בחודש אוגוסט האחרון, תמונה עדכנית של השחקנית ג'ניפר לאב היואיט (44) זכתה להרבה יותר תשומת לב ממה שהכוכבת רגילה אליה בימים אלו – אך הנסיבות לא היו חיוביות במיוחד. רוב הגולשים לא החמיאו לה אלא תהו אם זו אכן היא שמצולמת, טענו שהמראה שלה השתנה לחלוטין ואפילו לעגו לה על כך שעשתה יותר מדי טיפולים קוסמטיים עד שהפכה לבלתי ניתנת לזיהוי.
3 צפייה בגלריה
ג'ניפר לאב היואיט
ג'ניפר לאב היואיט
ג'ניפר לאב היואיט: אז והיום
(צילום: אינסטגרם/GettyImages)
השבוע התארחה הכוכבת בפודקאסט Inside Of You והגיבה על אותה מהומה. "להתבגר בהוליווד זה קשה", אמרה היואיט למנחה מייקל רוזנבאום. "זה קשה כי את לא יכולה לעשות שום דבר כמו שצריך".
היואיט הסבירה שאותה תמונה הייתה תוצאה של פילטר לא מוצלח: "בדיוק הייתי במספרה ולא מאופרת, אז הוספתי פילטר, שבתאורה של המקום נראה נחמד. לא חשבתי על זה יותר מדי".
היא נזכרת בתגובות: "אנשים אמרו 'ג'ניפר לאב היואיט בלתי ניתנת לזיהוי' ואחרים אמרו 'היא כבר לא נראית כמו עצמה אז היא שמה פילטרים כדי שלא נדע כמה גרוע היא נראית עכשיו שהיא בשנות הארבעים שלה'. חשבתי לעצמי שזה מטורף, נכון?".
היואיט סיפרה שהחליטה להטריל את הטרולים והציפה את האינסטגרם שלה בתמונות עם פילטר חזק יותר, לצידן כתבה: "הכל טבעי, בלי פילטר". בפוסט אחרים ניסתה להסביר: "אני נראית כמו תמיד, אין טבעית ממני. פילטרים לא משנים אותך עד כדי כך" ובאחד נוסף כתבה: "אנשים אומרים שעשיתי טיפול להרמת גבות. בכלל לא ידעתי שיש כזה דבר". לצערה, היא הבינה שברשתות החברתיות קשה להשיב מלחמה: "ניסיתי לצחוק על זה, אבל אז הם כתבו 'עכשיו היא רק מנסה להגן על עצמה'. הבנתי שאני לא יכולה לנצח".
3 צפייה בגלריה
ג'ניפר לאב היואיט
ג'ניפר לאב היואיט
"ככה אני נראית"
(צילום: אינסטגרם)
המנחה שאל את הכוכבת למה היא כל כך מחשיבה את דעתם של אחרים, "שאין להם משהו טוב יותר לעשות מאשר ללעוג לך", והיא ענתה בכנות: "כי להעמיד פנים שלא אכפת לנו יהיה שקר. את לא רוצה שיהיה לך איכפת מה אחרים אומרים עלייך, אבל אין לך ברירה".
היא גם הסבירה שהסיבה שהיא נותנת כל כך הרבה משקל לתגובות של זרים טמונה בבתה אוטום בת ה-10: "הדברים שאנחנו אומרים על אחרים מסוכנים. אני חושבת שזה מסוכן להגיד לנשים 'אני לא מסוגל להתמודד עם זה שאת כבר לא נראית כמו בגיל 22'. כי אני בת 44 וככה אני נראית".
היואיט הייתה אחת מכוכבות הנוער הבולטות של שנות התשעים, אז כיכבה בין היתר בסדרה "שולחן לחמישה" וסרטי "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון". היא נזכרת: "בגיל 23, 24, 25 לא היה לי ביטחון עצמי. הרגשתי שמסתכלים עליי, שאני חייבת להיות הכול עבור כולם כל הזמן. אמרו שאני סקסית עוד לפני שידעתי מה זה. הייתי בת 17 והופעתי על השער של Maxim, ולא הבנתי למה אני שם. הבחורה ההיא הייתה כל כך חסרת ביטחון, מבולבלת וניסתה לעשות את הכי טוב שהיא יכלה".
היא נזכרת גם שבסרט "שוברות הלבבות" שבו שיחקה כשהייתה בת 23, היא התבקשה לעשות את הסצנות שלה בצורה "יותר סקסית". היא נאלצה לקחת את הבמאי לצד ולבקש ממנו הדרכה: "ידעתי שאני אמורה להיות משהו בעיני אחרים, אבל לא הבנתי למה הם מתכוונים".
יחד עם זאת אמרה היואיט שלא כל התגובות שליליות: "רוב האנשים היו נחמדים אליי. הם גדלו איתי, הם נראים כמו שאני נראית עכשיו. לכולנו יש קמטים ואולי נכנסים לגיל המעבר ומי יודע מה עוד יגיע". כיום, היא שמחה להגיד, היא בטוחה ושלמה עם עצמה – בדרך כלל: "לא כל יום, יש לי את הרגעים שלי. בהחלט יש רגעים שאני מסתכלת במראה ושואלת 'אוי לא, מה קרה?'".
3 צפייה בגלריה
ג'ניפר לאב היואיט
ג'ניפר לאב היואיט
את עדיין עם ביילי?
(צילום: GettyImages)