3 צפייה בגלריה
לוקאס גייג' כריס אפלטון קים קרדשיאן
לוקאס גייג' כריס אפלטון קים קרדשיאן
שלא יוציא את התסכול על השיער שלך! קים קרדשיאן עם כריס אפלטון ולוקאס גייג'
(צילום: אינסטגרם)
ייתכן וקים קרדשיאן נאלצת לתת בימים אלו כתף תומכת למעצב השיער שלה כריס אפלטון: הוא ובעלו הטרי, השחקן לוקאס גייג' (28), מתגרשים - אחרי חצי שנת נישואים.
במסמכים שהוגשו לבית המשפט, ציין אפלטון (40) את סיבת הפרידה כ"חילוקי דעות שאינם ניתנים לגישור". אחד ממקורביו סיפר לאתר TMZ שזו "הייתה החלטה קשה עבורו, אבל הוא עשה כל מה שביכולתו כדי לגרום לנישואים לעבוד ונאלץ לעשות את ההחלטה הטובה ביותר עבורו ולהמשיך הלאה".
השניים בהחלט עברו את כל שלבי הזוגיות במהירות: רק בפברואר האחרון נודע שהם ביחד, הם התארסו זמן קצר לאחר מכן והתחתנו בסוף חודש אפריל. בימים שמחים יותר, אפלטון אמר על גייג' בריאיון: "אני מאושר, מאוהב ומרגיש בר מזל על כך שאני נמצא עם מישהו כל כך מיוחד".
החתונה נערכה בלאס וגאס בנוכחות שישה אורחים בלבד, ביניהם ילדיו של אפלטון: בילי (19) וקיטי בלו (17). הזמרת שאניה טוויין הופקדה על החלק האומנותי והלקוחה המועדפת של אפלטון, כלומר קים קרדשיאן, הייתה זו שחיתנה אותם. השניים לא היו צריכים לשכור צלם חתונות – את התיעוד עשו מצלמות תוכנית הריאליטי של קרדשיאן, ולא נעים - רק בשבוע שעבר שודר פרק החתונה. קרדשיאן אגב, התבדחה במהלך הטקס על כך שהתחתנה והתגרשה שלוש פעמים וייעצה להם לחתום על הסכם ממון – מה שהם אכן עשו.
3 צפייה בגלריה
לוקאס גייג' כריס אפלטון
לוקאס גייג' כריס אפלטון
מזוגיות לגירושים בתשעה חודשים
(צילום: אינסטגרם)
אפלטון וקרדשיאן הם חברים טובים גם מחוץ למספרה: זמן קצר לפני החתונה הוא זכה בפרס "מעצב השיער של השנה" בטקס פרסי האופנה של לוס אנג'לס, וקרדשיאן שהעניקה לו את הפרס אמרה לקהל: "אני כל כך שמחה שהוא בזוגיות ושכולם יודעים על כך, בגלל שנמאס לי שכל החברות והחברים שלי שואלים אותי אם הוא פנוי ומי זה החתיך שמסתובב איתי כל הזמן". בנאום התודה שלו, אפלטון הודה לגייג' ואמר שהוא שמח שקים אישרה אותו.
קים היא לא הלקוחה הידועה היחידה של אפלטון: הוא דואג לשיערן של כוכבות אחרות כמו דרו ברימור, דואה ליפה וג'ניפר לופז. גייג' מצידו, כיכב בסדרות "הלוטוס הלבן", "את" ו"אופוריה".
עד כה השניים לא הגיבו על הנושא אבל סביר להניח שכל הפרטים ייצאו לאור במוקדם או במאוחר, אם לא בריאיון חושפני אז בוודאי, כנהוג אצל הקרדשיאנס והסובבים אותן - בתוכנית הריאליטי שלהן.
3 צפייה בגלריה
לוקאס גייג' כריס אפלטון
לוקאס גייג' כריס אפלטון
בימים זוגיים יותר
(צילום: אינסטגרם)