מאטי הילי (35), סולן להקת 1975 שידוע גם בתור האקס של טיילור סוויפט, התארס לבת זוגו, הדוגמנית והמוזיקאית גבריאט בכטל (26).
בכטל בישרה את החדשות ביום שלישי בסטורי עם תמונה של טבעת האירוסים, שבמרכזה יהלום שחור מוקף ביהלומים קטנים. לפי הדיווחים, הילי מצא את הטבעת במכירת חיסול של פריטי וינטאג', ורכש אותה בעלות של 10,800 דולר. שמועות על האירוסים החלו לפני כחודש, כשבכטל נצפתה לראשונה עם הטבעת, אך רק כעת היא אישרה זאת באופן רשמי.
אימו של הילי, השחקנית דניס וולש, הגיבה על החדשות אתמול (ד') בתוכנית האירוח הבריטית Loose Women, שם אמרה: "מן הסתם אני יודעת כבר כמה שבועות שמאטי מאורס. התעוררתי הבוקר לידיעה שהם פרסמו את זה באינסטגרם. זו טבעת יהלום שחור שהוא הכין במיוחד בשבילה. אני כל כך מתרגשת, אין מאושרים מאיתנו. היא כל מה שאני רוצה בכלה".
המאורסים הטריים הפכו לזוג בשנה שעברה, זמן קצר אחרי שהילי וסוויפט נפרדו. בחודש ספטמבר הם נצפו לראשונה ביחד על ידי הפפראצי והילי אישר בהמשך שהם אכן ביחד.
בכטל היא חברה בלהקת הרוק Nasty Cherry שהוקמה על ידי הזמרת צ'ארלי XCX. מלבד קריירת הדוגמנות והמוזיקה, היא גם מרבה לפרסם סרטוני אוכל ברשתות החברתיות ועובדת על ספר בישול. היא יצאה בעבר עם הדוגמן לוי דילן, נכדו של הזמר בוב דילן.
עם כל הכבוד לקריירה המוזיקלית של הילי הוא עלה לכותרות כשהחל לצאת עם סוויפט בשנה שעברה. השניים לא היו ביחד זמן רב ונפרדו בחודש יוני, אחרי פחות מחודשיים של זוגיות, אבל זה כנראה הספיק לכך שטיילור תקדיש לו כמה שירים עוקצניים באלבומה החדש – או לפחות כך מעריציה טוענים.
המעריצים של סוויפט מייחסים להילי לא מעט שירים מאלבומה האחרון The Tortured Poets Department שיצא לפני כחודשיים. האלבום החזיר את הילי למוקד השיחה בקרב מעריציה ואתרי הבידור, ומקורביו סיפרו: "לא נוח לו עם כל תשומת הלב שמקבלת מערכת היחסים עם טיילור, בעיקר בגלל שהוא עם מישהי אחרת עכשיו".
גם סוויפט המשיכה הלאה - וזמן קצר מאוד לאחר הפרידה החלה לצאת עם שחקן הפוטבול טרוויס קלסי.
2 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט מת'יו הילי
טיילור סוויפט מת'יו הילי
בשנייה וחצי שבה היו ביחד. טיילור סוויפט ומאטי הילי
(צילום: Backgrid)
סוויפט, שידועה בתור אחת שלא מהססת לסגור בשיריה חשבונות עם האקסים שלה, תוקפת גם באלבומה החדש, עם שירים כמו The Smallest Man Who Ever Lived ו- I Can Fix Him (No Really I Can)שבהם היא חושפת די בבירור מה היא מרגישה כלפי אותו אקס אלמוני.
מקורביו של הילי סיפרו: "הוא עדיין מעריך מאוד את טיילור, אבל כולנו חששנו ממה שהיא תגיד עליו באלבום. המשפחה שלו חששה שהיא תקרע אותו לגזרים. מאטי התקשה עם תשומת הלב הציבורית והוא התמודד עם זה היטב, אבל הדבר האחרון שהוא צריך זה שכל המעריצים של טיילור יחשבו שהוא רשע".
הילי מצידו, נשאל על ידי Entertainment Tonight אם האזין לשירים, וענה: "לא שמעתי יותר מדי אבל אני בטוח שהם ממש טובים". כנראה שהם לא יתנגנו בחתונתו הקרובה.
2 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט מת'יו הילי
טיילור סוויפט מת'יו הילי
טיילור סוויפט ומת'יו הילי
(צילום: AP, אינסטגרם)