4 צפייה בגלריה
ונסה מרסיל בריאן אוסטין גרין
ונסה מרסיל בריאן אוסטין גרין
רבים כבר 20 שנה. ונסה מרסיל ובריאן אוסטין גרין
(צילום: GettyImages)
מערכות יחסים מתוחות וכואבות בין בני זוג לשעבר היא עניין לגיטימי ולפעמים בלתי נמנע – אבל כשהם מכבסים את הכביסה המלוכלכת ברשתות החברתיות, זה כבר הופך את כל העסק למעט מביך. כשהנפשות הפועלות הן כבר באזור שנות ה-50 לחייהם, הורים לילדים ונפרדו כבר לפני 20 שנה – זה מביך אפילו יותר. ובוקר טוב לוונסה מרסיל (54) ובריאן אוסטין גרין (49). השניים כבר התכתשו לא פעם ברשתות, וחזרו בימים האחרונים לסיבוב נוסף.
הכל התחיל כשמרסיל נשאלה באינסטגרם אם היה קשה לה ולגרין לעשות הורות משותפת לבנם קאסיוס (20). היא ענתה: "לא עשינו ואנחנו עדיין לא עושים הורות משותפת. גידלתי את בני לבד".
גרין אמנם לא עוקב אחרי בת זוגו לשעבר באינסטגרם, אבל כנראה שנשמות טובות דאגו לעדכן אותו בדבריה והוא לא היה יכול שלא להגיב. הוא כתב לעוקביו: "אני לא יכול להגיד לספר לכם כמה מרתיח זה לקרוא שקרים בלתי נגמרים של אישה בת 50 פלוס ברשתות החברתיות, כאילו שהיא עדיין בתיכון. היא מעולם לא הייתה אישה של מעשים – לדבר זה קל".
גרין המשיך לתקוף את מרסיל וגם הכניס לסיפור את אשתו לשעבר מייגן פוקס (אבל באופן חיובי יותר): "מייגן ואני קרענו את התחת כדי לתת לקאס ילדות טובה מכיוון שאמו בקושי הייתה נוכחת. אני מניח שזו הסיבה שהיא כותבת עליו עכשיו כל כך הרבה. מתי היא כבר תלך מכאן?" שאל והוסיף אימוג'י צוחק.
4 צפייה בגלריה
ונסה מרסיל בריאן אוסטין גרין סטורי
ונסה מרסיל בריאן אוסטין גרין סטורי
"היא בקושי הייתה נוכחת". בריאן אוסטין גרין מאשים את ונסה מרסיל
(צילום: אינסטגרם)
גרין ומרסיל הכירו בשנת 1999, לאחר שהיא הצטרפה לסדרה "בוורלי הילס 90210" בה כיכב גרין. הם הפכו לזוג על המסך ומחוצה לו, ובשנת 2002 הביאו לעולם את בנם.
הזוגיות לא שרדה את מבחן ההורות והם נפרדו כשנה לאחר מכן. כמו שאפשר לשער מהיחס הנוכחי שלהם אחד כלפי השנייה – הפרידה לא נעשתה ברוח טובה: השניים אמנם לא היו נשואים כך שנחסך מהם הליך גירושים ארוך, אבל החליף אותו קרב משמורת מייגע על בנם שנמשך כמה שנים. מי שעקב אחרי השניים קיבל לא פעם הצצה אל הסכסוך, שכן הם שיתפו לעיתים את הציבור במה שעברו.
מרסיל למשל, כתבה בשנת 2018: "לפני 12 שנה קיבלתי מסמכים משפטיים וביליתי לאחר מכן יותר משמונה שנים בניסיונות להגן על עצמי ועל בני מדרישת אביו ואמו החורגת לקבל עליו משמורת בלעדית (שפירושה היה שאראה אותו 4 ימים בחודש). הם גם רצו שאשלם להם מזונות עבורו. הם הפסידו בתביעה הזו וגם בתביעה שבה דרשו ממני לשלם להם 200 אלף דולר. השופט כינה את התביעות שלהם 'מטופשות'. תמיד הייתה לנו חזקה משותפת של 50 אחוז, ומעולם לא דרשתי לקבל חזקה מלאה". היא הוסיפה: "מעולם לא ניסיתי למנוע מאביו של קאס לראות אותו ולא דרשתי תמיכה כספית משום סוג".
בנוסף האשימה מרסיל את גרין בכך שניתק קשר עם בנו ושלא ראה או דיבר איתו במשך חמש שנים: "קאס מעולם לא פגש את אחיו הקטן והוא גם לא יודע איפה חיים אביו, אמו החורגת ואחיו הצעירים... הוא שבור לב מאז שמשפחתו השנייה ניתקה איתו קשר ללא כל הסבר". היא גם אמרה על גרין: "הוא אדם מאוד כועס ומתוסכל ומתבייש מדי כדי לקחת אחריות על מעשיו כהורה".
4 צפייה בגלריה
לה הוא דווקא פירגן. גרין ומייגן פוקס
לה הוא דווקא פירגן. גרין ומייגן פוקס
לה הוא דווקא פירגן. גרין ומייגן פוקס
(צילום: Gettyimages)
הכוכב העדיף אז שלא להגיב באופן ישיר לדבריה, אבל בהמשך החל לפרסם תמונות עדכניות שלו מבלה עם קאסיוס. לאלו שתהו מה סטטוס היחסים בין השניים, מארסיל סיפרה: "בני סוף סוף הוזמן בחזרה לקחת חלק בחייו של אביו, פגש שוב את שני אחיו הצעירים וראה לראשונה את אחיו הקטן. הבן שלי הוא גם אח גדול נהדר".
מי שחשב לרגע שהשניים יוכלו להמשיך הלאה בחייהם, התבדה. באוקטובר האחרון גרין כתב: "הרגע שמעתי שהאקסית שלי טוענת שבמשך שנים גררתי אותה לבתי המשפט כדי לדרוש ממנה דמי מזונות". הוא צירף לסטורי העתק של מסמכי בית משפט ישנים בהם מצוין שמרסיל היא זו שתובעת אותו, ולצדם כתב: "אז איך זה שאני הנתבע כאן?" והוסיף האשטאגים "עובדות הן עובדות" ו"האמת תשחרר אותך לחופשי". נאחל להם שבמלאת שני עשורים של ריב שלא נגמר - יזכו ליישר את ההדורים בקרוב.
אגב, באופן מעניין ומשעשע – קאסיוס לא עוקב אחרי אף אחד מהוריו באינסטגרם. מי שהוא כן עוקב אחריה – היא דווקא אמו החורגת לשעבר, מייגן פוקס. קשה להאשים אותו.
גרין ופוקס היו נשואים במשך 11 שנים, משנת 2010 ועד 2021, ויש להם 3 ילדים: נואה (10), בודי (9) וג'רני (6). בשנה שעברה נולד לו בן נוסף מבת זוגו הנוכחית, השחקנית והרקדנית שארנה בורגס.
4 צפייה בגלריה
בריאן אוסטין גרין
בריאן אוסטין גרין
סך הכל 5 ילדים מ-3 נשים שונות. בריאן אוסטין גרין ושארנה בורגוס
(צילום: GettyImages)