כוכבת "ברידג'רטון" ניקולה קוכלן התראיינה לכתבת השער של מגזין Teen Vogue וסיפרה כיצד תמיכתה בפלסטין פוגעת בקריירה שלה, והוסיפה שלמרות זאת היא ממשיכה לקרוא להפסקת אש בעזה. "תמיד פעלתי למען צדק חברתי", אמרה השחקנית. "בעיניי זה אוטומטית מופנה לתמיכה בכל החפים מפשע ואני חושבת שאנחנו באמת צריכים להסתכל על המצבים האלה ולשאול את עצמנו האם אנחנו תומכים בחפים מפשע - לא משנה מי הם".
במהלך הריאיון קוכלן הוסיפה כי היא מודעת למצב הרעוע של הוליווד בתוך הסכסוך הישראלי-פלסטיני (לכאורה) ואמרה כי שמעה שסוכנים, סוכנויות ואולפנים מסוימים אולי לא ירצו לעבוד איתה בגלל תמיכתה - אבל זה לא מונע ממנה לענוד את סיכת ה-Artists4Ceasefire הקוראת להפסקת אש בעזה. "אומרים לך בפרוש - 'לא תקבלי עבודה אם תעשי את זה', אבל אני חושבת שעמוק בפנים אני מגיעה ממקום שאני לא רוצה שחפים מפשע יסבלו. אני לא מודאגת מתגובות של אנשים".
2 צפייה בגלריה
צבועה כמו האיפור שעל פניה. ניקולה קוכלן
צבועה כמו האיפור שעל פניה. ניקולה קוכלן
צבועה כמו האיפור שעל פניה. ניקולה קוכלן
(צילום: GettyImages)
לקראת סוף הריאיון נזכרה קוכלן שיש גם צד שני לאותו "סכסוך", והוסיפה: "אנחנו צריכים לנסות להבין כמה זה מרגיז וטראומתי עבור העם היהודי ועד כמה זה נורא שכל האנשים החפים מפשע בפלסטין נרצחים".
למרות שאין יום או אפילו דקה אחת שאנחנו לא זוכרים את זה - נזכיר בכל זאת שישנם 133 אזרחים ישראלים, בהם ילד ותינוק, שעדיין נמצאים בשבי החמאס כבר למעלה מ-200 ימים. בניגוד לאותם "אזרחים חפים מפשע" שבעזה, האזרחים שלנו, הישראלים, לא מקבלים סיוע הומניטרי, לא מקבלים מזון וגם לא מקבלים את התרופות שהם זקוקים להן.
2 צפייה בגלריה
פנלופי מתוך "ברידג'רטון" 2
פנלופי מתוך "ברידג'רטון" 2
הגיע הזמן לעשות שיעורי בית נשמה. פנלופי מתוך "ברידג'רטון" 2
(צילום: LIAM DANIEL/NETFLIX)