טום הנקס הוא אחד השחקנים האהובים בעולם ונחשב לאחד מיקירי הוליווד – אבל בניגוד לתדמית הנקייה והלבבית שלו, לבנו צ'ט הנקס ווילסון (33) יש עבר קודר ולא פשוט, שכולל התמכרות קשה לסמים.
צ'ט, שנגמל לפני קרוב לשלוש שנים, התארח לאחרונה בפודקאסט Bradley Martyn’s Raw Talk וסיפר שההתמכרות הייתה כל כך כבדה – עד שמכורים אחרים דאגו שהוא מגזים: "הסם שהייתה לי איתו את הבעיה הגדולה היה קוקאין. עכשיו כבר לא, אבל הייתי מכור לזה, לגמרי. הייתי עושה קוקאין עם שאר המכורים והם היו אומרים לי 'תירגע, תחכה קצת, תן לזה 15 דקות'. רציתי כמה שיותר". עוד הוא מספר: "זה נוראי, זה אוכל אותך. אתה מאבד את עצמך כי אתה לא יכול לאכול ולא מצליח לישון".
3 צפייה בגלריה
צ'ט הנקס
צ'ט הנקס
צ'ט הנקס
(צילום: Rodin Eckenroth/FilmMagic)
הבעיות של הנקס ג'וניור התחילו כשהיה נער: "זה פשוט היה שטויות שנערים עושים, עישנתי מריחואנה, השתכרתי ועשיתי דברים מטופשים", הוא אומר.
אבל הדברים האלו הספיקו כדי להדאיג את אביו ואת אמו ריטה וילסון, מה שגרם להם לנקוט ביד קשה וקיצונית: הם שלחו אותו למחנה משמעת לבני נוער בעייתיים. הוא מספר: "אני מתעורר בארבע לפנות בוקר ושני גברים ענקיים עומדים ליד המיטה שלי ומסתכלים עליי. והם אומרים 'אתה בא איתנו'". צ'ט לא פירט מה קרה במחנה ההוא אבל סיפר שבשלב מסוים ניסה לברוח משם: "זה לא נגמר טוב", הוא אומר.
הנקס סיפר בעבר שלדעתו מנהלי המחנה ניצלו את הפירסום וההון של הוריו כדי להוציא מהם כסף: "עבדו עליהם בגלל שהם מפורסמים ועשירים. היה להם את המשאבים להשאיר אותי שם במשך הרבה מאוד זמן, אז השתמשו בהם". למרות זאת, הוא מבהיר כעת: "אני אוהב את ההורים שלי, אני כל כך אוהב את אמא ואבא שלי. הכול מאחורינו".
3 צפייה בגלריה
צ'ט הנקס בשנת 2007
צ'ט הנקס בשנת 2007
נשלח למחנה משמעת לנערים בעייתיים. הנקס בגיל 17
(צילום: Jason Merritt/FilmMagic)
הפעם הראשונה שהנקס נכנס למוסד גמילה הייתה בשנת 2015 אבל לפני שנתיים בישר שהוא פיכח כבר שנה וכתב: "ההחלטה ההיא הייתה סופית. לעולם לא אחזור לשם, לעולם. זו רק ההתחלה. היום יכול להיות היום שבו חייך ישתנו לעד", כתב באינסטגרם.
בחודש ספטמבר הקרוב הנקס ייקח חלק בעונה השמינית של הריאליטי The Surreal Life, וסביר להניח שהוא ידבר עוד על כל הדברים המעניינים שעבר.
3 צפייה בגלריה
צ'ט הנקס טום הנקס ריטה וילסון
צ'ט הנקס טום הנקס ריטה וילסון
הנקס עם הוריו, טום הנקס וריטה וילסון
(צילום: Johnny Nunez/Getty Images for The Recording Academy)