכה לכותרת: "האם נער הזהב של הוליווד הוא בעצם דיווה פרנואידית?". בכתבה מרואיינים כמה אנשים שלא הזדהו בשמם, שלכאורה עבדו עם הכוכב על סט צילומי הסרט A Complete Unknown, שבו הוא מגלם את הזמר בוב דילן, והם טוענים ששאלאמה הוא "דיווה היסטרית" שגרם לאווירה רעילה במהלך הצילומים שהסתיימו לפני כחודש.
4 צפייה בגלריה
טימותי שאלאמה
טימותי שאלאמה
פרנואיד והיסטרי? טימותי שאלאמה
(צילום: AP)
"הוא מאוד פרנואיד. אסור היה לנו ליצור איתו קשר עין או להציג את עצמנו", סיפר אחד המרואיינים. הוא טוען שלשאלאמה היה התקף זעם אחרי שעוזרת הפקה צילמה את ליקוי החמה שהתרחש בשמיני באפריל – ובטעות כללה אותו בתמונה. "אחד מאנשי האבטחה ניגש אליה, הביט בתמונות והכריח אותה למחוק את כולן. היא פחדה שיפטרו אותה בגלל זה", אמר המרואיין האלמוני, והוסיף ששאלאמה לא הסתפק בכך אלא גם דרש מההפקה לשלוח מייל לכל הצוות ובו לאסור באופן ברור "כל שימוש בטלפון נייד ליד הכוכב הראשי". זה הביא לכך שהמאבטחים אסרו על שימוש בטלפונים ניידים על הסט, גם אם הם היו חיוניים לעבודתם של אנשי הצוות.
עוד נאמר בכתבה: "הוא שנא שהצוות צפה בחזרות, ובעיקר סלד מהניצבים שעמדו במקומו בזמן שהתאורנים כיוונו את הציוד לפני שהגיע לצילומי הסצנה". ויש עוד - לפי הדיווחים שאלאמה "החליט לקחת את אחד מחדרי השירותים רק לעצמו ברגע האחרון", מה שגרם לתורי ענק בשאר חדרי השירותים, במיוחד ביום צילומים שבו נכחו 120 ניצבים ו-150 אנשי צוות. "לא היה לו אכפת מאף אחד מלבד עצמו".
למרות הדיווחים, מקור אחר מההפקה טוען שאין אמת בהשמצות: "נהוג שהשחקנים הראשיים מקבלים חדרי שירותים משלהם", הוא אומר, וגם טוען ששאלאמה מעולם לא דרש שלא יצרו איתו קשר עין. הוא מאשים את המפיקים בכך שדרשו זאת על דעת עצמם, או שאולי "ביקשו מאנשים לא לגשת לשחקנים בזמן שהם עושים חזרות או מצלמים".
את תקרית הצילום של ליקוי החמה הוא מסביר בכך ש"נאסר על כולם לצלם באופן לא מקצועי, ואם אחד מאנשי הצוות צילם משהו על דעת עצמו, סביר להניח שההפקה תעצור זאת".
4 צפייה בגלריה
טימותי שאלאמה
טימותי שאלאמה
אל תצלמו אותו אפילו בטעות
(צילום: GettyImages)
לא רק שאלאמה נמצא על המוקד, אלא גם במאי הסרט ג'יימס מנגולד, שאחראי לסרטים כמו "נערה בהפרעה", "הולך בדרכי" ו"פורד נגד פרארי". איש צוות אחר, גם הוא שומר על עילום שם, מספר: "הוא ניהל את אחד מסביבות העבודה הכי רעילות ולא מקצועיות שהייתי בהן". הוא מוסיף שמנגולד נהג להעליב את הצוות ויותר מכך – דחף את אחד מעוזרי ההפקה. לפי הדיווחים, כמה מהעובדים התלוננו עליו – אך ללא הועיל: "הוא התלוצץ כמו נער אחווה על התלונות נגדו - 'כדאי שניזהר אחרת מישהו ילשין עלינו שוב'".
המרואיין סיפר שבשלב מסוים נציג מהאולפנים קרא למנגולד לשיחה והתנהגותו השתפרה מעט, אך כמה שבועות לאחר מכן הוא חזר לסורו. אולפני Searchlight Pictures שמפיקים את הסרט, מודים שהתקבלו תלונות ש"נבדקו וטופלו באופן מידי", אך עם זאת מבהירים: "ההאשמות האלה ברובן לא מדויקות ומוגזמות. יחד עם זאת אנחנו שואפים לסביבת עבודה מקצועית ומכבדת ולוקחים זאת ברצינות".
באופן צפוי, שאלאמה עצמו לא חווה על בשרו את ההתנהגות הבלתי הולמת לכאורה של הבמאי: "ג'יימס העריץ את האדמה שטימותי צעד עליה בגלל שמעמד הכוכב שלו הוא זה שגרם ליצירת הסרט. ביום הצילומים האחרון, מנגולד נאם נאום שהיה כולו על טימי ועל כמה שכול הצוות התרגש וקיבל השראה מעבודתו. הוא לא הודה לאף אחד אחר, רק לטימי".
אותו מקור ציין ששאר השחקנים, ביניהם אל פנינג ואדוארד נורטון, דווקא הסתדרו היטב עם הצוות: "כולם חיבבו אותם".
מטעמם של מנגולד ושאלאמה לא נמסרו תגובות.
4 צפייה בגלריה
טימותי שאלאמה  ג'יימס מנגולד
טימותי שאלאמה  ג'יימס מנגולד
צמד חמד. שאלאמה וג'יימס מנגולד
(צילום: Jose Perez/Bauer-Griffin/GC Images)
מאז ששאלאמה הפך לכוכב גדול בשנת 2017 בזכות הסרט "קרא לי בשמי", הוא כיכב בכמה מהסרטים הגדולים של השנים האחרונות, ביניהם "וונקה" – שזכה להכנסות של 632 מיליון דולר ברחבי העולם, ושני סרטי "חולית". שגרפו יותר מ1.1 מיליארד דולר.
לצד ההצלחה המקצועית הגדולה, הוא גם כיכב לא מעט במדורי הרכילות בזכות הזוגיות הלא ברורה עם קיילי ג'נר. בעוד שהשניים נצפים מבלים ביחד מדי פעם, יש הטוענים שהם על סף פרידה משלל סיבות, החל מהקריירה התובענית של שאמאלה ועד ההתערבות המוגזמת של קריס ג'נר, שלפי הדיווחים משתוקקת שבתה ושאלאמה ימסדו את היחסים.
4 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
קיילי ג'נר ושאלאמה
(צילום מסך)