זאק אפרון אושפז ביום שישי האחרון בבית חולים באיביזה, לאחר שהיה מעורב בתאונה מסתורית בבריכה בווילה שבה שהה.
לפי אתר TMZ, שני אנשים מצאו את השחקן בן ה-36 בתוך הבריכה ומשו אותו מהמים. פרטי האירוע לא ברורים ונציגיו העדיפו לא להבהיר אותם - הם רק מסרו לתקשורת שהשחקן אושפז "כאמצעי זהירות בעקבות תאונה קטנה", ושהוא ”בסדר ומתאושש היטב". אתמול הוא שוחרר מבית החולים.
2 צפייה בגלריה
זאק אפרון
זאק אפרון
זאק אפרון
(צילום: Udo Salters/Patrick McMullan via Getty Images)
אפרון בילה את השבועות האחרונים בטיול ארוך באירופה, וביקר בין היתר בסן טרופז, מיקונוס ופריז. בשבוע שעבר הוא היה בהופעה של הדי ג'יי מרטין גריקס ועלה במהלכה לבמה.
מכיוון שנראה שאפרון יצא בשלום מהתאונה הלא ברורה, הגולשים הרשו לעצמם ללגלג עליו מעט (לא שהם היו נמנעים מכך אם המצב היה קשה יותר) – ותהו אם תהיה זו הזדמנות עבורו לעשות כמה ניתוחים פלסטיים נוספים.
בשנים האחרונות הכוכב עלה לא פעם לכותרות, לא בגלל סרטיו - אלא בגלל פניו שעוררו שאלות הודות לשינוי הניכר שעברו. הסיבה לשינוי, הרשמית בכל אופן, היא לא יותר מדי הזרקות ובוטוקס כפי שהגולשים מיהרו לשער, אלא עניין הרבה יותר כואב: בשנת 2018 אפרון שבר את הלסת שלו ונאלץ לעבור טיפולים ופיזיותרפיה כדי לשקם אותה, מה ששינה את המראה שלה באופן משמעותי. "העצם של הסנטר שלי יצאה מהפנים שלי", הוא סיפר בריאיון למגזין Men's Health Magazine.
עוד סיפר שלפני הפציעה בלסת, הוא גם קרע את הצולבת, פרק את הכתף, שבר את פרק כף היד ונפגע בגבו – והכל בתקופה של חצי שנה בלבד. זאק, במקומך היינו נשארים על הספה בבית.
2 צפייה בגלריה
זאק אפרון
זאק אפרון
זאק לאורך השנים
(צילום: Fotonoticias / Contributor, Barry King/Getty Images, Steve Granitz/FilmMagic)