6 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר
אשטון קוצ'ר
כוכב השער. אשטון קוצ'ר
(צילום: Gettyimages)
שלוש שנים וחצי לאחר שיצא לאור ספר הזיכרונות של דמי מור, בו היא סיפרה על נישואיה לשחקן אשטון קוצ'ר (44) שכללו שלישיות ובגידה, וכעת הגיע תורו של קוצ'ר להגיב לדבריה. בריאיון לכתבת השער של מגזין Esquire שיתף כי לא היה מרוצה מהחלטתה של גרושתו לחשוף את הבעיות הזוגיות שלהם, למרות שמקורב לשחקן סיפר באותה התקופה כי "הוא ידע שזה עתיד לקרות".
"הייתי עצבני בטירוף. סוף-סוף הגעתי לנקודה בה התקשורת הניחה לי, לאשתי ולילדים ואז למחרת - צלמי הפפראצי חיכו בבית הספר של הילדים", אמר. קוצ'ר כמעט המשיך את המשפט אך לבסוף החליט לעצור וסיכם בכך שהוא לא רוצה לפתוח שום דבר מהנושא הזה.
במהלך הריאיון נזכר קוצ'ר איך חייו השתנו ברגע שמערכת היחסים שלו ושל מור, המבוגרת ממנו ב-15 שנים, נחשפה, אי שם בשנת 2003. השחקן, שהיה אז בן 26, ברגע אחד הפך להיות האב החורג של שלוש בנותיה של מור - רומר, סקאוט וטלולה. "הייתי בן 26 ונשאתי באחריות על ילדים בני 8, 10 ו-12. ככה כנראה הורים צעירים חוו את שנות העשרים שלהם". השחקן הוסיף ודיבר על ההפלה שעברה מור כשהייתה בחודש השישי להריונה. "לאבד ילד שאתה חושב שיהיה לך זה ממש כואב. אני אוהב ילדים. לא הייתי מתחתן עם אישה שיש לה שלושה ילדים אם לא הייתי אוהב ילדים. הרעיון ללדת עוד ילד היה מדהים. מכל סיבה שהיא, הייתי צריך לעבור את החוויה הזו".
6 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר דמי מור
אשטון קוצ'ר דמי מור
ברגע הפך לאבא חורג. דמי מור וקוצ'ר
(צילום: Gettyimages)
לפני שנמשיך נזכיר כי קוצ'ר ומור החלו לצאת בתחילת שנות ה-2000 ומיסדו את הקשר בשנת 2005. בנובמבר 2011 ובצל השמועות על בגידה, מור הודיעה על הפרידה ושנה לאחר מכן היה זה קוצ'ר שהגיש את מסמכי הגירושים, שנכנסו לתוקף סופי בשנת 2013. בריאיון סיפר השחקן על תחושת הכישלון שהציפה אותו לאחר אובדן הילד והפרידה. "שום דבר לא גורם לך להרגיש כמו כישלון יותר מגירושים. נכשלת בנישואים".
בספרה Inside Out: A Memoir שיתפה מור כי ב-2010 היא גילתה דרך הצהובונים שקוצ'ר בילה לילה עם אישה אחרת בזמן שהייתה מחוץ לעיר, בצילומי סרט. כשהתעמתה איתו לגבי העניין, הוא הודה בכך, אבל טען שהבגידה הייתה לגיטימית, כי העובדה שעשו שלישייה ערערה את הגבולות והצדיקה את מה שעשה.
6 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר דמי מור
אשטון קוצ'ר דמי מור
עצבני על הספר
(צילום: Gettyimages)
שלוש שנים לאחר הגירושים נישא קוצ'ר לשחקנית מילה קוניס, ששיחקה לצידו בקומדיה "מופע שנות ה-70". בריאיון סיפר כי מה שגרם לו להאיץ את היחסים עם קוניס הייתה העובדה שהוא תמיד העריץ אותה. "הכישרונות שלה, הכישורים שלה. ידעתי שהיא לא צריכה אותי והיא ידעה שאני לא צריך אותה. כבר הכרנו את כל הלכלוך אחד על השנייה. אשתי הרבה יותר מגניבה ממני". על זה אנחנו בטח לא נתווכח.
6 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר מילה קוניס
אשטון קוצ'ר מילה קוניס
יותר מגניבה ממנו. מילה קוניס וקוצ'ר
(צילום: Gettyimages)
ביוני 2020 נעצר השחקן דני מסטרסון, שגילם את דמותו של הייד בקומדיה "מופע שנות ה-70" לצידם של קוצ'ר וקוניס, באשמת אונס שלוש נשים בין השנים 2001 ל-2003. כעת ולראשונה מאז ההאשמות התייחס קוצ'ר לפרשה. "צר לי בכל ליבי עבור כל מי שחשה שהיא נפגעה בכל דרך שהיא. הייתי רוצה שהוא יימצא חף מפשע מהאישומים שהוגשו נגדו". קוצ'ר, שסיפר לא פעם כי מסטרסון היה המנטור שלו בשנותיו הראשונות בהוליווד, הוסיף כי זה לא כל כך פשוט להתייחס לנושא. "בסופו של דבר אני לא יכול לדבר. אני לא השופט, לא חבר המושבעים, לא התובע, לא הקורבן ולא הנאשם. ולכן, במקרה הזה, אין לי מקום להגיב. אני פשוט לא יודע".
כאמור, בקיץ 2020 הודיעה התובעת הכללית של לוס אנג'לס כי מסטרסון נאשם באונס שלוש נשים בין השנים 2001 ל-2003. השחקן נעצר ושוחרר באותו היום בערבות בסך 3.3 מיליון דולר, כשבמידה ויורשע, הוא עשוי לקבל עונש מאסר מקסימלי - עד 45 שנה בכלא. באוקטובר 2022 נפתח המשפט עם העדה הראשונה, שפרצה בבכי בזמן עדותה. "התעוררתי במיטה של מסטרסון כשהוא מעליי וחודר לתוכי". עוד היא טענה כי ניסתה להדוף אותו באמצעות כרית אך השחקן תפס את ידה בידו האחת, ואת גרונה בשנייה. "לא יכולתי לנשום", היא אמרה והחלה לבכות, "הוא לחץ ממש בכוח, חשבתי שאני עומדת למות". בחודש נובמבר האחרון הודיע חבר המושבעים כי הוא נמצא במבוי סתום והכריז על פסילת משפט - שיחייב הרכב חדש לחבר המושבעים. בחודש מרץ הקרוב צפוי להיפתח המשפט מחדש.
6 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר דני מסטרסון
אשטון קוצ'ר דני מסטרסון
אשטון קוצ'ר ודני מסטרסון
(צילום: Gettyimages)
בחודש אוגוסט האחרון חשף השחקן כי הוא סובל ממחלה אוטואימונית. בפרק של תוכנית המציאות "במרחבי הטבע עם בר גרילס: האתגר" דיבר על מחלה אוטואימונית ממנה הוא סובל והותירה אותו ללא יכולת לראות, לשמוע או ללכת. "לפני כשנתיים היה לי סוג מוזר וסופר נדיר של דלקת כלי הדם – מה שגרם לי לאבד את הראייה, את השמיעה ואת שיווי המשקל שלי", סיפר קוצ'ר. "לקח לי בערך כשנה לחזור לעצמי".
כעת בריאיון חשף השחקן כי דבריו שודרו ללא רשותו מאחר שהייתה זו שיחה פרטית ולא לציטוט והוסיף כי ביקש שלא לחשוף זאת בתוכנית, אך זה שודר בכל זאת. "אמרתי לעצמי 'טוב, בסדר. אולי זה היה צריך לצאת. אולי מישהו יראה את זה ויחשוב שזה מועיל לו לדעת את זה. קיוויתי שזה יעזור".
קוצ'ר, שמנסה להימנע מלדבר על מצבו הבריאותי, סיפר כי הכל התחיל בשנת 2019, אז התעורר בבוקר עם מיגרנה איומה וכאבי ראש שנמשכו קרוב לשבועיים. השחקן נזכר שקוניס ייעצה לו לפנות לרופא ונזכר כי היא אמרה לו שמשהו לא בסדר. קוצ'ר פנה לרופא ובזמן שהמתין לאבחנה החל לסבול מבעיות ראיה ושמיעה ולבסוף החל לסבול מוורטיגו. כעבור תקופה אובחנה לו מחלה אוטואימונית נדירה התוקפת את כלי הדם ויוצרת שורה של בעיות. לאחר שנה של טיפולים, מנוחה ואימונים גופניים קוצ'ר חזר לעצמו וסיפר כי לאחרונה יצא לסקי, טיפס על הר ורץ מרתון. "פאקינג רצתי מרתון. רציתי לבדוק את החוזק שלי".
6 צפייה בגלריה
אשטון קוצ'ר
אשטון קוצ'ר
החלים והתחזק
(צילום: Gettyimages)