בזמן שהיא עושה חיל באולימפיאדה – סימון ביילס גם מוצאת זמן להתכתש עם קולגה לשעבר.
מי שגרמה לסערה היא מקיילה סקינר, שהובילה את נבחרת המתעמלות האמריקנית לזכייה במדליית כסף בטוקיו 2021 לאחר שביילס פרשה. לפני תחילת המשחקים בפריז, היא העבירה ביקורת על הנבחרת הנוכחית: "חוץ מסימון, אני חושבת שאין שם כישרון ויכולת כמו שהיו פעם. אפשר לראות שהרבה מהבנות לא עובדות קשה ואין להן מוסר עבודה", אמרה בסרטון שפרסמה ברשתות החברתיות. כמובן שדבריה עוררו הרבה רעש וזעם, והיא התנצלה והסבירה שדבריה, איך לא, הוצאו מהקשרם.
אבל כנראה שביילס לא קיבלה את ההסבר, ולאחר שהנבחרת שלה זכתה במדליית זהב היא פרסמה תמונה מחגיגת הניצחון וכתבה: "האלופות האולימפיות העצלניות וחסרות הכישרון".
הפוסט שלה גרף עד כה קרוב ל-3.5 מיליון לייקים, אבל זה לא נגמר כאן: לאחר מכן ביילס בישרה שסקינר חסמה אותה, וחברת הנבחרת ג'ורדן צ'יילס שיתפה סטורי שבו רואים את ביילס מנסה להיכנס לחשבון של סקינר ולא מצליחה. "כשהיא חסמה את סימון", כתבה צ'יילס לצד הסרטון.
לאחר מכן מקיילה מרוני, גם היא מתעמלת אולימפית בדימוס, צחקה על הסיטואציה ועל כך שהיא חולקת שם פרטי עם סקינר, והגיבה לביילס: "אני מרגישה שאני צריכה להתנצל כדי לנקות את שמי הפרטי". תגובתה קיבלה מאות לייקים ותגובות משועשעות.
סקינר מצידה, שיתפה את תמונת הנבחרת לצד אימוג'ים של לבבות אבל כנראה שזה מעט מדי – מאוחר מדי.
ובכל זאת, לביילס אין זמן לשקוע בריבים מטופשים: הערב (ה') היא תתחרה בגמר הקרב-רב לנשים בהתעמלות מכשירים. אם תצליח, כפי שצופות התחזיות, היא תזכה במדליה האולימפית התשיעית שלה ואולי אפילו בשישית המוזהבת.
1 צפייה בגלריה
סימון ביילס מקיילה סקינר באולימפיאדת טוקיו 2021
סימון ביילס מקיילה סקינר באולימפיאדת טוקיו 2021
לפחות היא פירגנה לה. סימון ביילס ומקיילה סקינר באולימפיאדת טוקיו 2021
(צילום: AP Photo/Gregory Bull)