השחקנית שאנן דוהרטי מנחה בימים אלו פודקאסט שבועי שבו היא מארחת חברים ואנשי מקצוע ומשוחחת איתם על חייה ועל עבודתם המשותפת. אחרי שבשבועות הקודמים אירחה את חברתה הטובה הולי מארי קומבס שכיכבה לצידה ב"מכושפות" ואת קווין סמית' שביים אותה בסרט "עכברי הקניון", השבוע היא שוחחה עם השחקן ג'ייסון פריסטלי, שגילם את אחיה התאום ברנדון בסדרה המיתולוגית "בוורלי הילס 90210".
אחד מנושאי השיחה המרכזיים של השניים היה הבעיות שדוהרטי עשתה על הסט, שהובילו לפיטוריה בסוף העונה הרביעית. באותה תקופה, תחילת שנות התשעים, דוהרטי כיכבה במדורי הרכילות ונחשבה ל"ילדה הרעה" של הוליווד מכיוון שבילתה בהרבה מסיבות ולא פעם התקוטטה עם צלמי פפראצי שעקבו אחריה לכל מקום. בנוסף, הדיווחים מסט הצילומים של הסדרה סיפרו על ריבים אינסופיים עם חבריה לצוות שנבעו בחלקם מאיחוריה הרבים.
5 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי ג'ייסון פריסטלי
שאנן דוהרטי ג'ייסון פריסטלי
שאנן דוהרטי מארחת את ג'ייסון פריסטלי בפודקאסט שלה
(צילום מסך)
בפרק שעלה לשידור היום (ב'), דוהרטי לוקחת אחריות על התנהגותה אבל מסבירה שזו הייתה תוצאה של הרבה בעיות שקרו בחייה האישיים, ובראשן אלימות שחוותה מצד בעלה, השחקן אשלי המילטון. "בעונה האחרונה הייתי בנישואים נוראיים, וקרו דברים שהיקשו עליי להגיע בזמן לעבודה ואני יודעת שזו הייתה בעיה גדולה עבורכם, כמו שצריך להיות, כי כשכולם מגיעים בזמן ומחכים למישהו אחד זה מבאס, כי זה אומר שתעבדו יותר שעות", היא אומרת.
"אני שואלת את עצמי אם הייתי כנה איתכם לגבי מה שקרה לי בחיים באותו הזמן, והאמת היא שכנראה שלא", מודה דוהרטי. "אני לא חושבת שמישהו ידע שאבא שלי חולה מאוד ושבעלי היה מכור כבד לסמים ואלים מאוד לפעמים. זה היה יותר מדי עבורי. לא רציתי לעזוב את הבית כי פחדתי שהוא ילך ויקנה סמים. הייתי צריכה לחכות שאבא שלי יגיע עם הכלב הגדול שלו וישים אותו מחוץ לבית כדי שבעלי יפחד לצאת".
דוהרטי והמילטון התחתנו בשנת 1993 והתגרשו כעבור שנה. אחד הרגעים המצמררים בפרק, מגיע כשדוהרטי משתפת לראשונה שהמילטון נהג להכות אותה: "לא רציתי להיראות כמו קורבן, להגיד 'זה מה שבעלי עושה'. היו אנשים מעטים שידעו, אולי המאפרת האישית שלי כי היא הייתה צריכה להסתיר כמה חבורות. היא בטוח ידעה מה קורה. כן, אלו היו זמנים מטורפים".
5 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי אשלי המילטון
שאנן דוהרטי אשלי המילטון
"לא ידעו שבעלי היה מכור כבד לסמים ואלים מאוד לפעמים". דוהרטי ואשלי המילטון
(צילום: Ron Galella/Getty Images)
דוהרטי ממשיכה ושואלת את פריסטלי ההמום: "הטלתי עליך פצצה, איך ההרגשה? אבל מגיע שלב בחיים שבו אני אומרת שכתבו עליי כל כך הרבה שקרים, 90 אחוז מהדברים לא היו נכונים, אז אולי אספר את מה שבאמת קרה".
דוהרטי מודה שהיא מתחרטת שלא שיתפה את הסובבים אותה במה שעברה, ובמיוחד את פריסטלי: "במיוחד איתך, כי תמיד הייתה לנו מערכת יחסים קרובה. אולי הייתי נבוכה או מאוד פרטית, שזה מצחיק כי כל הזמן יצאתי וצילמו אותי כל הזמן. אבל הייתי צריכה לחלוק איתך ולא משנה מה היה קורה עם הסדרה, זה בטח היה עוזר לי הרבה באופן אישי, לקבל תמיכה שמאוד הייתי צריכה באותו הזמן. אבל אני לוקחת אחריות ולא מאשימה אף אחד".
פריסטלי הסכים איתה: "הלוואי שהייתי יודע על מה שקרה בחייך האישיים כי הייתי יכול להתמודד עם זה ביותר חמלה ואכפתיות, אבל ידענו רק מה שידענו. הכי קשה עבורי היה שהסדרה הייתה על ברנדון וברנדה ועל משפחת וולש, ופתאום מאבדים מישהי מהמשפחה ואיך נתקדם הלאה בתוכנית? זה היה קשה עבורי. הלוואי שהיינו יודעים מה קורה כי היינו מתמודדם עם זה יותר בחמלה".
דוהרטי השיבה: זו לא הייתה אחריות של אף אחד אחר מלבדי, אבל הלוואי שמישהו היה יושב איתי ואומר לי שמה שיקרה זה שיפטרו אותי כי לכולם נמאס, ושיגיד 'אני יודע שקורים דברים בחייך האישיים אבל זה לא יכול להשפיע על העבודה, אז תקחי את עצמך בידיים'. אני לוקחת אחריות על כך ועל הדרך שבה התמודדתי ועל הפיטורים שלי. אני מאשימה את עצמי כי הייתי צריכה לקחת את עצמי בידיים, הייתי צריכה לעזוב את הנישואים, לצאת פחות".
5 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי אשלי המילטון
שאנן דוהרטי אשלי המילטון
"הייתי צריכה לעזוב את הנישואים"
(צילום: Vinnie Zuffante/Getty Images)
ברגעים קלילים יותר בפודקאסט, השניים מדברים על מערכת היחסים שלהם בסדרה, שבה גילמו תאומים, ולעיתים נראתה קצת לא הולמת עבור אח ואחות: "ברנדה וברנדון היו מעניינים כי גם לנו הייתה מערכת יחסים מעניינת", אומרת דוהרטי ופריסטלי נזכר: "כן, היה להם חדר מקלחת משותף".
דוהרטי מוסיפה: "היה שם מתח מיני מתחת לפני השטח. עד היום מעריצים אומרים לי... מישהו הראה לי תמונה מאוד לא נאותה של שנינו, כמו השער שלנו ב'רולינג סטון' שאני ממש נוגעת בך, זה כל כך מוזר".
5 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי לוק פרי ג'ייסון פריסטלי
שאנן דוהרטי לוק פרי ג'ייסון פריסטלי
נגיעות לא הולמות בין אח ואחות? דוהרטי, לוק פרי ופריסטלי
(צילום מסך)
הם גם מדברים על החידוש הכושל לסדרה שיצא בשנת 2019 ושרד עונה אחת בלבד. דוהרטי נזכרת ברגע משעשע במיוחד: "עבורי זה היה אירוני ומצחיק שבסדרה המקורית הייתי הבחורה שפוטרה כי איחרה כל הזמן ולא הייתה אחראית על הסט, ובסדרה המחודשת הגעתי תמיד בזמן והייתי מאוד אחראית, והפעם זו לא הייתי אני שאיחרה לסט. חשבתי שזה היסטרי כי הפעם זו לא הייתי אני שעיכבה הכול כי חשבתי שהכלב שלי צריך מקלחת. זה היה מעניין. היה רגע עם אותם אנשים שבו אמרתי להם, 'תקשיבו, אני יודעת שזה מצחיק שזה מגיע ממני ושזו סגירת מעגל, אבל אל תגרמו לכולנו לחכות, זה לא בסדר'. אני זוכרת שזה הפך לוויכוח קטן וחזרתי לטריילר שלי והתחלתי לצחוק".
דוהרטי לא חושפת במי מדובר, אבל אולי תוכלו לנחש בעצמכם.
5 צפייה בגלריה
ג'ני גארת' שאנן דוהרטי בוורלי הילס 90210
ג'ני גארת' שאנן דוהרטי בוורלי הילס 90210
דוהרטי וג'ני גארת'. מתוך "בוורלי הילס 90210"
(צילום מסך)