מי אמר שספורט לא יכול להיות רומנטי? הרצה האולימפית אליס פינו בת ה-33 שברה שיא בגמר 3,000 מ' מכשולים לנשים ביום שלישי האחרון, ומיד לאחר מכן כרעה ברך והציעה נישואים לבן זוגה, הטריאתלט הספרדי ברונו מרטינס ברגיאלה, שישב בקהל והסמיק.
בגמר המדובר נרשמה היסטוריה, כשלראשונה ארבע נשים בריצה אחת השיגו תוצאה נמוכה מתשע דקות. אחת מהן הייתה פינו, שסיימה במקום הרביעי בתוצאה של 8:58.67 דקות.
פינו הנרגשת לא עצרה ורצה ליציע כדי לחלוק את הרגע המאושר עם בן זוגה, כרעה ברך והלהיבה את הקהל - שהריע לשניים בקולי קולות.
3 צפייה בגלריה
אליס פינוט
אליס פינוט
אנחנו לא בוכים, נכנסה לנו סיכה אולימפית לעין. אליס פינו
(צילום: Hannah Peters/Getty Images)
וזה לא נגמר בזה: במקום טבעת יהלום, פינו העניקה לארוסה הטרי סיכה אולימפית שהצמידה לחולצתו - והוא בתגובה עטף אותה בחיבוק ענק שגרם לנו לשקול מחדש קריירה.
השניים חתמו את הרגע בנשיקה, ומאוחר יותר - במהלך מסיבת העיתונאים, פינו אישרה שברגיאלה השיב לה "כן".
"אמרתי לעצמי שאם אסיים בתוצאה של פחות מתשע דקות, אציע נישואים. תשע הוא מספר המזל שלי ואנחנו ביחד תשע שנים", הסבירה המאורסת הטרייה. "אני לא אוהבת לעשות דברים כמו כולם ומכיוון שברונו עדיין לא הציע, הבנתי שזה תלוי. בי אז נתתי לו את הסיכה, שעליה כתוב 'האהבה נמצאת בפריז'".
3 צפייה בגלריה
אליס פינוט
אליס פינוט
הלב שלנו נמס
(צילום: Hannah Peters/Getty Images)
כבר ב-25 ביולי, יום לפני טקס הפתיחה, הטרנד יצא לדרך כאשר שחקן נבחרת ארגנטינה בכדוריד, פבלו סימונט, הציע נישואים לבת זוגו מריה קמפוי, שחקנית נבחרת ארגנטינה בהוקי שדה. היא כמובן אמרה כן.
בסוף השבוע שעבר, שרה סטייארט ושרלין פיקו הצרפתיות קיבלו שתיהן הצעות נישואים מבני זוגן, לאחר שהן זכו יחד במדליית ארד בתחרות השייט בדגם 49er FX. יום לאחר מכן הגיע תורם של זוג ספורטאים סינים: שחקנית הבדמינטון הואנג יה צ'יונג זכתה במדליית זהב בקטגוריית הזוגות המעורבים עם שותפה ז'נג סיוויי, ולאחר מכן קיבלה טבעת אירוסים מבן זוגה ליו צ'ן, גם הוא שחקן בדמינטון.
גם למשלחת האמריקאית יש נציגים ברשימת המאורסים המתארכת. האתלט פייטון אוטרדאל, המתחרה בהדיפת כדור ברזל, הציע נישואים לחברתו מאדי נילס מול מגדל אייפל - יום לאחר שסיים במקום הרביעי בתחרות בפריז. למחרת, ביום שני, ג'סטין בסט המתחרה בחתירה הציע נישואים בשידור חי לחברתו לייני דאנקן.
3 צפייה בגלריה
אליס פינוט
אליס פינוט
מבטיחים לסקר את החתונה!
(צילום: Hannah Peters/Getty Images)