הזמרת פייר רוז (37) מאשימה את בעלה בנפרד ביילי ריי סיירוס (62), אביה של הזמרת המצליחה מיילי סיירוס, בהתעללות פסיכולוגית ושימוש בסמים, כך נחשף מעבר לים.
בחודש מאי האחרון, אחרי שבעה חודשי נישואים בלבד, סיירוס הגיש לבית המשפט בקשה לגירושים וטען ל"פערים שלא ניתנים לגישור", לצד "התנהגות זוגית לא הולמת". סיירוס לא הסתפק בכך וביקש צו הרחקה זמני מרוז, שמיד לאחר מכן הגישה תלונה משלה ובה פירטה את התמכרותו לסמים לכאורה, שלטענתה הפכה אותו ל"בלתי צפוי והפכפך".
3 צפייה בגלריה
בילי ריי סיירוס פייר רוז
בילי ריי סיירוס פייר רוז
גירושים מכוערים במיוחד. בילי ריי סיירוס ופייר רוז
(צילום: Jason Kempin/Getty Images)
בתלונתה, הכחישה הזמרת את ההאשמות על התנהגות זוגית לא הולמת וטענה כי סיירוס הפך את חייהם המשותפים ללא בטוחים. עוד חשפה רוז כי סיירוס הגיש את הבקשה לגירושים 24 שעות בלבד לפני שהייתה אמורה לעבור כריתת שד כפולה מונעת. לדבריה, בשבועות שקדמו לכריתת השד המתוכננת, נוצר "כאוס" והוסיפה כי "סיירוס תקף אותה מילולית ללא הרף והכניס אותה לכלא רגשי ופסיכולוגי".
רוז הוסיפה כי לעיתים, כשניסתה לדבר איתו ולהביע את חששותיה, הוא קילל אותה והטיח בה שהיא מנצלת אותו. לטענתה, 24 שעות לפני הניתוח המתוכנן סיירוס דפק על דלת חדרה במשך שלוש שעות וחצי בדרישה שתעזוב את ביתם המשותף. כתוצאה מכך החליטה לדחות את הניתוח וטרם קבעה מועד חדש, מאחר שאין לה כעת בית קבוע וכמו כן "הסתמכה על ביטוח הבריאות של סיירוס ועל כך שהבטיח שישלם עבור הניתוח".
רוז, הדורשת מזונות מסיירוס, ממשיכה ומאשימה אותו בניסיון מכוון לחבל בקריירה שלה כנקמה. "מדובר בהצטברות של התעללות מילולית, רגשית ופסיכולוגית בשילוב עם העובדה שהייתה לו יד ישירה בהגבלת הגישה של אשתו להכנסה ולהזדמנויות עתידיות. פייר רוז פיתחה מצוקה רגשית קשה ממעשיו של הבעל", כך נכתב בתלונה. "האישה נאלצה לפנות לטיפול פסיכולוגי ולקבוע טיפולי חירום".
עורכי הדין של סיירוס הכחישו את הטענות ומסרו בתגובה ל"דיילי מייל": "אנו מצטערים על כך שגברת פייר רוז בחרה להתדיין בעיתונות על נישואים אלה, שנמשכו שבעה חודשים. הטענות שהיא מציינת בתשובה ובתלונה הנגדית מבלבלות וחשודות, במיוחד מכיוון שהיא התחננה בפני מר סיירוס שיסלח לה וייקח אותה בחזרה יומיים בלבד לאחר שהגיש את דרישתו לפירוק הנישואים".
מטעמו של סיירוס נמסר עוד כי "כשמר סיירוס חזר לביתו, יומיים לאחר שפייר רוז נדרשה על פי צו בית משפט לפנות את הבית, הוא גילה פתק בכתב ידה שבו הצהירה על אהבתה ועל הרצון לחזור אליו. אם מר סיירוס באמת היה אשם בהאשמות של פייר רוז, יש לתהות מדוע היא תרצה לחזור לגור איתו. מעבר לכך - היא התחננה שייתן לה הזדמנות להסביר לו הכול".
וזה לא נגמר בזה: לפני שבוע האשים סיירוס את רוז בחיובים חורגים בכרטיס האשראי שלו, שנעשו לאחר שהגיש את הבקשה לגירושים. במסמכים שהגיש לבית המשפט והגיעו לידי האתר TMZ טען סיירוס כי רוז ביצעה 37 חיובים לא מורשים בכרטיס האמריקן אקספרס שלו בסכום של 96,986 אלף דולר בין ה-23 במאי ל-7 ביוני.
רוז כמובן מיהרה להכחיש את ההאשמות וטענה כי תמיד הייתה לה גישה לכרטיס האשראי שלו. עוד הוסיפה כי מעולם לא ניתנה לה מגבלה לגבי מה שהיא יכולה לרכוש. אתר TMZ הוסיף שרוז טענה כי "יש לאפשר לה גישה מלאה לכספו של סיירוס לטובת הוצאותיה האישיות והביתיות ועבור שכר עורך דין".
3 צפייה בגלריה
בילי ריי סיירוס פייר רוז
בילי ריי סיירוס פייר רוז
אנחנו לא עומדים בטרלול הזה!
(צילום: אינסטגרם)
וזה ממשיך להסתבך: מקורב לזוג סיפר ל-Us Weekly שסיירוס האשים את רוז בבגידה לפני שהגיש בקשה לגירושים. "הם תמיד רבו והיחסים היו אינטנסיביים ורעילים לפעמים. בילי האשים את פייר רוז בבגידה וזה היה הקש האחרון עבורו". לדבריו, "בנותיו מיילי ונואה וכך גם בניו מעולם לא הבינו את מערכת היחסים של השניים ומדוע בילי בחר להתחתן בפתאומיות. אף אחד לא היה מרוצה מהנישואים האלה".
מקור אחר סיפר שמיילי סיירוס, שכידוע לא בשיא התקשורת עם אביה ואפילו לא טרחה להודות לו לאחר הזכייה שלה בגראמי, אומרת כי היא "מקווה שהגירושים האלה יעניקו קצת שקט למשפחה והיא חושבת שזה הצעד הנכון ביותר עבורו".
3 צפייה בגלריה
בילי ריי סיירוס מיילי סיירוס
בילי ריי סיירוס מיילי סיירוס
בילי ריי סיירוס מיילי סיירוס
(צילום: Shirlaine Forrest/WireImage)