3 צפייה בגלריה
קלואי קרדישאן או.ג'יי סימפסון
קלואי קרדישאן או.ג'יי סימפסון
קלואי קרדישאן ואו.ג'יי סימפסון
(צילום: AP, gettyimages)
אחרי שנים של שמועות בנוגע לזהות של אביה הביולוגי, או.ג'יי סימפסון מבהיר כי הוא אינו אביה של קלואי קרדשיאן. שחקן הפוטבול לשעבר התארח בפודקאסט The Full Send בתחילת השבוע ואמר כי מעולם לא ניהל רומן עם אמה של קלואי, קריס ג'נר, אותה הכיר דרך עורך דינו לשעבר רוברט קרדשיאן ומי שהיה באותה התקופה בעלה של קריס.
"לכל אחד יש את הסגנון שלו, נכון?", שאל סימפסון - וכמובן שלא חיכה לתשובה. "תמיד חשבתי שקריס היא בחורה חמודה. היא הייתה ממש נחמדה, אבל אני יצאתי עם דוגמניות על". כשנשאל האם הוא אביה של כוכבת הריאליטי ענה כי "מדובר בשמועה וזה אפילו לא קרוב להיות אמיתי".
לטובת מי שפחות בענייני קלואי, או.ג'יי ושאלת האבהות, נזכיר כי לא פעם הטילה קלואי ספק בזהות של אביה הביולוגי וטענה כי יתכן שסימפסון יכול להיות אביה, זאת לאחר שקריס הודתה בעבר כי ניהלה רומן במהלך נישואיה לקרדשיאן. "רוברט היה הגבר היחידי בחיי מאז שהייתי בת 18", כתבה בספרה Kris Jenner and All Things Kardashian. "אני לא יודעת למה היה לי משבר אמצע החיים בגיל 30 - אבל היה לי. קראו לו ריאן והוא היה מפיק. קיימנו סקס פרוע בכל מקום - כל הזמן".
3 צפייה בגלריה
מפוצלת קריס ג'נר
מפוצלת קריס ג'נר
אז לא היה רומן? קריס ג'נר ואו.ג'יי סימפסון
(צילום: Gettyimages)
בשנת 2016 התחננה קלואי בפני סימפסון שיערוך בדיקת אבהות. ג'פרי פליקס, שהיה סוהר בבית הכלא בנבדה בו ריצה סימפסון עונש מאסר, סיפר לסרט הדוקומנטרי "קרדשיאן: האיש שהציל את או.ג'יי סימפסון" על הקשר המיוחד בין האסיר לקרדשיאן ."קלואי היא האהובה עליו. קריס לא מדברת עם או.ג'יי מכיוון שהוא כועסת ובטוחה שהוא רצח את חברתה הטובה, ניקול בראון. למרות זאת, הוא וקלואי מדברים מאחורי גבה לפחות אחת לשבוע".
פליקס הוסיף: "יום אחד שמעתי במקרה שיחה שלהם. קלואי צרחה ואו.ג'יי ניסה להרגיע אותה. היא ביקשה ממנו לעשות בדיקת אבהות, והוא סירב. כמה דקות אחר כך הוא קרא לי וביקש עצה. אמרתי לו לעשות את הבדיקה והוא סירב. כששאלתי למה, הוא אמר שזה עסק משפחתי ולא ציבורי".
נכון לכתיבת שורות אלה, קלואי טרם הגיבה להבהרה של סימפסון אך אנחנו בהחלט סקרנים לגלות האם היא השתכנעה או שהספק עדיין קיים.
3 צפייה בגלריה
קלואי קרדשיאן
קלואי קרדשיאן
השתכנעת? קלואי קרדשיאן
(צילום: Gettyimages)