8 צפייה בגלריה
ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
פחות פסטיבל, יותר סקנדל. ברוקלין בקהאם וניקולה פלץ
(צילום: אינסטגרם)
חתונת פאר או חתונת בלהות? כמעט שנה חלפה מאז שברוקלין בקהאם וניקולה פלץ התחתנו באירוע מפואר שעלותו הוערכה ביותר מ-3.5 מיליון דולר. כסף קטן עבור ההורים של שני הצדדים, אבל כעת נראה שיש כאלו שהולכים לשלם על החתונה הזו הרבה יותר ביוקר.
אביה של פלץ, איש העסקים המיליארדר נלסון פלץ, תבע לאחרונה את מארגנות החתונה ניקול בראגין ואריאנה גריג'לאבה בטענה שלא עשו את עבודתן כראוי ושבגללן החתונה הפכה לבלאגן גדול. במסמכי התביעה – אשר כוללים 188 עמודים, הוא מספר שנאלץ לפטר את השתיים שלושה ימים בלבד לפני האירוע, שנערך באפריל אשתקד באחוזת 76 מיליון הדולר שלו שבפאלם בית פלורידה וכללה 500 אורחים, ביניהם חברות הספייס גירלז, אווה לונגוריה וגורדון רמזי.
הן לעומת זאת, הגישו תביעה נגדית בה הן טוענות שהתנהג אליהן בבריונות, שהפר את ההסכם עימן ושהתערב שוב ושוב בעבודתן. בנוסף הן תובעות את ניקולה עצמה, את אמה קלאודיה ואת מעצבת החתונה רישי פאטל ודורשות פיצויים בסכום של לפחות 41 אלף פאונד בנוסף להחזרי עלויות – סכום שלפי הדיווחים עשוי להגיע לכמה מאות מיליוני פאונד.
בראגין וגריג'לאבה, אשר עובדות בתחום כבר יותר מ-17 שנה, מספרות ששירותיהן נשכרו כחודש וחצי בלבד לפני מועד החתונה – בפברואר 2022, לאחר שמארגן החתונה הקודם שעבד על האירוע במשך שנה - התפטר בטענה שלוח הזמנים שלו "עמוס מדי" .
לטענתן, הן סיכמו עם אביה של פלץ על שכר של 264 אלף פאונד – חצי ממנו התקבל מראש בתור מקדמה. כשהחלו את העבודה, הבינו שהכניסו את עצמן לתסבוכת לא פשוטה.
8 צפייה בגלריה
ברוקלין בקהאם ניקולה פלץ
ברוקלין בקהאם ניקולה פלץ
מארגן החתונה המקורי התפטר, אחרי שנה של עבודה
(צילום: GettyImages)

רשימות מוזמנים מבולגנות והמבורגר "ניקולה" בחסה

נושא אחד חשוב שהתגלה כבעייתי במיוחד היה רשימת המוזמנים, שכללה כמה גרסאות לא ברורות עם כמויות אורחים ושמות שהשתנו מרשימה לרשימה. כשניסו לברר את העניין עם ניקולה היא סימסה להן בזעם, באותיות גדולות ועם שגיאות כתיב: "זה לא מה שביקשתי. רציתי את רשימת המוזמנים. רשימת. המוזמנים. לא אלו שאישרו הגעה? אתן יכולות לשלוח לי אותה". לאחר מכן כתבה: "אני לא רוצה שזה יהיה מסובך כל כך, אתן יכולות לשלוח לי את זה בבקשה?" ו-"אני חוזרת על עצמי הרבה. אני לא רוצה אפליקציה או מסמך גוגל, פשוט תשלחו לי את זה בהודעה או במייל. פשוט, כמו פעם. ככה אני ואמא שלי מעדיפות את זה".
בשלב מסוים ברוקלין הגיב: "איזה בלאגן" וניקולה השיבה לו: "OMG, זה כמו זירת רצח". לפי המארגנות, היה אתר מיוחד שבו היה אפשר לראות את הרשימה, אך ניקולה סירבה להיכנס אליו.
לאחר שנשלחה אליה הרשימה שביקשה, היא כתבה להן בזעם שיש בה טעויות: "לואיס המילטון (נהג מירוצים) לא אישר הגעה, אז תסבירו לי למה השם שלו מופיע כאן בבקשה. דיברנו איתו והוא לא יוכל להגיע, אז תסבירו לי למה רשום שהוא אישר הגעה. נמאס לי למצוא טעויות כל הזמן, מתי אקבל תשובה ברורה?". עוד היא שואלת: "מייגן קיבלה הזמנה?" אך לא מפרטת באיזה מייגן מדובר.
8 צפייה בגלריה
ניקולה פלץ
ניקולה פלץ
סימסה להן בזעם, באותיות גדולות ועם שגיאות כתיב
(צילום: Gettyimages)
עוד מספרות השתיים שניקולה שלחה להן תמונה של אולם אורחים בתאורה וצבעים ורודים וכתבה: "מי אחראית שכך תיראה בדיוק המסיבה שאחרי החתונה? התאורה הזו במקום כדור הדיסקו ושילוב של צבעי ורוד בייבי, אפרסק ומשמש". עוד היא ביקשה שבמסיבה יהיו "מסדרון מים ורחבת ריקודים תואמת מלאה במים"
ואם תהיתם איזה אוכל הוגש באירוע, אז הנה אחד הדיונים שנערכו בנושא: לפי המסמכים, ברוקלין מיעט להגיב בקבוצה בה נערכו השיחות אך נושא האוכל גרם לו להתערב, לאחר שראה שהתפריט כולל מנת המבורגר בשם "תאכלו את זה כמו בקהאם" – משחק מילים על הסרט "שחקי אותה כמו בקהאם".
ניקולה פחות אהבה את ההצעה: "השמות האלו מביכים" כתבה והוסיפה אימוג'י מקיא. ברוקלין חובב הבישול הציע: "אנחנו צריכים לעשות המבורגר 'ברוקלין' שיהיה רגיל או דאבל, והמבורגר 'ניקולה' בחסה במקום לחמניה, עבור הבנות". כשגריג'בלה כתבה לו שיכול להיות והמבורגר בודד בחסה לא ייראה טוב על השולחן, הוא השיב: "אה, שיט חחחח".
8 צפייה בגלריה
רק נושא האוכל גרם לו להתערב
רק נושא האוכל גרם לו להתערב
רק נושא האוכל גרם לו להתערב
(צילום: אינסטגרם)

ניקולה דרשה שעובדים יפוטרו: "אני שונאת אותם"

בין הודעות הטקסט ששלחה פלץ בקבוצה, יש כאלו שבהן היא דורשת לפטר כמה מהעובדים שעבדו על האירוע מראשיתו: "אני שונאת אותם, אפשר לפטר אותם כבר?", היא שואלת. על אחד מהם אומרת שהוא "איטי" ומוסיפה: "הוא לא עובד בסופי שבוע ולא אחרי שהשמש שוקעת. האמת שהוא די גרוע".
המארגנות מספרות שכשנכנסו לתמונה, הבינו שסידורי הנסיעות לא נעשו עדיין, כמו גם סידורי הפרחים והעוגה. הכלה סירבה לשוחח עמן בטענה שהיא "עסוקה מדי", ולאחר שהשתיים קנו את הפרחים, ניקולה בישרה להן בהודעת סמס: "הם צריכים להיות לבנים יותר. לא ראיתי בתמונות שהצבעים של הוורדים קרמיים כל כך".
בנוסף היא בישרה להן שהקוסם המפורסם דייויד בליין יופיע בחינם באירוע "בגלל שהוא חבר שלי", אבל לא הייתה מרוצה מהלהקה שהייתה אמורה להופיע ולכן מנהל הלהקה נאלץ לשנות את הרכב הזמרים לפי העדפותיה – שכללו גם בקשה שהם ילבשו חליפות טוקסידו פשוטות ושיבצו שירי היפ-הופ מתחילת שנות ה-2000.
8 צפייה בגלריה
ניקולה פלץ
ניקולה פלץ
על החלק האומנותי: קוסם שעבד בחינם ולהקה ששרה שירים נוסטלגיים
(צילום: Gettyimages)

100 אלף דולר על איפור ושיער

גם הוצאות הביוטי של הכלה יצאו משליטה – וגררו תוספת לא צפויה של 100 אלף דולר נוספים ששימשו להוצאות הצוות שטיפול בשיער ובאיפור שלה. בראגין טוענת שאביה של פלץ לא ידע על ההוצאה הזו מכיוון שאשתו התחננה בפניהן שישמרו על כך בסוד אחרת "הוא יכעס מאוד".
השתיים מספרות שנאלצו לעבוד 17 שעות מדי יום על מנת לטפל בכל הבקשות והדרישות ושלא היה להן מושג שבני המשפחה לא מרוצים מעבודתן. יותר מכך, יום אחד בלבד לפני שפוטרו סימסה להן ניקולה: "אתן עושות עבודה מעולה!". לאחר שאמה שלחה להן את הודעת הפיטורים, הן ביקשו לדעת מה הסיבה, על כך הגיבה להן האם: "אני לא מעוניינת להמשיך לשוחח איתכן, ברור שזה לא יעבוד. האנשים שלי יתקשרו אליכן. אני לא אוהבת לעשות שיחות מהסוג הזה".
8 צפייה בגלריה
סימסה למארגנות: "אתן עושות עבודה מעולה". יום לאחר מכן הן פוטרו
סימסה למארגנות: "אתן עושות עבודה מעולה". יום לאחר מכן הן פוטרו
סימסה למארגנות: "אתן עושות עבודה מעולה". יום לאחר מכן הן פוטרו
(צילום: Gettyimages)

ובסוף כולם מפחדים מויקטוריה בקהאם

במסמכי בית המשפט נטען בין היתר שאביה של ניקולה היה מיואש מההתנהלות מאחורי הקלעים ורצה לבטל את החתונה - אותה כינה "מופע מחורבן". אשתו נאלצה להתחנן בפניו שייתן לאירוע להיערך כמתוכנן, אחרת "הקריירה של ניקולה תיהרס".
ואם היה נראה שהוריה של פלץ איבדו כל רסן, הייתה בכל זאת מישהי אחת שהטילה עליהם אימה: אם החתן ויקטוריה בקהאם. המארגנות מספרות שבני הזוג פלץ מאוד חששו ממנה ומהדרך שבה תגיב אם תגלה על הבעיות והטעויות: "קלאודיה וניקולה התעקשו שלויקטוריה בקהאם אסור לגלות על אף טעות שנעשתה בכל הנוגע לתכנון החתונה של בנה, ועל כל תקלה הקשורה לרשימת האורחים".
לעומת כל המעורבים, מי שיוצא ללא פגע מהתביעה הוא החתן: השתיים מספרות שהיה "ג'נטלמן מושלם" ושדאג להודות להן ולהביע הערכה על עבודתן.
8 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם ברוקלין בקהאם דיוויד בקהאם
ויקטוריה בקהאם ברוקלין בקהאם דיוויד בקהאם
מויקטוריה פוחדים, את ברוקלין אוהבים ומדייויד לא שומעים
(צילום: Gettyimages)
מקורב לשתיים סיפר ל-Daily Mail: "מהות התביעה היא עולם על העשירים כקורח. המארגנות נכנסו לסיטואציה לא פשוטה – שישה שבועות בלבד לפני מועד החתונה, שעמדה לקבל סיקור ותשומת לב עולמית. הן הקדישו את כל כולן לעבודה אבל כל דבר שעשו לא היה מספיק. זה מראה איך הצד השני חי את חייו, וזו לא תמונה יפה".
דוברו של ניקולס פלץ מסר ל-Daily Mail שטענותיהן של השתיים "מלאות באי דיוקים ושאין להן כל בסיס".
גם מארגן החתונה שקדם להן והתפטר, פרסטון ביילי, הגיב לאתר Page Six והבהיר שלמרות שניתן לחשוב שעזב ברוח רעה - ההפך הוא הנכון: "נתקלתי בהרבה עומס ולא הצלחתי לספק את איכות העבודה אליה אני רגיל. אין לי שום דבר רע להגיד על ניקולה ועל הוריה, יש בינינו יחסים טובים. הם אנשים נהדרים וחשובים לי מאוד".
8 צפייה בגלריה
ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
העיקר שאתם מאושרים!
(צילום: Gettyimages)