26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות
עקרות בית אמיתיות
עקרות בית אמיתיות
(צילום: Gettyimages)
כוכבי ריאליטי נולדים בין לילה, וחלקם גם נעלמים לתהומות הנשייה זמן לא רב אחר כך, אבל ברי ובנות המזל שיודעים למנף את הפרסום, הופכים לחלק מהמילייה הקבוע בביצה. גם בארץ ובמיוחד בהוליווד. נכון, זה לא שעכשיו נראה כוכב ריאליטי סוג ז' יושב לארוחת צהריים עם איי-ליסטר כמו בראד פיט או טום קרוז. ועדיין, מי שסיפק את הסחורה על המסך, ימשיך לחיות בזכות המעריצים, הרשתות החברתיות ועונות חדשות.
בסדרת כתבות חדשה נחשוף בפניכם את כוכבי הריאליטי הכי גדולים בהוליווד - שאתם פשוט עוד לא מכירים. חשבתם שליהיא גרינר מצחיקה? שג'קי אזולאי פרובוקטיבית? או שהמעריצים יעשו הכל בשביל טליה ושחף? אתם עוד לא ראיתם כלום.

כוכבת עקרות בית אמיתיות

בתור חובבי ריאליטי מושבעים, אין דבר שגורם לנו יותר אושר מאשר כשהפרנצ'ייז האהוב עלינו מתרחב. במקרה של "עקרות בית אמיתיות", העונה הראשונה עלתה באורנג' קאונטי בשנת 2006, והיום יש לה 11 גרסאות רק ברחבי ארצות הברית. לא כולן הצליחו, לא כל המשתתפות ראויות לאיזכור, אבל מי שכן סיפקה מספיק עניין - שלא לומר דרמה - הפכה לכוכבת ענקית עם עובר ושב מעורר קנאה, מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות והכרה בינלאומית. המלצת המדור: תפתחו בקבוק יין קר. סמכו עלינו, כוס אחת לא תספיק.

ליסה רינה: "הבריונית הגדולה ביותר בהוליווד"

26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות ליסה רינה
עקרות בית אמיתיות ליסה רינה
איך זזים עם השמלה הזו? ליסה רינה
(צילום: Gettyimages)
היא החלה את הקריירה ההוליוודית שלה בתור בילי ריד באופרת הסבון "ימי חיינו", וקיבלה עוד קצת הכרה בתור טיילור מקברייד בסדרת הטלוויזיה האייקונית "מלרוז פלייס". היא גם השתתפה ב"רוקדים עם כוכבים" והנחתה את תוכנית המהפך Merge של רשת לייף טיים, אבל שיא התהילה הגיע עם כניסתה לתוכנית "עקרות בית אמיתיות של בוורלי הילס", וזה הזמן להגיד יפה שלום לליסה רינה.
היא נולדה ביולי 1963 בקליפורניה ללואיס ופרנק רינה, את כניסתה לעולם הבידור עשתה כאמור בשלב די מוקדם של חייה אך החשיפה האמיתית החלה להגיע לאחר שהכירה את השחקן הארי המלין שהפך להיות בעלה. הוא היה אחד הכוכבים הגדולים של האייטיז כשכיכב בסדרה "פרקליטי אל.איי" והשניים נישאו במרץ 1997 והביאו לעולם שתי בנות - דלילה ואמיליה גריי. בשנת 2008 חתמו בני הזוג על הסכם ליצירת סדרת ריאליטי בכיכובם, המבוססת על חייהם. הסדרה, שקיבלה את השם "הארי אוהב את ליסה", עלתה לאוויר באוקטובר 2010 וכללה שישה פרקים. אבל כל זה היה רק הכנה לדבר האמיתי.
26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות ליסה רינה
עקרות בית אמיתיות ליסה רינה
הזוג הזה. הארי המלין ורינה
(צילום: Gettyimages)
בשנת 2014 הצטרפה רינה לצוות של "עקרות בית אמיתיות בוורלי הילס", וכיכבה שם החל מהעונה החמישית. עד מהרה, היא הפכה לאחת הדמויות האהובות ביותר על הצופים האדוקים של הריאליטי. "היא הפכה לדמות החביבה על הצופים בעיקר בגלל הגישה שלא לוקחת את עצמה ברצינות", נכתב עליה בביקורת שפורסמה ב"לוס אנג'לס טיימס". "היא צחקה על עצמה, כולל על השפתיים המשופצות שלה והתספורת שלה". אבל האהבה של הקהל לא החזיקה מעמד.
"אני חושבת שמפיקי התוכנית לא רצו שאקבל אמפתיה מהצופים", צייצה רינה בחשבון הטוויטר שלה מוקדם יותר השנה, והוסיפה כי מפיקי התוכנית בוחרים שלא להראות קטעים מסוימים כתוצאה מכך. כמובן שרינה יכולה להאשים את צוות ההפקה, וייתכן ויש אמת בדבריה, אך בסופו של דבר רינה הייתה מעורבת כמעט בכל ריב אפשרי – מה שמשך המון תשומת לב ולא מעט רייטינג.
"רק רציתי להיות מפורסמת ותכננתי לעשות כל מה שצריך כדי להגיע לזה", אמרה רינה בשנת 2019 בריאיון ל"טיימס", אך בחודש אוקטובר האחרון, במהלך הפאנל BravoCon שהוקדש כולו לתוכניות ללא תסריט, אמרה בטון עייף: "בעבר נהגתי לומר שלהיות באופרת סבון זה קשה יותר מלהיות עקרת בית אבל זה הרבה יותר קשה להיות עקרת בית כי זה אמיתי. הכל שם אמיתי ואלו אנשים שאיכפת לי מהם".
הפאנל המדובר נערך לכבוד סיומה של העונה ה-12 של תוכנית הריאליטי המצליחה, ומי שהייתה בעברה אחת הדמויות החביבות ביותר על הקהל הפכה לטריגר שגרם ליושבים לקרוא קריאות בוז ולאבד את הסבלנות.
26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות ליסה רינה
עקרות בית אמיתיות ליסה רינה
אישה שהיא כוכבת
(צילום: Gettyimages)
לאורך כל העונה שיתפה רינה פוסטים ביקורתיים על מפיקי התוכנית ואף האשימה אותם בכך שלא נתנו לה מספיק זמן לכאוב את מות אמה, שהלכה לעולמה בשנת 2021.
נקודת השיא (השלילית) של רינה הגיעה בסוף העונה, כשכוכבת הריאליטי החליטה לחשוף סודות שסיפרה לה קאתי הילטון, משתתפת אורחת בתוכנית, בטענה שאם לא תפרוק את שעל ליבה היא תחלה בסרטן ותמות. "אני לא הולכת לקחת את זה איתי לקבר כי אני אחלה בסרטן. זה רע שדברים כאלה קורים ולא חושפים אותם. אני אחלה בסרטן ואמות כי זה כל כך שפל", אמרה רינה. לטענתה, הילטון אמרה לה שהיא "תוריד את הריאליטי מהאוויר ותהרוס את כולם".
זמן קצר לאחר דבריה יצאה הצהרה רשמית מהמכון האמריקני לחקר הסרטן שהבהיר כי ההערות של כוכבת הריאליטי לא מבוססות על מחקר. בנוסף האשים המכון את כוכבת הריאליטי בשימוש במחלת הסרטן כסחיטה רגשית. "את הבריונית הגדולה ביותר בהוליווד", הטיחה בה הילטון.
עצירה קומית קצרה: רינה אומנם נעלבה קשות מכך שהילטון כינתה אותה כבריונית הגדולה ביותר בהוליווד, אבל היא מצאה דרך משעשעת להתמודד עם זה. לכבוד חגיגות ההאלווין האחרונות הכינה כוכבת הריאליטי דלעת ענקית בדמותה והצמידה לה פתק עם הכיתוב "הבריונית הגדולה ביותר בהוליווד". "ניצחתי את ליל כל הקודשים", כתבה רינה בחשבון האינסטגרם שלה.
26 צפייה בגלריה
ליסה רינה
ליסה רינה
הומור עצמי
(צילום: אינסטגרם)
ובכל זאת, נראה שכוכבת הריאליטי בכל זאת מגדלת קצת מצפון: "אני פשוט בלגן, בלגן מטורף", אמרה רינה בריאיון לאנדי כהן, שענה לה שהיא אסון. "אני אסון. אסון כפול ומכופל. זה נכון. הייתי פשוט סיוט וזה כל מה שאני יכולה לומר לך. הייתי סיוט אחד גדול. אני מודה בזה ואני מנסה לתקן כמה שאני יכולה. אני לגמרי מודעת לזה". כהן מצידו העריך את כנותה של כוכבת הריאליטי, אבל המשיך בטון המחנך: "את גורמת לעצמך לכל כך הרבה צרות ומה שמצחיק זה שהכל בידיים שלך, זה בשליטתך". על פי הדיווחים, מעריצים אדוקים של התוכנית הגישו בקשות בכתב להפקה לפטר את רינה מהתוכנית.
נשואה להומוסקסואל? בעונה האחרונה נאלצה רינה להתמודד עם איום תמידי מצד הקולגה קים ריצ'ארדס, שמאיימת לחשוף פרט סנסציוני על בעלה, הארי המלין. השמועות מעבר לים החלו לחשוד כי מדובר ברומן שהמלין ניהל אך כמה פרקים לאחר מכן השמועות על הרומן הוחלפו בשמועות על כך שהוא הומוסקסואל. "הכעס העצום שיצא מרינה כתוצאה מהאיומים של קים מרמזת על כך שלקים יש משהו די גדול על בעלה", כתבה בלוגרית בשם כריסטין לו, הצופה באדיקות בריאליטי. "רגע אחרי שזה קרה, ליסה עלתה לשידור בתוכנית הרדיו של ג'ני מקארתי ודיברה על כך שהיא תלבש רצועת מין עבור הארי. ברור שהיא גאונה בכל הנוגע ליחסי ציבור והחוכמה הגדולה היא לצאת עם סקופ משלך לפני שמשהו יגיע לחדשות".
כריסטן הוסיפה: "הדרך שבה רינה התנהגה מעידה על כך שמה שיש לקים עלול להרוס את הקריירה של הארי - וסתם רומן עם אישה אחרת לא יכול להרוס קריירה, גם לא סתם לפגוע".
ולא רק עקרת בית: במשך השנים הפכה רינה לכוכבת ריאליטי המתחזקת את כל הרשתות החברתיות ההכרחיות על מנת להצדיק את הטראשיות, וזה כולל עמוד אינסטגרם פעיל עם 3.5 מיליון עוקבים וכמובן שגם עמוד טיקטוק עם למעלה מ-470 אלף עוקבים. כוכבת הריאליטי מקפידה להעלות סרטונים משעשעים של עצמה רוקדת ומפלרטטת עם המצלמה, והבונוס מגיע דווקא מצד אחד מחבריה הטובים, הסטייליסט בראד גורצקי, שאוהב לחקות את רינה - והוא עושה את זה לא פחות אייקוני ממנה.

קים ריצ'רדס: דיברה עם בן זוגה בזמן שירו בו

26 צפייה בגלריה
קים ריצ'רדס
קים ריצ'רדס
סיפור טרגי. קים ריצ'רדס
(צילום: Gettyimages)
אחרי שהכרנו לעומק את ליסה, זה רק הגיוני שנעבור לאויבות המושבעות שלה - קאתי הילטון, קים וקייל ריצ'רדס. אגב, לטובת מי שלא בעניינים נציין כי השלוש אחיות, מה שלא השאיר הרבה סיכוי לליסה מלכתחילה.
נתחיל עם קים ר'צרדס. כוכבת הריאליטי נולדה בשנת 1964 והקריירה שלה בתעשיית הבידור החלה בשלב מאוד מוקדם בחייה. כשהייתה בת חמישה חודשים נבחרה קים לככב בפרסומת בטלוויזיה עבור Firth Carpet. כשהייתה בת שבע הצטרפה לקאסט של Nanny and the Professor וגילמה את דמותה של פרודנס אוורט. בהמשך כיכבה ריצ'רדס במספר סרטי דיסני לייב אקשן, בהם No Deposit, No Return ו-Escape From Witch Mountain וסדרת ילדים בערוץ דיסני, אבל ההייפ האמיתי, כמובן, הגיע עם ליהוקה לתוכנית הריאליטי "עקרות בית אמיתיות", שלשמה התכנסנו כאן.
ב-1985 התחתנה ריצ'רדס עם מונטי ברינסון, יורש זכיינית בסופרמרקט שהפך מאוחר יותר לשחקן פוקר מקצועי. שנה לאחר נישואיהם הביאו לעולם את ברוק אשלי, בתם הבכורה. הזוגיות של השניים לא החזיקה מעמד והם נפרדו בשנת 1988. כמובן שריצ'רדס לא נשארה לבד יותר מדי זמן וכמה חודשים לאחר הגירושים נישאה בשנית, הפעם לגרג דייוויס, בנם של איל הנפט מרווין דיוויס ואשתו ברברה. בשנת 1990 הם הביאו לעולם את בתם וויטני ניקול דייוויס ושנה לאחר מכן הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בנם צ'אד אוסטין דייוויס. חודשים ספורים לאחר לידתו של צ'אד, קים וגרג התגרשו. על פי פרסומים ב-Reality Tea קים עדיין מקבלת מדי חודש 23 אלף דולר עבור מזונות.
26 צפייה בגלריה
קים ריצ'רדס
קים ריצ'רדס
עם מונטי, בעלה הראשון
(צילום: אינסטגרם)
והנה הגענו לשיא הדרמה: זמן קצר לאחר גירושיה מדייוויס החלה קים מערכת יחסים חדשה עם ג'ון ג'יי קולט, מוכר סחורות מקליפורניה. השניים יצאו מספר חודשים לפני שהחלו לדבר על נישואים. "היא אהבה אותו והוא אהב אותה וזה היה כמו אגדה. הם היו כל כך מאושרים"' סיפרה נינה סטורם, אחותו של קולט, למגזין People. אלא שהסוף היה טרגי. ב-28 באוקטובר 1991, בזמן שקולט היה במעדנייה בסן פרננדו ושוחח עם קים בטלפון, הוא נורה בראשו פעמיים על ידי רוצח שכיר - בעקבות תוכנית עסקית שהשתבשה. הרוצח קיבל 30 אלף דולר ונידון ל-30 שנות מאסר.
ריצ'רדס נאלצה לזהות את גופתו של ארוסה, חוויה שהייתה מצלקת במיוחד. "זה פשוט שבר אותה רגשית והיא לא הצליחה להתאושש מכך במשך תקופה ארוכה", סיפרה יאן קולט, אימו של הארוס שנרצח. "היא באמת אהבה את ג'ון, הם היו חיבור מדהים". בריאיון למגזין "סטאר" הוסיפה יאן כי קים מעולם לא התאוששה ממותו, ואמרה: "היא תמיד סחבה איתה המון כאב. מאוד דאגתי לקים, היא אדם טוב עם לב טוב. הרצח של ג'ון היה טרגי וקים המסכנה נאלצה לזהות את גופתו. זה היה סיוט עבורה".
שנה לאחר מותו של קולט החלה ריצ'רדס לצאת עם ג'ון ג'קסון, ספק חלקי מטוסים. השניים מעולם לא נישאו אך הביאו לעולם בת משותפת - קימברלי קולט ג'קסון. קים וג'ון נפרדו בשנת 1996. הזוגיות המתוקשרת הבאה של כוכבת הריאליטי הייתה בשנת 2012 עם איש העסקים ווין כץ. השניים השתתפו יחד בתוכנית Marriage Boot Camp אך גם הזוגיות הזו לא החזיקה מעמד והם נפרדו בשנת 2018.
26 צפייה בגלריה
קים ריצ'רדס
קים ריצ'רדס
אהבה עסקית? ווין כץ וריצ'רדס
(צילום: Gettyimages)
בשנת 2015 נתפסה ריצ'רדס נוהגת תחת השפעת אלכוהול בבוורלי הילס ולאחר "התערבות" שעשה לה ד"ר פיל, הודתה בכך שהיא מכורה לחומרים אסורים. קים מצידה לא אהבה את ההתערבות המצולמת והחזירה את המיקרופון לפיל, בזעם: "הנה המיקרופון שלך, סיימתי. אני עוזבת", אמרה והלכה. הוא מצידו פנה לילדיה, הכל בשידור חי כמובן, וייעץ להם לגשת לדבר עם אימם. ארבעת ילדיה הפצירו בקים לקבל טיפול מקצועי. "לא היית פיכחת", הטיח צ'אד באימו, שהודתה שזה נכון אך הסבירה כי לא שתתה כל יום. "אני גר איתך, אני לא אומר שאת שותה אבל את כן לוקחת כדורים. את עושה את זה מדי פעם ואת גם מעשנת חשיש".
בהמשך השיחה הודתה ריצ'רדס כי היא שתתה וודקה לפני הפעם בה נעצרה ובנוסף לקחה כדורי כאב ללא מרשם, שגרמו להתנהגות הלא יציבה שלה במהלך הריאליטי. "אני כועסת. תן לי להזכיר לך שזה לא הבלוג או העונה שהרגיזו אותי, זה היה הקשר עם אחותי. אני יודעת שפגעתי מאוד בכל העבודה הקשה שלי בשנים האחרונות, אני רק רוצה לעשות את הדבר הנכון, להיות הכי חזקה שאני יכולה. כשאני פיכחת אני יכולה להתמודד עם כל דבר".
ריצ'רדס הוסיפה וחשפה כי היו רגעים בהם חשבה לשים קץ לחייה, ולהתאבד. "אמרתי את זה. אני לא יודעת אם אי פעם באמת התכוונתי לכך, אני לא חושבת שאהיה מסוגלת לעזוב את הילדים שלי". בסופו של דבר השתכנעה קים לפנות לעזרה מקצועית וניגשה לבחון כמה מכוני גמילה.
"ההתמכרות של קים לאלכוהול וסמים ידועה כבר המון זמן", אישרו בני משפחתה של ריצ'רדס ל-Us Weekly. "זה ממש טוב שהיא סוף-סוף מקבלת עזרה, זה היה רק עניין של זמן מתי היא תיכנס לגמילה. כולנו שמחים שהיא פועלת בדרך הנכונה כדי להתמודד עם הבעיות שלה".
26 צפייה בגלריה
קים ריצ'רדס
קים ריצ'רדס
קים ושלוש בנותיה
(צילום: אינסטגרם)

קייל רצ'ארדס: מצטערת על הריאליטי לצד אחיותיה

26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות קייל ריצ'רדס
עקרות בית אמיתיות קייל ריצ'רדס
קייל ריצ'רדס
(צילום: Gettyimages)
מהאחות הגדולה לבית משפחת ריצ'רדס נעבור לאחות הצעירה יותר, קייל (53). בדיוק כמו אחותה, גם קייל החלה את קריירת המשחק שלה בגיל יחסית צעיר. כשהייתה בת 6 שיחקה לצידה של אחותה בגדולה בסדרה "בית קטן בערבה", בשנות ה-70 המתקדמות כיכבה במספר סרטי אימה בהם "נאכלו חיים" ו"ליל המסכות". בין השנים 2006-1988 השתתפה בסדרה המצליחה ER בתפקיד האחות דורי ובהמשך קיבלה מספר תפקידי אורח נוספים בסדרות "בוורלי הילס 90210" ו"עולמו המופלא של דיסני".
בשנת 1988, כשהייתה בת 18, נישאה קייל לגורייש אלג'ופרה בזמן שהייתה בהיריון ראשון. בתם הבכורה פארה נולדה כמה חודשים לאחר מכן, באוקטובר של אותה השנה. השניים נפרדו שנתיים לאחר מכן והתגרשו סופית בשנת 1992. בשנת 1994 הכירה את סוכן הנדל"ן מאוריציו אומנסקי, שמהר מאוד הפך להיות בעלה השני. השניים נישאו בינואר 1996 והביאו לעולם שלוש בנות: אלקסיה, סופיה ופורטיה.
26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות קייל ריצ'רדס
עקרות בית אמיתיות קייל ריצ'רדס
הדרמה רודפת אותה
(צילום: Gettyimages)
והנה הגענו לסיבה שלשמה התכנסנו כאן: קייל כיכבה לצד אחייניתה, כוכבת הריאליטי פריס הילטון, בתוכנית הריאליטי "החיים הפשוטים" וגם השתתפה בסרט "פריס הילטון מלכת הקולג'". בשנת 2010 הצטרפה לקאסט של "עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס" לצד אחותה ומאז הכל היסטוריה.
בחודש אוגוסט האחרון, שמועות בדבר רומן שניהל בעלה של קייל עם מעצבת האופנה דורית קמסלי - משתתפת נוספת ב"עקרות בית נואשות בוורלי הילס" - הציפו את אתרי הרכילות מעבר לים. את השמועה החליטה להפיץ היזמית דנה ווילקי, קולגה נוספת מתוכנית הריאליטי, ומפה זה רק הולך ומתלכלך. "משהו לא בסדר איתך? או שאת פשוט כל כך אומללה שאין לך משהו יותר טוב לעשות?", הטיחה קמסלי בווילקי, לאחר שהאחרונה פרסמה תמונה מעוצבת בפוטושופ בה רואים את קמסלי ובעלה של קייל צמודים אחד לשנייה. "את פשוט אחד האנשים הכי צמאים לרכילות שפגשתי אי פעם. קייל ומאוריציו הם חברים שלנו והילדים שלי קוראים להם דוד ודודה. את חושבת שזה בסדר שהילדים שלי יצטרכו לשמוע את השקר הנורא הזה? אם זו הדרך היחידה שלך להרוויח כסף אז בסדר, אבל לפחות תהיי הוגנת ותפסיקי לפרסם סיפורים שקריים במיוחד שאת יודעת שאין שום אמת מאחורי זה. זה עצוב, פתטי ובסוף זה יינשך אותך בישבן בחזרה".
קמסלי לא הייתה היחידה שניסתה להעמיד את ווילקי במקומה, עוקבים רבים של תוכנית הריאליטי התייצבו להגנתה של קייל והאשימו את ווילקי בחוסר כבוד. "שום דבר שיוצא לך מהפה לא אמין", כתב מעריץ אחד, ואחרת הוסיפה: "הפוסט שלך שקרי ופגע בכל כך הרבה ילדים. זה לא מצחיק". נכון לכתיבת שורות אלה, הרומן בין השניים נישאר בגדר שמועה לא מאומתת, אך איך נאמר זאת בעדינות - רומן פוטנציאלי לא מגיע לקרסוליים של שאר הדרמות בחייה של קייל.
26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות קייל ריצ'רדס
עקרות בית אמיתיות קייל ריצ'רדס
מכחישות את הרומן. דורית וקייל
(צילום: Gettyimages)
בעולם הריאליטי (ובעצם בכל מקום), לערבב משפחה ותהילה זה תמיד מתכון לאסון, ומי שחוותה זאת על בשרה היא ריצ'רדס: לאחר שהצטרפה לסט של "עקרות בית אמיתיות", אחיותיה קים וקאתי הצטרפו לקאסט וכיכבו לצידה. השלוש אמנם איחדו כוחות בריב מול ליסה רינה, אך מסתבר כי בינן לבין עצמן הן צ'ילבות לא קטנות.
26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות קייל ריצ'רדס
עקרות בית אמיתיות קייל ריצ'רדס
אחיות שהן אויבות. קים, קייל וקאתי
(צילום: Gettyimages)
"זה היה ממש רע בשבילי, סוחט רגשית", אמרה קייל בחודש אוקטובר האחרון על השתתפותן של קים וקאתי בריאליטי. "הרגעים הקשים ביותר היו בעונות 5 ו-12. אין צירופי מקרים שם, זה היה כואב". לטובת מי שלא עקב נציין כי השתתפותן של השלוש בתוכנית הריאליטי גרמה למשבר עצום ביחסיהן וכמובן שגם פגעה בשאר המשפחה והסלימה לריב משפחתי של ממש. כך זה קרה:
הרבה לפני שהקים סוכנות נדל"ן עצמאית, עבד מאוריציו, בעלה של קייל, לצידו של ריצ'רד הילטון - בעלה של קאתי. בשנת 2010 השניים הפרידו כוחות עסקיים לאחר שהאחרון לא הפך את מאוריציו לשותף בטענה כי הוא גנב לו סוכנים והשתמש בכל הידע שהעניק לו כדי לפגוע בעסקיו. קאתי מצידה, מעולם לא סלחה על כך לקייל ובאחד הפרקים הטיחה בה (בצרחות, חשוב להדגיש) כי היא "גנבה את הבית שלה". נזכיר שמדובר במשפחת הילטון, כן? כמו רשת בתי המלון.
26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות קייל ריצ'רדס
עקרות בית אמיתיות קייל ריצ'רדס
האשימה אותה בגניבה. קייל וקאתי
(צילום: Gettyimages)
פה קבור הכלב: אחרי שהתגברו, בערך, על עניין הנדל"ן, נאלצו האחיות להתמודד עם משבר חדש - הפעם באשמת הכלב של קים: בשנת 2014 הגיע הכלב של קים לביקור על הסט ונשך את אלקסיה, בתה של קייל, בידה. אלקסיה פונתה לבית החולים ונאלצה לעבור ניתוח בעקבות הנשיכה. קייל פרסמה תמונה של הנשיכה ברשתות החברתיות, דבר שפגע מאוד בקים, שסירבה להיפרד מהכלב למרות שלכאורה הבטיחה שתעשה זאת. זמן קצר לאחר מכן, הכלב המפורסם נשך את העוזרת של קים, שסירבה לעבור על כך בשתיקה ותבעה את האחיות.
חרם משפחתי: קאתי, שעדיין לא הצליחה לסלוח לקייל על הריב בין הבעלים, ביטלה את ההזמנה של אחותה לחתונה של בתה, ניקי הילטון לג'יימס רוטשילד בשנת 2015. השמועות טענו כי קייל הוזמנה רק בתנאי שתגיע ללא בעלה, אך בשיחה שצולמה בינה לבין כוכבת הריאליטי ליסה ונדרפאמפ אמרה קייל שעצוב לה שלא הוזמנה לחתונה של אחייניתה.
26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות קייל ריצ'רדס
עקרות בית אמיתיות קייל ריצ'רדס
לא הוזמנו לחתונה. קייל והבעל מאוריציו
(צילום: Gettyimages)
למרות הכל, בריאיון שהעניקה קייל ל-Page Six בחודש שעבר הדגישה כי היא אוהבת את האחיינים שלה וחשוב לה שהבנות שלה לא יגררו לתוך זה: "הבנות שלי מנסות להתרחק מכל הדרמה ולהתנהג בכבוד. הן מאוד אוהבות את הדודות שלהן והאחיינים והאחייניות שלי מאוד חשובים לי". ימים ספורים לאחר הריאיון התכנסו בנות הדודות לחגוג "בייבי שאוור" לבתה הבכורה של קים, ברוק, שנמצאת בהיריון שלישי. "כשבני דודים מתכנסים כדי לחגוג את הדור הבא", כתבה ניקי הילטון בעמוד האינסטגרם שלה לצד תמונה של כולן מחובקות.
26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות
עקרות בית אמיתיות
בלי האימהות. האחייניות לבית משפחת ריצ'רדס-הילטון
(צילום: אינסטגרם)

קאתי הילטון: כוכבת אורחת

26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות קאתי הילטון
עקרות בית אמיתיות קאתי הילטון
קאתי הילטון
(צילום: Gettyimages)
וכמה מילים על האחות הבכורה קאתי הילטון, שאומנם לא הייתה דמות קבועה בריאליטי "עקרות בית אמיתיות" אבל את הדרמה שלה היא בהחלט תרמה: קאתי נולדה בקליפורניה ללורנס ושרון אבאנזינו. כמה שנים לאחר שנולדה הוריה התגרשו ואמה התחתנה בשנית עם קנת ריצ'רדס, איתו הביאה לעולם את קים וקייל.
כשהייתה בת 15 פגשה קאתי לראשונה את ריצ'רד הילטון, יורש רשת המלונות, וכשמלאו לה 20 השניים נישאו. לקאתי וריצ'רדס ארבעה ילדים: פריס, ניקי, בארון וקונארד. כמו אחיותיה, גם קריירת המשחק של קאתי לא המריאה גבוה מדי: כשהייתה בת 11 השתתפה כשחקנית אורחת במספר סדרות, בהן "מעשי כשפים" ו"ימים מאושרים", ובהמשך השתתפה באופרת הסבון "היפים והאמיצים". ב-2005 הנחתה את השעשועון "מי רוצה להיות הילטון".
26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות קאתי הילטון
עקרות בית אמיתיות קאתי הילטון
עם הבעל ריצ'רד הילטון
(צילום: Gettyimages)
26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות קאתי הילטון
עקרות בית אמיתיות קאתי הילטון
הדרמות עוברות בגנים. פריס וקאתי
(צילום: Gettyimages)

ליסה ונדרפאמפ: מאובדן אחד לאחר

26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות ליסה ונדרפאמפ
עקרות בית אמיתיות ליסה ונדרפאמפ
ליסה ונדרפאמפ
(צילום: Gettyimages)
פתחנו את האייטם עם ליסה אחת ונסיים עם אחרת: ליסה ונדרפאמפ (62). היא נולדה בלונדון ובילתה שנים רבות במונטה קרלו ובדרום צרפת - עד שעברה בסופו של דבר לקליפורניה. ונדרפאמפ השתתפה בתוכניות הריאליטי המצליחה "רוקדים עם כוכבים", "עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס" ואיך לא, קיבלה גם תוכנית ריאליטי על חיה - "חוקי ונדרפאמפ".
בשנת 2011 ונדרפאמפ הייתה חלק מצוות הסיקור שהעביר את החתונה המלכותית של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, בשנת 2014 הופיעה בקליפ של ליידי גאגא לשיר G.U.Y וכיום היא מזוהה כאשת עסקים מצליחה ובולטת במיוחד המחזיקה מספר מועדונים, מסעדות וברים בלוס אנג'לס ובלונדון. כמו כן קיבלה על עצמה את תפקיד העורכת הראשית של מגזין בוורלי הילס והיא יושבת הראש של עמותת Vanderpump Dogs.
נחזור קצת אחורה בזמן: בשנת 1982 הכירה ליסה את איש העסקים קן טוד. השניים נפגשו בבר הראשון שהיה ברשותו - Cork's Wine Bar שבקזינגטון, לונדון. הקליק היה מיידי וכמה חודשים לאחר המפגש הראשון השניים נישאו בכנסייה רפורמית. ארבע שנים לאחר מכן נולדה בתם הבכורה פנדורה (36) וב-1991 אימצו את בנם השני, מקס (30).
"הפחד הראשון שהיה לי כשנרשמתי לתוכנית של 'עקרות בית' היה שהבן שלי היה בן 18 ואמרתי לעצמי שזה ממש מדאיג אותי שהמשפחה שלו תנסה לאתר אותו", אמרה בפודקאסט של ג'ני מקארתי. "אמרתי שאני רוצה להיות מאוד רגישה לגבי זה אבל פחדתי מאוד. כאם מאמצת בשנותיו הצעירות הרגשתי מאוימת מהסיכוי שיחפש את משפחתו ותהיתי האם קשר דם עלול לגזול את רגשותיו מהקשר המשפחתי שאנחנו יצרנו, אבל עכשיו, כשהוא מבוגר, אני מרגישה בטוחה יותר ותומכת בסקרנות שלו".
26 צפייה בגלריה
ליסה ונדרפומפ
ליסה ונדרפומפ
ילד של אמא. ליסה ומקס
(צילום: אינסטגרם)
אך למרות שעד כה, הכל נראה מאוד נוצץ ויוקרתי - חייה של ונדרפאמפ לא היו קלים ומתחת לכל האיפור (וההזרקות) מסתתרת נפש כאובה שנאלצה להתמודד עם לא מעט משברים.
הדרמה הראשונה הגיע מצידו של בעלה, שהואשם בתקיפת עובד בארגון הצלת הכלבים Spot Rescue. הסיפור יצא לאור באוגוסט 2017, אז פורסם כי טוד הטיח את אחד המנהלים בקיר וצעק "אתה יודע מי אני? אני אהרוס לך את החיים". אותו מנהל הגיש תביעה נגדו ועל הדרך טען כי הוא לא השתמש בכספי גיוס התרומות כפי שהבטיח. ונדרפאמפ מצידה הבטיחה כי כל הכספים נוצלו בהתאם לצרכי העמותה - וניסתה להשכיח את הסיפור, אך לצערה הקולגה ליסה רינה החליטה לפתוח את הסיפור באחד מפרקי התוכנית.
באפריל 2018, אחיה הגדול של ליסה, מארק, התאבד. בריאיון למגזין Us Weekly דיברה כוכבת הריאליטי על מותו הלא צפוי, ואמרה: "זה היה מאוד מאוד קשה. ניסיתי להסתדר עם טיפול מיוחד לאבל ותרופות נוגדות דיכאון. מעולם לא לקחתי שום דבר בחיים שלי, מעולם לא הייתי בטיפול, אבל אני חושבת שאני במקום הרבה יותר טוב ממה שהייתי". כשנשאלה על הנסיבות בהן החליט אחיה לשים קץ לחייו, ענתה כי לדעתה זה קרה בטעות. "אני מכירה את אחי מספיק טוב כדי לדעת שהוא לא התכוון לעשות את זה. זו הייתה זעקה לעזרה שהשתבשה בצורה נוראית. יש הרבה אנשים שאומרים שלהתאבד זה אנוכי אבל מעולם לא הרגשתי את זה".
26 צפייה בגלריה
ליסה ונדרפומפ
ליסה ונדרפומפ
עם בתה הבכורה פנדורה
(צילום: אינסטגרם)
עד שוונדרפאמפ הצליחה להחזיר לעצמה את הכוחות היא נאלצה להתמודד עם אובדן נוסף כשאמה, ז'אן ונדרפאמפ, הלכה לעולמה שנה לאחר מותו של אחיה, כשהיא בת 84. "זה שבר את ליסה והיא המומה ממותה הפתאומי של אמה", אמר מקורב לכוכבת הריאליטי ל"דיילי מייל". "דבר אחד בטוח - ליסה חזקה וברגע שהיא תצליח להתמודד עם הצער שלה היא תחזור לנהל את האימפריה שלה ולהתרכז במאמצים הפילנתרופיים".
ליסה מצידה ניצלה את הפלטפורמה החברתית כדי לשתף בתחושותיה. "שנה טרגית ללא ספק. אני מודה לכולכם על ההודעות היפות ומילות החסד. החיים כל כך שבריריים".
26 צפייה בגלריה
עקרות בית אמיתיות ליסה ונדרפאמפ
עקרות בית אמיתיות ליסה ונדרפאמפ
תמיד נוחתת על הרגליים
(צילום: Gettyimages)
למרות השנה הקשה שעברה, חברותיה לריאליטי לא היו שם כדי לעזור לה להתמודד - אלא להפך. בשנת 2019 הודיעה ונדרפאמפ על פרישתה מהתוכנית, ובריאיון סוחט דמעות ל"דיילי אקספרס", סיפרה: "ברוב הימים, בזמן הצילומים, בכיתי. כל הצוות היה נגדי ופשוט הייתי עייפה". שישה חודשים לפני שפרשה סיפר מקור אלמוני לאתר Page Six כי "ליסה הוטרדה במהלך התוכנית", והוסיף כי "ההפקה מנסה למתוח את התוכנית ולנסות לייצר מצד שייראה כאילו ליסה בסביבה - אבל היא לא. כל הנשים ידברו על ליסה ויקדמו את התוכנית בזמן שהיא בכלל לא הייתה חלק מהצילומים".
קייל ריצ'רדס, שהתקשתה לקבל את השמועות, טענה כי המקרה לגמרי הפוך. "כל מה שאני יודעת זה שכולנו רצינו את ליסה איתנו והזמנו אותה לכל מה שאנחנו עושים וכללנו אותה בהכל".
26 צפייה בגלריה
ליסה ונדרפומפ
ליסה ונדרפומפ
"לא יודעת על מה היא מדברת". עם קייל ריצ'רדס
(צילום: Gettyimages)
אחד הסיפורים הקשים ביותר סביב חייה קשור דווקא למערכת יחסים פוגענית שחוותה בעברה עם אחד מבני זוגה הראשונים. במהלך העונה השישית חשפה ונדרפאמפ פרטים על אותו אירוע כואב, וסיפרה על ההתעללות שעברה. "הייתי בת 19 ואיימו עליי ופגוע בי פיזית". בזמן שנשות הבית מחו דמעה ונדרפאמפ סיפרה לאנדי כהן כי מערכת היחסים המתעללת נמשכה זמן רב מדי - אך לשמחתה הצליחה לצאת משם. "התמזל מזלי להבין שפעם אחת זה בטעות, בפעם השנייה זה שיעור - שיעור שלימד אותי היטב שלא מגיע לי את זה ואזרתי את הכוח לצאת משם. היום אני אסירת תודה על כך שאני במערכת יחסים אוהבת ובטוחה עם גבר שהוא המגן שלי ולא התוקף שלי".
26 צפייה בגלריה
ליסה ונדרפומפ
ליסה ונדרפומפ
התחתנה עם מפעל הפיס. עם הבעל קן טוד
(צילום: אינסטגרם)
בארץ, מסיבה לא ברורה, הריאליטי "עקרות בית אמיתיות" טרם תפס בצורה גורפת כל כך (וד"ש למעושרות), אך מעבר לים מדובר באחת מתוכניות הריאליטי המצליחות והאהובות ביותר עם מיליוני צופים אדוקים. מדובר בנשים הכי חזקות, משפיעות, משוגעות (כן, אביבה דרשר - אנחנו מדברים עלייך. מה לכל הרוחות גרם לך לזרוק על השולחן את הרגל התותבת שלך?) ומרתקות על המסך. טיפ מאיתנו: בינג' מהעונה הראשונה. תודו לנו אחר כך!
26 צפייה בגלריה
ליסה ונדרפומפ
ליסה ונדרפומפ
מהטראש אל הטראשית. רינה, ריצ'רדס ו-ונדרפומפ
(צילום: Gettyimages)