ויקטוריה ודייויד בקהאם הם בין הזוגות הוותיקים בתעשיית הבידור, ויחגגו בחודש הבא 25 שנות נישואים – כמות זמן מרשימה לכל זוג ובטח לכזה שנמצא בלב הביצה.
נישואיהם אומנם יציבים למראית עין, אך לאורך השנים היו לא מעט שמועות על סכסוכים ויחסים עכורים בחדרי חדרים, ורכילויות שטענו שהזוגיות הפוטוגנית שלהם היא רק העמדת פנים מוצלחת מאוד. כעת יוצא ספר שעוסק בבני הזוג, ובואו נגיד ככה: אם המסקנה שלו הייתה שמדובר בנישואים מאושרים, כנראה שהוא לא היה יוצא לאור.
בספר, אשר זכה לשם הבומבסטי "בית בקהאם: כסף, סקס וכוח", העיתונאי טום באוור (שאחראי גם לספרים חושפניים וצהבהבים על בית המלוכה, טוני בלייר ובוריס ג'ונסון) שם אור על הזוגיות הרעועה לכאורה של בני הזוג, וטוען שהאהבה ביניהם התפוגגה מזמן והתחלפה בקשר שמושתת על תועלת הדדית: "מערכת יחסים עסקית מרוחקת", כהגדרתו.
באוור טוען בספרו שאחד המשקעים הגדולים התרחש בעקבות הרומן שדייויד ניהל לכאורה עם הדוגמנית רבקה לוס בשנת 2004. ב"בקהאם", הסדרה הדוקומנטרית על בני הזוג שיצאה בנטפליקס בשנה שעברה, ויקטוריה הגיבה על השמועות, לא אישרה אך גם לא הכחישה, ורק אמרה: "הייתי אז אומללה יותר מאי פעם". היא ודייויד אף הודו שבאותה תקופה הם היו "אחד נגד השנייה".
בספרו באוור מסביר מה עומד מאחורי ההודאה הזו וטוען שהבגידה הביאה ל"מלחמה תקשורתית" בין השניים, שהחליטו להשתמש בתקשורת כדי לנקום זה בזה: "בעקבות האיבה בין הבקהאמים, היח"צנים האישיים שלהם החלו להתחרות ביניהם במקום לשתף פעולה, על מנת לקדם את הלקוח שלהם. שניהם הפיצו למדורי הרכילות סיפורים שליליים על הצד השני". באוור מוסיף שהקרב התקשורתי "היה כמו פצצת אטום שהתפוצצה".
3 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם דייויד
ויקטוריה בקהאם דייויד
"כמו פצצת אטום שהתפוצצה". ויקטוריה ודייויד בקהאם
(צילום: Jean Baptiste Lacroix/WireImage)
סיפור נוסף בספר מספר על תקרית שהתרחשה בשנת 2016, אז דייויד שהה במיאמי בעוד שוויקטוריה הייתה בלונדון עם הילדים. "במהלך שבוע האופנה בלונדון היא ביקשה מבקהאם לחזור ללונדון לארוחת ערב... עד סוף האירוע היא כנראה הצטערה שהוא לא נשאר במיאמי. לפי הדיווחים השניים פצחו בריב מלא קללות".
ויכוח מר נוסף התרחש כשנה לאחר מכן, כשדייויד וחבריו היו בפסטיבל גלסטונברי ובאחד הערבים חגגו עם דוגמניות עד השעה 5 בבוקר. בהמשך אותו יום ויקטוריה הגיעה לפסטיבל וזעמה על בעלה מכיוון שלא ענה לשיחות ולהודעות שלה. "דייויד נכנס לחדר ותוך שניות הם היו בשיאו של ריב אכזרי".
3 צפייה בגלריה
דייויד בקהאם ויקטוריה בקהאם
דייויד בקהאם ויקטוריה בקהאם
"תוך שניות הם היו בשיאו של ריב אכזרי"
(צילום: AP)
עוד אירוע דרמטי התרחש בשנת 2018, כשוויקטוריה החליטה להתראיין לכתבת פרופיל גדולה במגזין Vogue: "זו הייתה יכולה להיות הזדמנות נהדרת להזים את השמועות על כך שהם נפרדים. הריאיון היה אמור לכלול תמונות של המשפחה המאושרת, ודייויד חזר ללונדון במיוחד עבור הצילומים. כול בני המשפחה היו אמורים לשבת ביחד בהרמוניה על סירה, כאילו הם שטים בנהר, אבל הבעיות התעוררו כשלא היה ברור אם דייויד יופיע בתמונות והיח"צן שלו התעקש שהוא לא ייקח חלק בצילומים. הטענה הייתה שהוא מתנגד לכך שוויקטוריה תנצל את ילדיהם כדי לקדם את המותג שלה, והיה ברור שהוא זועם על הקמפיינים האינסופיים של ויקטוריה שנועדו לקדם את עצמה. הריב הפך לקרב צעקות ביניהם. בסופו של דבר, כולם עלו על הסירה".
רגע – הסיפור עדיין לא נגמר: "ברגע שכול השישה היו על הסירה, דייויד התעקש לפתע שגם אוליב, כלבת הקוקר ספנייל שלו, תהיה בתמונות. היו לה 71 אלף עוקבים באינסטגרם. הסירה כבר נדחפה מהמזח ואז אוליב קפצה אל תוך המים. דייויד עמד לקפוץ בעקבותיה ועוזרי ההפקה, שלא רצו שהוא יתרטב, קפצו פנימה ותפסו את הכלבה. ויקטוריה זעמה והחל ויכוח מר נוסף. אחרי שהם נרגעו, הצילומים המשפחתיים בוטלו – ויקטוריה הצטלמה רק עם הילדים והכלבה, ולאחר מכן היא ודייויד הצטלמו רק שניהם, רציניים וללא מגע ביניהם. אבל כהרגלם, הם היו שחקנים טובים. אין מישהו שראה את התמונות המושלמות ויכול היה לנחש שהתרחשה כזו דרמה בצילומים. תמונת השער הייתה של ויקטוריה, רק עם הילדים".
עוד הוא מספר: "לאחר מכן המגזין ערך למענם ארוחת ערב חגיגית. היח"צנים שלהם תיאמו את הגעתם בנפרד, והם – מקצועניים כתמיד, אחזו ידיים, חייכו ונכנסו למועדון. דייויד עזב אחרי עשר דקות מהיציאה האחורית, בעוד שוויקטוריה נשארה, שתתה יין אדום ועמדה על הספה ושרה את הלהיט הגדול של הספייס גירלס, 'וונאבי'".
באוור מסכם: "למרות חילוקי הדעות ביניהם, בני הזוג הסכימו להפגין חזית מאוחדת ולהציג לציבור אשליה של משפחה מאושרת. הם נשארים ביחד כדי לחזק את המותג שלהם", הוא מסביר.
3 צפייה בגלריה
דייויד בקהאם ויקטוריה בקהאם
דייויד בקהאם ויקטוריה בקהאם
מדובר במקצוענים!
(צילום: WP Pix\Splashnews )