כשקייטי פרי שיחררה את השיר החדש שלה, Woman’s World, היא בוודאי קיוותה שהוא יעורר הרבה עניין, וזה אכן מה שקרה – אבל לא מהסיבות הרצויות. מאז יציאתו (ואפילו לפני כן) פרי סופגת הרבה ביקורת על כך שאת השיר, כמו גם שירים נוספים באלבומה הקרוב 143, הפיק עבורה ד"ר לוק, שהואשם בתקיפה מינית של הזמרת קאשה.
המעריצים התאכזבו מכך שפרי חזרה לעבוד איתו בצל ההאשמות ותקפו אותה על כך ברשתות החברתיות. אולי הם היו מצליחים להתעלם מכול זה אם השיר היה לפחות מוצלח, אבל איך נגיד זאת בעדינות, הוא ממש לא. הביקורות והגולשים קטלו וגם במצעדים עושה רושם שהוא לא ממש יככב.
אבל בכל זאת, יש שיר ואלבום לקדם, ופרי היא לא אחת שנכנעת מראש. בסוף השבוע היא קפצה לברצלונה, שם נערכו אירועי הגאווה, והיא יצאה לחגוג עם המעריצים.
פרי שיתפה באינסטגרם שלה תמונות וסרטונים מהערב שבו התהוללה במועדון La Terrrazza. בין היתר היא חילקה שוטים לנוכחים ושתתה איתם, רקדה ואפילו עשתה גלישת קהל. ברגע מסעיר במיוחד היא גם חלקה נשיקה לוהטת עם אחד מהם. הארוס שלה אורלנדו בלום לא נראה בסביבה, אבל זה בסדר, סביר להניח שאין לו סיבה לחשוש.
3 צפייה בגלריה
קייטי פרי בברצלונה
קייטי פרי בברצלונה
מחליפה נוזלים עם בר מזל
(צילום: אינסטגרם)
3 צפייה בגלריה
קייטי פרי בברצלונה
קייטי פרי בברצלונה
לא נחה לרגע
(צילום: אינסטגרם)
עוד מוקדם להגיד אם הביקור של פרי יעזור לשיר לפחות במצעד הספרדי, אבל מבט מהיר על התגובות בחשבון האינסטגרם שלה מעיד על כך שעוקביה (שמספרם עומד על 206 מיליון) שקועים כרגע פחות במוזיקה שלה ויותר בלהציף את הפוסטים שלה בתגובות וריבים לגבי שיתוף הפעולה שלה עם ד"ר לוק.
כאמור, עד כה השיר לא עושה רושם של להיט קיץ עתידי, והשמועות טוענות שכלפי חוץ פרי שמחה וחוגגת, אבל בחדרי חדרים היא לחוצה מהכישלון, שישפיע לבטח גם על מכירות האלבום: "היא מודעת לביקורות שמקבל השיר ומשימה את כולם חוץ מאת עצמה" סיפר מקורב לאתר Daily Mail שטען שהצוות שלה הזהיר אותה שלשתף עם לוק פעולה עלול לפגוע בהצלחתה, אך היא סירבה להקשיב: "היה מטורף מצידה לחשוב שלעבוד איתו יהיה רעיון טוב. היא סירבה להקשיב לאחרים. במקום להשקיע וליצור אומנות, היא הוציאה משהו שיכול היה להילקח מכל אלבום שלה מאז 2010".
לוק הפיק לפרי שירים רבים, ביניהם כמה מלהיטיה הגדולים כמו I , Teenage Dream Kissed a Girl ו-California Gurls. בשנת 2014 קאשה תבעה אותו בטענה שסימם אותה ותקף אותה מינית – והוא תבע אותה בחזרה על השמצות, האשמות שווא והפרת חוזה. הקרב המשפטי ביניהם נמשך קרוב לעשור והסתיים בפשרה מחוץ לכתלי בית המשפט.
למרות שלא נמצא אשם (או זכאי) - לתקופה קצרה היה נראה שלוק הפך למוקצה בתעשיית המוזיקה ואומנים רבים העדיפו ששמו לא ייקשר בשלהם. בשנים האחרונות הוא עושה קאמבק וחוץ מלפרי, הוא הפיק שירים לאומנים כמו ניקי מינאג', קים פטרס, טייגה ודוג'ה קאט.
3 צפייה בגלריה
קייטי פרי
קייטי פרי
קייטי פרי בימים מאופקים יותר
(צילום: Getty Images)