3 צפייה בגלריה
שר אלייג'ה
שר אלייג'ה
עבודה של אמא לעולם לא נגמרת. שר ואלייז'ה
(צילום: Vince Bucci/Gettyimages)
פרס אם השנה? הזמרת שר שכרה ארבעה גברים זרים כדי לחטוף את בנה אלייז'ה בלו אלמן (47) בזמן ששהה במלון בניו יורק, כך חשף אמש (ג') אתר "דיילי מייל". על פי הדיווחים, ה"חטיפה" התבצעה ביום נישואיו של אלמן, שבילה במלון יחד עם אשתו מריאנג'לה קינג, איתה ניסה להתפייס.
מסמכים שהגיעו לאתר חשפו כי קינג, הכלה, הצהירה לבית המשפט בלוס אנג'לס שדן בגירושים שלה ושל אלמן כי הכוכבת הייתה מודאגת מבריאותו של בנה. בחצי השנה האחרונה אלמן מתגורר במלון שאטו מרמונט המפורסם בעיר, שם צולם מתפרע ממש לאחרונה. כעת נודע כי הוא נמצא במכון גמילה בפסדינה, לאחר שהתמוטט על המדרכה המובילה לכניסה למלון. "בהתחלה הוא היה נראה כאילו הוא מת - אבל הוא למעשה רק התעלף. צוות המלון הרים אותו והכניס אותו פנימה", סיפור עובר אורח שהיה במקום.
בהצהרה שנתנה לבית המשפט סיפרה קינג בת ה-36 על השתלשלות האירועים. "ב-30 בנובמבר 2022, בליל יום הנישואים שלנו, הגיעו ארבעה גברים לחדר שלנו במלון והוציאו את אלייז'ה בכוח מחדרנו", סיפרה. "אחד מאותם ארבעה גברים אמר לי שהם נשלחו על ידי אמא שלו. כרגע אינני מודעת לשלומו של בעלי או למקום הימצאו. אני מבינה את המאמצים של המשפחה שלו לוודא שהוא בסדר - ואני רוצה את הטוב ביותר עבור בעלי".
3 צפייה בגלריה
שר אלייג'ה
שר אלייג'ה
ושוב במכון גמילה
(צילום: Kevin Winter/Gettyimages)
זו לא הייתה הפעם הראשונה שאלמן התמוטט באזור המלון: על פי דיווחים, צוות המלון המודאג פנה לאימו בת ה-77 באופן קבוע בעקבות התנהגותו של בנה והניראות הנרקוטית שלו. "כמעט כל בוקר וכל אחר הצהריים ניתן היה לראות את אלייז'ה מול המלון, נשען על קיר או יושב על המדרכה ומעשן", סיפר מקור שהיה בסביבה. "הוא היה יוצא עם סיגריה שלמה והיה מתעלף עוד לפני שסיים אותה. זה תמיד נראה כאילו הוא 'על משהו'. הוא נראה מבולגן ומלוכלך ממש כמו הומלס שחי ברחוב".
שר כאמור לא נשארה אדישה למידע שהגיע אליה בכל הנוגע לבנה ובתחילת החודש שכרה מטפלת שתפקח עליו עין. "המטפלת הייתה יושבת בחוץ, באזור הכניסה של המלון ופשוט חיכתה לראות איפה הוא ומה הוא זומם", סיפר מקורב.
המצב החמיר משמעותית ב-14 בספטמבר, היום שבו שר "חטפה" את בנה. באותו היום צוות המלון מצא את אלמן שוכב על הרצפה עם הפנים כלפי מטה - גם הפעם כשהוא מעולף. צוות המלון הכניס אותו פנימה ויומיים לאחר מכן הגיעו שוטרים שליוו אותו החוצה מהמלון - משם הוא נלקח שוב לגמילה.
אלייז'ה הוא הצעיר מבין ילדיה של שר, ואביו הוא בעלה השני של הזמרת, גרג אלמן. השניים נישאו ביוני 1975, שלושה ימים בלבד לאחר שגירושיה מסוני נכנסו לתוקף. תשעה ימים לאחר הנישואים גילתה הזמרת כי בעלה הטרי מכור לסמים ולאלכוהול. השניים התגרשו בשנת 1979 ואלמן הלך לעולמו במאי 2017 בעקבות סיבוכים במחלת הסרטן ממנה סבל.
כאמור, התפוח לא נפל רחוק מהעץ - אם בכלל, ובראיונות עבר סיפר אלייז'ה, שהיה סולן להקת המטאל דדסי בשנות ה-2000, שהפעם הראשונה שלקח סמים הייתה כשהיה בן 11 ומאז ניהל מאבק ארוך וקשה בהתמכרות להרואין. "זה מה שעשיתי. זה מה שכולם עשו", סיפר בריאיון ל-Entertainment Tonight בשנת 2014. אלמן סיפר כי תחילה עישן רק מריחואנה, בהמשך שילב אקסטזי ואז עבר לסמים קשים יותר. "רק חיפשתי לברוח מכל הדברים שהיו בעברי - אז פניתי לסמים מהסוג הזה, הרואין ואופיאטים. ההרואין די הציל אותי, אם לא היה לי את זה אני לא יודע מה הייתי עושה. ידעתי שזה לא בסדר וידעתי שאני מאוד לא מרוצה בחיי באותו השלב", אמר.
מערכת היחסים בין שר לבנה, אותו שלחה לפנימיה כשהיה בן שמונה, הייתה שנויה במחלוקת לאורך השנים ומקורות יודע דבר מספרים כי היו שנים ארוכות בהן הזמרת לא דיברה עם בנה כלל. מקורב נוסף סיפר כי שר לא בירכה את בנה לרגל נישואיו ואף סירבה להכיר בכך ולא בירכה את הזוג הצעיר.
3 צפייה בגלריה
שר גרג אלמן
שר גרג אלמן
הכתובת הייתה על הקיר. שר וגרג אלמן
(צילום: Michael Ochs Archives/Gettyimages)