יש לא מעט אנשים שמספרים שמוזיקה עזרה להם בשעות קשות. כעת, יש אישה שיכולה להודות לג'ון בון ג'ובי שהציל את חייה – תרתי משמע. הזמר המצליח שר פעם: "קחי את ידי, נצליח, אני נשבע" – וביום שלישי בערב הוא קיבל הזדמנות להגיד משהו דומה למישהי במצוקה, כשבמהלך צילומי קליפ על גשר ג'ון סיינת'לר פדסטריאן בעיר נאשוויל שבטנסי, הבחין באישה שעמדה מעבר למעקה שמעל הנהר.
הצוות עצר כמובן את הצילומים, ומצלמות האבטחה שבמקום תיעדו את הכוכב ואישה נוספת מהצוות שלו ניגשים ביחד אל אותה אישה, משוחחים איתה ומנחמים אותה. כעבור זמן קצר, השניים שכנעו את האישה לא לקפוץ, ובון ג'ובי נראה מחבק אותה ועוזר לה לחזור לצד השני. לאחר כמה דקות ניגשו אליהם אנשים נוספים שהזעיקו את כוחות ההצלה.
זהותה של האישה לא נחשפה, ועד כה לא נמסרה תגובה מטעמו של בון ג'ובי.
מפקד משטרת נאשוויל ג'ון דרייק שיבח את הזמר: "על כולנו להתגייס לעזור אחד לשני", וברשתות החברתיות של המשטרה הקדישו לו פוסט: "כל הכבוד לג'ון בון ג'ובי ולצוותו, שעזרו לאישה ביום שלישי בלילה. הוא שכנע אותה לרדת מהגשר שמעל הנהר והבטיח את שלומה".
2 צפייה בגלריה
ג'ון בון ג'ובי
ג'ון בון ג'ובי
ג'ון בון ג'ובי משוחח עם האישה שבמצוקה
מקורבים לבון ג'ובי סיפרו לאתר TMZ שהזמר מרבה להיפגש ולשוחח עם אנשים במשבר, הודות לעמותת הצדקה שהקים, JBJ SOUL FOUNDATION. "בעבודתו בעמותה הוא פוגש הרבה אנשים שחוו משברים, אבל הוא עשה מה שכול אחד אחר היה עושה במצב כזה".
זיכרו, אתם לא לבד! במצבי מצוקה, יש מי שמקשיב:
סה"ר- סיוע והקשבה ברשת - www.sahar.org.il
ער"ן - עזרה ראשונה נפשית - 1201
בשביל החיים - סיוע למשפחות שיקיריהן התאבדו - 03-7487771
2 צפייה בגלריה
בון ג'ובי חגיגות ביידן
בון ג'ובי חגיגות ביידן
ג'ון בון ג'ובי
(צילום: AP)