לזמרת אל קינג (35), בתו של השחקן רוב שניידר (60), יש חשבון פתוח עם אביה השחקן – והיא סוגרת אותו באופן פומבי.
קינג, ששמה המקורי הוא טאנר אל שניידר, התארחה בפודקאסט Dumb Blonde וסיפרה על מערכת היחסים הרעועה שלה עם שניידר: "אני עוברת ארבע או חמש שנים בלי לדבר עם אבא שלי", היא אומרת בקטע ששוחרר לרשתות החברתיות. "הוא שכח כל אחד מימי ההולדת שלי".
קינג, שהופיעה בסרטו של שניידר "הג'יגולו מת מצחוק" (1999) אומרת שהפעמים היחידות שהייתה מבלה עם אביה היו כשהגיעה לסט הצילומים של סרטיו. סיפור מטריד במיוחד שקינג נזכרת בו התרחש בילדותה, אז לדבריה הייתה "ילדה מאוד מאוד כבדה". היא נזכרת: "אבא שלי שלח אותי למחנה של שמנים, ונכנסתי לצרות כי נקעתי את הרגל ולא ירדתי במשקל". אמרה. "זה היה מאוד רעיל ומאוד טיפשי".
4 צפייה בגלריה
רוב שניידר
רוב שניידר
"לא איש נחמד". רוב שניידר
(צילום: Andy Kropa/Invision/AP)
ויש עוד תלונות - היא מספרת שנאלצה להסתיר את קעקועיה הרבים: "אבא שלי מתנגד לקעקועים ולכול צורה של הבעה עצמית", היא אומרת.
קינג אומרת שלאורך השנים ניסתה ליישר את ההדורים עם אביה, אך ללא הצלחה: "ניסיתי לכתוב לו מכתבים, ניסיתי לדבר איתו בעדינות, ניסיתי לצעוק. ואז הוא היה אומר לי, 'את רואה, את צועקת'".
4 צפייה בגלריה
רוב שניידר אל קינג
רוב שניידר אל קינג
"ניסיתי לכתוב לו מכתבים, ניסיתי לדבר איתו בעדינות". רגע של אב ובת
(צילום: Michael Schwartz/WireImage GETTY IMAGES)
שניידר יצא לא פעם נגד קהילת הלהט"ב ולאחרונה התלונן על השתתפותן של מלכות דראג בטקס פתיחת אולימפיאדת פריז, וקינג אמרה בריאיון שהיא לא מסכימה עם דעותיו: "אני מתנגדת להרבה מהדברים שהוא אומר. אתה מדבר שטויות, מלכלך על דראג ומתנגד לזכויות להט"ב. לך לעזאזל".
4 צפייה בגלריה
אל קינג
אל קינג
"ילדה מאוד מאוד כבדה". אל קינג
(צילום: Sarah Morris/Getty Images for The Recording Academy)
היא אף הוסיפה שהיא לא מעוניינת ששמה יתקשר לשמו בשום צורה. "הוא פשוט לא איש נחמד. את יכולה לרצות שמישהו ישתנה, אבל אי אפשר לשלוט במעשיו ובדרך שבה אחרים מרגישים. אפשר רק לשלוט בדרך שבה את מגיבה ומה את עושה עם הרגשות שלך".
קינג גם סיפרה שאביה התקשר אליה ודרש ממנה להפסיק לדבר עליו עם התקשורת. כפי שאפשר להבין – היא לא נענתה לבקשתו.
למרות דבריה הקשים, רק בשנה שעברה קינג סיפרה שהיחסים שלה ושל שניידר השתפרו בשנים האחרונות: "יש לנו מערכת יחסים יפה ונפלאה, מערכת יחסים אוהבת עם גבולות נהדרים. אני אוהבת את אבי כל כך".
קינג היא בתו של שניידר מנישואיו לדוגמנית לשעבר לונדון קינג. השניים נישאו בשנת 1988, הביאו לעולם את קינג כשנה לאחר מכן והתגרשו בשנת 1990.
גם קינג לא חפה משערוריות – בתחילת השנה היא לקחה חלק בקונצרט מחווה לדולי פרטון ועלתה לבמה שיכורה, מה שהתבטא היטב בהופעתה. לאחר מכן סיפרה שהלכה לטיפול בעקבות אותו ערב והוסיפה: "אף אחד לא יודע מה עבר עליי מאחורי דלתיים סגורות".
4 צפייה בגלריה
רוב שניידר
רוב שניידר
שכח את ימי ההולדת של בתו
(צילום: AP Photo/Jose Juarez)