ההכנות לחתונה של מילי בובי בראון (20) וג'ייק בונג'יאובי (21) נמצאות בשיאן, וכוכבת הסדרה "דברים מוזרים" כבר יודעת מי יחתן אותם: את הג'וב קיבל לא אחר מאשר השחקן מת'יו מודין, שמככב לצידה בסדרה המצליחה.
באופן משעשע, בסדרה הם דווקא יריבים - מודין מגלם את ד"ר מרטין ברנר, שאותו אילבן, דמותה של בראון, הכירה בתור "פאפא" והיה זה שגידל אותה במעבדה עד לתחילת אירועי הסדרה.
מודין הוא שחקן ותיק ומצליח (לאחרונה שיחק בסרט "אופנהיימר"), אבל מסתבר שבשעות הפנאי שלו יש לו תחביב מפתיע. בריאיון ל-Access Daily, סיפר: "יש לי רישיון לחתן אנשים, ומילי חשבה שזה יהיה נהדר וג'ייק גם היה בעד הרעיון". הוא גם סיפר שכבר כתב את הנאום שלו והראה אותו לבני הזוג, "שאהבו את מה שכתבתי".
מודין עדיין חדש בעסקי החתונות ובראון ובונג'יאובי יהיו בסך הכול הזוג השני שיינשא תחת ניצוחו. על הפעם הראשונה שלו אמר: "היה נהדר לאחד שני אנשים בברית הנישואים".
2 צפייה בגלריה
מילי בובי בראון ג'ק בון ג'ובי
מילי בובי בראון ג'ק בון ג'ובי
מילי בובי בראון ג'ק בון ג'ובי
(צילום: Corbis / GettyImages)
בראון ובונג'יאובי, בנו של הזמן ג'ון בון ג'ובי, החלו לצאת ביחד בשנת 2021 והתארסו בשנה שעברה. לאחרונה סיפרה הכוכבת בריאיון בתוכנית The Tonight Show, שבונג'יאובי הציע לה נישואים בזמן שצללו ביחד בחופשה: "הוא נתן לי קונכייה, הפכתי אותה וזו הייתה טבעת".
בראון סיפרה שסימנה לו עם האצבע שהיא מסכימה, אך הרגע הרומנטי הפך למלחיץ, כשניסה לענוד את הטבעת לאצבעה והיא נפלה למטה. למרבה המזל בונג'יאובי הצליח להציל את הטבעת רגע לפני שנפלה למצולות ונעלמה לעד. היא גם סיפרה שמאוחר יותר, על היבשה – הוא העניק לה טבעת נוספת, הפעם זו שהייתה שייכת לאמה.
עדיין לא ידוע מתי מועד החתונה, ובהתחשב בכך שבראון אוהבת לשמור על פרטיותה - לא בטוח שהיא מרוצה מכך שמודין חשף את התפקיד שלו באירוע.
2 צפייה בגלריה
מת'יו מודין
מת'יו מודין
עוד תפקיד חשוב בקריירה. מת'יו מודין
(צילום: AP)