ובכן, זה סוף סוף נגמר: צ'נינג טייטום (44) וג'נה דוואן (43) התגרשו. אם המידע הזה נשמע לכם מאוד ישן ואתם בטוחים שכבר ידעתם את זה, אז יש לכך הסבר: השניים נפרדו לפני שש שנים אבל רק כעת הגירושים שלהם הפכו לרשמיים.
כפי שוודאי תוכלו לנחש, מה שגרם לעיכוב בהליכים היה כמובן כסף והרבה ממנו: לפי הדיווחים השניים היו שקועים במחלוקת ארוכה לגבי רווחיו של טייטום, שבמהלך שנות נישואיהם הפך לאחד הכוכבים הגדולים של הוליווד הודות לסרטי "מג'יק מייק" שבהם כיכב. דוואן טענה שהיא זכאית לחלק מהרווחים מכיוון שעזרה לממן את הפרויקט כשהיה בחיתוליו, בעוד שהוא האשים אותה שהיא מנסה לגרור את הליך הגירושים כדי להתיש אותו: "טייטום הציע אינספור הצעות פשרה, הגיע לכמה וכמה פגישות גישור, עורכי דינו הכינו טיוטות הסכמים והוא ניסה לפתור איתה את הבעיה באופן ישיר", נמסר מטעמו.
בני הזוג השקיעו בסרט הראשון שבעה מיליון דולר מכספם, וזכו לרווח נאה בחזרה: הסרט גרף 167 מיליון דולר ברחבי העולם והניב שני סרטי המשך (שהצליחו פחות).
2 צפייה בגלריה
נגמר הכאב ראש. צ'נינג טייטום וג'נה דוואן
נגמר הכאב ראש. צ'נינג טייטום וג'נה דוואן
נגמר הכאב ראש. צ'נינג טייטום וג'נה דוואן
(צילום: Gettyimages)
לא ברור מה ההסכם הכלכלי שאליו הגיעו השניים, אך אתר Page Six מדווח ששניהם וויתרו על זכותם לדמי מזונות מהאחר. לשניים יש בת משותפת: אוורלי (11), ולפי המסמכים המשפטיים שבידי האתר נראה שהם הסכימו שבמידה ויהיו להם מחלוקות או ערעורים לגבי אופן הטיפול בה, הם יפנו באופן פרטי לשופט שיגשר ביניהם.
ההסכם שאליו הגיעו חוסך מהם את הצורך להתייצב בפני שופט במשפט הגירושים שהיה אמור להיערך בחודש דצמבר הקרוב.
השניים הכירו בשנת 2006 על סט צילומי סרטם המשותף "סטפ אפ". הם התארסו כשנתיים לאחר מכן ובשנת 2009 התחתנו. כאמור, הם נפרדו בשנת 2018 אחרי תשע שנות נישואים ולמרות שלא התגרשו רשמית – בשנת 2019 בית המשפט הכריז עליהם כרווקים באופן חוקי.
מבחינה רומנטית, שניהם המשיכו הלאה: טייטום מאורס לזואי קרביץ, איתה החל לצאת בשנת 2021. הוא גם מככב בימים אלו ב"צאי מזה", סרטה הראשון כבמאית.
דוואן מצידה מאורסת לשחקן סטיב קאזי ויש להם שני ילדים: קאלום (4) ורייאנון (3 חודשים).
2 צפייה בגלריה
מט גאלה 2021
מט גאלה 2021
עם הנוכחית. טייטום וזואי קרביץ
(צילום: Backgrid)