2 צפייה בגלריה
דרייק
דרייק
מכור למין. דרייק
(צילום מסך)
בשיחה פתוחה וכנה בתוכניתו של הווארד סטרן הודה הראפר דרייק (36) כי הוא מכור למין ונוהג לצפות בפורנו כל יום, במקביל לכך שנהג לצאת עם ארבע-חמש נשים בו זמנית. כשנשאל הראפר על סוג הפורנו המועדף עליו ענה כי הוא צופה בעיקר בסרטונים המובילים שבתחילת העמוד. "זה מה שאני מכוון אליו באופן עקבי ועל בסיס יומי", אמר הראפר, והוסיף בטון חצי רציני חצי מתלוצץ: "הם הכוכבים האמיתיים של העולם בשבילי".
דרייק, שלאורך הריאיון ישב לצידו של הראפר הבריטי Savage 21, נשאל על ידי סטרן על חיי האהבה והאם הוא חושב שאי פעם יצליח להתחייב לאישה אחת. "אני בטוח שאני יכול", אמר. "אני חושב שבסופו של דבר ברגע שהכל ייאמר וייעשה ושההתמכרות לעבודה ולהצלחה תסתיים, אני מרגיש שכולנו נצטרך משהו אמיתי. אני מקווה שזה לא יהיה מאוחר מדי".
עוד הוסיף הראפר ואמר: "כרגע אני מרגיש שאני מפתח הרגל כזה של לצאת עם ארבע או חמש נשים כדי ליצור אישה אחת. אני אוהב שני דברים בכל אישה, ואז אני גם אוהב את מה שהיא עושה למחייתה". דרייק, שכנראה הבין שאין הרבה היגיון בתשובה שהוא נתן, ניסה לחשב את מילותיו מחדש, ואמר: "בכנות, אני לא יודע. אני מקווה שאמצא מישהי. הדבר החשוב ביותר שאני צריך זה לקבל השראה".
ועם כבר בדרייק ובחיי המין של הראפר עסקינן, סקירה זריזה של עברו הרומנטי מרגישה לנו הכרחית: עברו הזוגי של דרייק עמוס בשמות הכי גדולים ומפורסמים. למעשה, יכול מאוד להיות שהיה הרבה יותר קל למנות את אלו שהראפר לא ניהן איתן רומן. מבין השמות שכיכבו ברשימה הזוגית של הראפר ניתן למצוא את: סרינה וויליאמס, ריטה אורה, טטיאנה עלי, קיילי ג'נר, בלאק צ'יינה, אמבר רוז, זואי קרביץ, בלה חדיד, ג'ניפר לופז וריהאנה. וכמו שאמרנו, זה ממש על קצה המזלג.
באוקטובר 2017 הפך הראפר לאבא לאחר שסופי ברוסו, ציירת צרפתיה, דוגמנית לשעבר וכוכבת סרטים למבוגרים בעברה, ילדה את בנו הבכור. "הייתי צריך להשלים עם העובדה שהיא לא המאהבת שלי כמו בילי ג'ין, אבל הילד הוא שלי", שר דרייק באלבומו Scorpion.
2 צפייה בגלריה
דרייק
דרייק
עוברת בנו חלחלה קלה, לא נשקר
(צילום: Gettyimages)