שלום רב וברוכים הבאים לשעשועון המצליח "בן אפלק והטבעת". אחרי שבועות ארוכים של שמועות בדבר משבר בנישואיו לג'ניפר לופז ושלל תמונות פפראצי מתעתעות - פעם עם טבעת ופעם בלי, השחקן ההוליוודי בן אפלק נתפס בעדשת הפפראצי בלוס אנג'לס כשהוא בלי הטבעת.
"בן אפלק סוף-סוף נפטר מטבעת הנישואים שלו", זו הכותרת שכיכבה הבוקר (ה') באתר החדשות "דיילי מייל", לצד תמונה של אפלק נוהג ברכב כשידו חשופה לכל.
ככל שהימים עוברים השמועות סביב המשבר הולכות ומתעצמות כשממש לאחרונה מקורבים יודעי דבר סיפרו כי "הנישואים של בן וג'ניפר לופז הסתיימו כבר לפני מספר חודשים". מקורב אחר אישר לאתר Page Six ש"בן וג'ן נפרדו כבר בחודש מרץ". אותו מקורב הוסיף כי "למרות הבעיות הזוגיות שלהם, בן מאוד מגונן על לופז".
בחודש יוני האחרון דווח כי השניים החליטו למכור את ביתם המשותף שבלוס אנג'לס, ומוקדם יותר החודש נודע כי כמה פריטים יוקרתיים כמו יצירות אומנות לאספנים נמכרו כבר בתחילת יוני.
3 צפייה בגלריה
בן אפלק סרפינה אפלק
בן אפלק סרפינה אפלק
תכריזו על פרידה כבר ודי. בן אפלק
(צילום: Backgrid)
הפעם האחרונה שלופז ואפלק נראו בציבור ביחד הייתה ב-2 ביוני, אז הגיעו למשחק הכדורסל של בנו של אפלק, סמואל, וצולמו כשהם מחליפים נשיקה מביכה על הלחי. על פי הדיווחים, השניים כבר לא מתגוררים ביחד, לופז מתגוררת באחוזה בבל אייר בזמן שאפלק שוהה בדירה שכורה בעלות של 100 אלף דולר בחודש ליד אשתו לשעבר ואם ילדיו ג'ניפר גארנר.
"ג'ניפר עשתה כל שביכולתה על מנת לגרום לזוגיות שלהם לעבוד, אבל היא מרגישה שהיא לא יכולה לעשות עוד משהו כדי להציל את הקשר", סיפר מקורב לזמרת ל"דיילי מייל". "היא באמת ניסתה אבל היא לא יכולה עוד. זה לא משתפר אלא רק נעשה גרוע יותר ויותר".
מקורב אחר סיפר כי הסיבה לכך שלופז החליטה לעזוב את אפלק היא מכיוון שהוא "תמיד נרגן ושלילי ממש כמו אוסקר מרחוב סומסום", והוסיף שהיא מתמקדת כרגע בילדיה, התאומים אמה ומקס.
3 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
כשעוד האמנו באהבה. בן וג'ן
(צילום: Jon Kopaloff/GettyImages)
נזכיר כי בצל השמועות על המשבר הזוגי לופז ביטלה את סיבוב ההופעות שלה. "כואב לי הלב ואני הרוסה מכך שאכזבתי אתכם", כתבה הזמרת. "אנא דעו שלא הייתי מבטלת את סיבוב ההופעות אם זה לא היה הכרחי לחלוטין. אני מבטיחה שאפצה אתכם וכולנו נהיה שוב ביחד. אני אוהבת את כולכם".
לופז אומנם לא כתבה במפורש את הסיבה לביטול, אך אתרי הרכילות בעולם הסיקו שמדובר ברצונה לבלות עם משפחתה - בטח כשהזוגיות שלה ושל אפלק מעסיקה רבות את הצהובונים בעולם בטענה שהם עוברים משבר ונמצאים על סף גירושים. "בן רוצה שג'ניפר תשנה את אופי הקריירה שלה", סיפר מקורב ל"דיילי מייל". "הוא רוצה את הטוב ביותר עבורה והוא מרגיש שהיא עושה הרבה מאוד פרויקטים בינוניים ומוקפת באנשים שמקבלים עבורה החלטות - והן לא תמיד טובות".
עם זאת, נראה שהמשבר הזוגי הוא כאמור - רק תירוץ. בחודשים האחרונים לופז חוותה שרשרת כישלונות, בין אם זה האלבום This Is Me... Now שלא התרומם והגיע למקום ה-38 במצעד הבילבורד או הסרט "אטלס" שבכיכובה, שחטף ביקורות קשות מאוד. "ג'ניפר מזועזעת מהעיתונות הרעה והכותרות שקיבלה. אם אנשים רק היו יכולים לראות מה היא באמת עברה. בן הוא בחור נהדר, אבל הוא יכול להיות מאוד עצבני ואני מאמין שהעולם ראה את זה בתמונות כמו שהיו בטקס פרסי הגראמי בשנה שעברה, כשהוא לא חייך לרגע. אם אנשים היו מבינים את המצב באמת הם לא היו תוקפים אותה".
חברה אחרת של לופז הוסיפה: "הוא מעשן כמו קטר, מקלל ונראה עצבני כל הזמן. הוא במאי נהדר ושחקן מצוין אבל אין צחוקים איתו", אמרה, אך הבהירה: "הוא אבא נפלא".
3 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
נמשיך לעקוב!
(צילום: Mega)